Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[jani1974]
Joj, ste vsi pametni. To, kar vsi delajo je "čista pušiona" zato, ker hočejo narediti električni avto z bencinskim dosegom.
Ja, ker električnega avta z 'električnim dosegom' pač očitno nihče noče...
Kar je moj predlog, je navaden avto tipa Clio z elektromotorjem namesto bencinskega in nekaj akumulatorji spredaj in nekaj v prtljažniku. Nič večji dodatni napor/strošek kot kakšna bolj eksotična motorna izpeljanka, tako da bi lahko bil na prodaj po enaki, če ne celo nižji ceni kot osnovni bencinec.
Še enkrat: če je to tako preprosto in poceni, kako da tega že ni na voljo?

Ciljna skupina so tako ali tako družine z dvema avtomobiloma, kjer je večja škatla namenjena daljšim potem, manjša pa ženi za v vrtec, šolo in službo. Vseh tistih x00.000 avtomobilov v Sloveniji, ki nimajo vinjete.
Glede predelav, ki bi to podobno omogočale, je Pečjak razložil, morda celo na Financah, če ne pa na Siolu, da so postali problem že relativno poceni rabljeni električni avtomobili, ki so se spustili pod 15 jurčkov.
Zakaj problem? Tole 'poceni' je res relativno, btw...
Rabljenih električnih je na avto.net zelo malo. Sploh takih pod 15 jurjev, pri čemer dobiš v bistvu zelo bogi avto za denar, ki ti sicer kupi (rabljeno) luksuzno in zmogljivo vozilo. Tam je pa recimo na oglasu nek električni Twingo l.2007 (še originalna generacija twingota iz l. 1993) za 13.500 EUR, pa ti so bolani, no..

Sploh pa, če bi bilo tako enostavno vreči v avto elektromotor, bi to ljudje delali na cliotih, ki se prodajajoza par jurjev. Pa se očitno ne splača, je ceneje v takega cliota točiti bencin kot jebati se s predelavo in povezanimi stroški.

In da, odgovor finančnemu Matjažu, nimam še električnega avtomobila, ker je 15 jurčkov moja cifra za prvi, ne za drugi avto, pa commutinga imamo relativno malo, tako da se nam v bistvu drugi avto tako ali tako ne izplača.
Me pa sicer mikata tako Prius za prvi, kot Twizy za drugi avto. Zelo.
Hja, od tega da tebe nekaj načelno mika in si teoretično sicer zelo za, proizvajalec ne more dobiti denarja.

In s 15 jurčki pač ne boš imel nekega pametnega e-avta. Bolj resne zadeve (Nissan Leaf, VW e-golf ipd) stanejo 30-40 jurjev. Že če kupuješ nov avto, za tak denar dobiš ne-električarje že zelo dobre avte razred višje... Če pa gledaš nekaj let rabljene, so pa že noro luksuzne zadeve.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2506604

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[matjazfinance]
> [jani1974]
> Joj, ste vsi pametni. To, kar vsi delajo je "čista pušiona" zato, ker hočejo narediti električni avto z bencinskim dosegom.

Ja, ker električnega avta z 'električnim dosegom' pač očitno nihče noče...

> Kar je moj predlog, je navaden avto tipa Clio z elektromotorjem namesto bencinskega in nekaj akumulatorji spredaj in nekaj v prtljažniku. Nič večji dodatni napor/strošek kot kakšna bolj eksotična motorna izpeljanka, tako da bi lahko bil na prodaj po enaki, če ne celo nižji ceni kot osnovni bencinec.

Še enkrat: če je to tako preprosto in poceni, kako da tega že ni na voljo?
Saj ravno o tem debatiramo. Ti si približno tam, kjer smo bili s telefoni, ko so prišli pametni telefoni. "če bi bili pametni telefoni tako zanimivi, zakaj tega že ni na voljo?"
> Ciljna skupina so tako ali tako družine z dvema avtomobiloma, kjer je večja škatla namenjena daljšim potem, manjša pa ženi za v vrtec, šolo in službo. Vseh tistih x00.000 avtomobilov v Sloveniji, ki nimajo vinjete.
>
> Glede predelav, ki bi to podobno omogočale, je Pečjak razložil, morda celo na Financah, če ne pa na Siolu, da so postali problem že relativno poceni rabljeni električni avtomobili, ki so se spustili pod 15 jurčkov.

Zakaj problem? Tole 'poceni' je res relativno, btw...
Rabljenih električnih je na avto.net zelo malo. Sploh takih pod 15 jurjev, pri čemer dobiš v bistvu zelo bogi avto za denar, ki ti sicer kupi (rabljeno) luksuzno in zmogljivo vozilo. Tam je pa recimo na oglasu nek električni Twingo l.2007 (še originalna generacija twingota iz l. 1993) za 13.500 EUR, pa ti so bolani, no..

Sploh pa, če bi bilo tako enostavno vreči v avto elektromotor, bi to ljudje delali na cliotih, ki se prodajajoza par jurjev. Pa se očitno ne splača, je ceneje v takega cliota točiti bencin kot jebati se s predelavo in povezanimi stroški.
No, saj si sam sebi odgovoril. Clio, ki stane par jurjev plus elektrika pa si preko deset in potem je bolj kupiti rabljenega namenskega za petnajst. Ko se debatira o tem, kaj je rabljenega na trgu, pa je potrebno pogledati čez planke.
> In da, odgovor finančnemu Matjažu, nimam še električnega avtomobila, ker je 15 jurčkov moja cifra za prvi, ne za drugi avto, pa commutinga imamo relativno malo, tako da se nam v bistvu drugi avto tako ali tako ne izplača.
> Me pa sicer mikata tako Prius za prvi, kot Twizy za drugi avto. Zelo.

Hja, od tega da tebe nekaj načelno mika in si teoretično sicer zelo za, proizvajalec ne more dobiti denarja.

In s 15 jurčki pač ne boš imel nekega pametnega e-avta. Bolj resne zadeve (Nissan Leaf, VW e-golf ipd) stanejo 30-40 jurjev. Že če kupuješ nov avto, za tak denar dobiš ne-električarje že zelo dobre avte razred višje... Če pa gledaš nekaj let rabljene, so pa že noro luksuzne zadeve.
Glej, vprašal si, jaz sem ti povedal, ni ti pa treba nadaljevati žaljivo.

Strani: 1