Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[pcs]
> [tmatej]
> Kar se mene tice, bi navadno Micro na el. pogon, z avtonomijo 30km z lahkoto ze danes naredili za podobno/enako ceno bencinske, pa ocitno to ni del strategije.

Prepričan sem, da obstaja računica, ki kaže, da se to trenutno nikomur ne izplača.

Lp,
M
Defincijo "izplačanja" bi bilo treba sicer najprej doreči, ampak v osnovi pa delim prepričanje s TMatejem, da bi bila to odlična rešitev. Mogoče 50 km sicer, da ostane malo rezerve, pa kar svinčeve akumulatorje, da bi se zadeve poenostavile in akcija.
Če smem ugibati, je zadeva samo premalo fancy za proizvajalce, ki elektromobilnost razumejo kot svojo promocijo, njihovi oddelki za tržne raziskave pa so hkrati dovolj blesavi, da pomisleke strank o premajhnem dosegu jemljejo za suho zlato.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2506555

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[jani1974]
Defincijo "izplačanja" bi bilo treba sicer najprej doreči, ampak v osnovi pa delim prepričanje s TMatejem, da bi bila to odlična rešitev. Mogoče 50 km sicer, da ostane malo rezerve, pa kar svinčeve akumulatorje, da bi se zadeve poenostavile in akcija.
Če bi bilo tako enostavno in poceni in bi ljudje to kupovali, bi to proizvajalci že ponudili. Če ne oni, pa bi zrasla industrija aftermarket predelav starejših vozil na elektriko. Zakaj se nihče ne vpraša, kako da kaj takega že ne obstaja - morda pa je dober razlog? (previsoki stroški)
Če smem ugibati, je zadeva samo premalo fancy za proizvajalce, ki elektromobilnost razumejo kot svojo promocijo, njihovi oddelki za tržne raziskave pa so hkrati dovolj blesavi, da pomisleke strank o premajhnem dosegu jemljejo za suho zlato.
Ja, če stranke zaradi tega vzroka ne kupujejo takih avtov, potem je to pač pravilna ugotovitev. Blesavi bi bili, če bi v proizvodnjo vsiljevali stvari, ki jih kupci ne želijo plačati.


Imam pa na koncu eno vprašanje za zagovornike električnih avtov - ali je kateri od vas kupil elektični avto? (in zakaj ne)

Strani: 1