Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[jani1974]
Defincijo "izplačanja" bi bilo treba sicer najprej doreči, ampak v osnovi pa delim prepričanje s TMatejem, da bi bila to odlična rešitev. Mogoče 50 km sicer, da ostane malo rezerve, pa kar svinčeve akumulatorje, da bi se zadeve poenostavile in akcija.
Če bi bilo tako enostavno in poceni in bi ljudje to kupovali, bi to proizvajalci že ponudili. Če ne oni, pa bi zrasla industrija aftermarket predelav starejših vozil na elektriko. Zakaj se nihče ne vpraša, kako da kaj takega že ne obstaja - morda pa je dober razlog? (previsoki stroški)
Če smem ugibati, je zadeva samo premalo fancy za proizvajalce, ki elektromobilnost razumejo kot svojo promocijo, njihovi oddelki za tržne raziskave pa so hkrati dovolj blesavi, da pomisleke strank o premajhnem dosegu jemljejo za suho zlato.
Ja, če stranke zaradi tega vzroka ne kupujejo takih avtov, potem je to pač pravilna ugotovitev. Blesavi bi bili, če bi v proizvodnjo vsiljevali stvari, ki jih kupci ne želijo plačati.


Imam pa na koncu eno vprašanje za zagovornike električnih avtov - ali je kateri od vas kupil elektični avto? (in zakaj ne)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2506575

Strani: 1

pcs sporočil: 5.465
Zadnja sprememba: pcs 11.03.2015 14:24
[matjazfinance]
Imam pa na koncu eno vprašanje za zagovornike električnih avtov - ali je kateri od vas kupil elektični avto? (in zakaj ne)
Jaz mislim, da so, tale model je zelo popularen:
upload.wikimedia.org...erfeld.jpg

Lp,
M

Edit: Če komu ne potegne: img.frbiz.com/nimg/2...ng_toy.jpg
anon-154083 sporočil: 6.570
[matjazfinance]
> [jani1974]
> Če smem ugibati, je zadeva samo premalo fancy za proizvajalce, ki elektromobilnost razumejo kot svojo promocijo, njihovi oddelki za tržne raziskave pa so hkrati dovolj blesavi, da pomisleke strank o premajhnem dosegu jemljejo za suho zlato.

Ja, če stranke zaradi tega vzroka ne kupujejo takih avtov, potem je to pač pravilna ugotovitev. Blesavi bi bili, če bi v proizvodnjo vsiljevali stvari, ki jih kupci ne želijo plačati.
Patrick Le Quement nam je enkrat razložil, da če kupce vprašaš, kakšen avto bi si želeli v prihodnje, ne dobiš uporabnega odgovora.

Strani: 1