1 ura
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
4 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
4 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
5 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
5 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
6 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
7 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
8 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
8 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
9 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
9 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
9 ur
Utrip iz Gornje Radgone
12 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
12 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
13 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
17 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
17 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
17 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Fiat ne bo več masovni proizvajalec

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

abrame sporočil: 1.628
[Avto] Tema: Fiat ne bo več masovni proizvajalec
[#2505633] 08.03.15 18:36 · odgovor na: dz1975 (#2505622)
Odgovori   +    10
V življenju sem imel tri Alfe (2x bencin, 1x dizel), ki so mi nudile popolno zanesljivost in glede na njihovo tedanjo ceno veliko več užitka v vožnji kot neposredna konkurenca, ki sem jo preizkusil .... pa tega ni bilo tako malo!
Kot drugi avto sem pri hiši obdržal 12 let staro Multiplo JTD (220.000 km brez muke in še veliko rezerve je v njej), ki je v marsičem (razen dizajna) nepremagljiva => motorni sklop, poraba, uporabnost in volumen potniškega prostora itd ...

Ker nisem obseden s tem, da bi moral za primerljiv nemški avto plačati ceno, ki si jo zanj predstavljajo trgovci in jo sicer plačajo njihovi kupci = verniki, se dandanes veselim japonske perfekcije premijskega razreda ....
Razlika v nakupni ceni vsakega od naštetih vozil glede na primerljiv nemški izbor, mi je vsakič pokrila najmanj 2 letno uporabo vozila skupaj s porabljenim gorivom vred (pri povprečju 20.000 km letno).