Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-224493 sporočil: 1.106
[shampion]
Pri omembi oglaševane cene podobnega avta (z nekoliko močnejšim motorjem) naprodaj v Sloveniji ni upoštevan verjeten popust, ki bi naknadno sledil, kot je v Nemčiji bil naknadno odobren popust 450 eur.
Torej razlika cca. 2.000, in nekoliko šibkejši motor nemškega avta.
To bo bolj realna slika.
V SLO za rabljeni avto, moja izkušnja, lahko nekaj zglihaš, ampak, ne veliko. Imajo pa nemški avti, ki so delani za nemške kupce, več opreme kot za italijanske ali slovenske.

Na opremo, ki jo avto ima, moraš biti zelo pozoren!! Včasih je lahko oprema polovica vrednosti avta.

Je pa nujno pogledati tudi lastniško knjigo, tega nihče ne omenja. V njej so zapisani vsi podatki, tudi morebitni karamboli!! V SLO lastniške knjige ne poznamo, je pa zelo koristna.

Kilometrom, ki jih navajajo naši trgovci rabljenih avtomobilov, NE verjamem! Ko pride avto v SLO ima praviloma že "prave" kilometre. Zavedati se je potrebno, da tudi v Nemčiji lahko kupiš slab avto, tudi s spremenjenimi kilometri. Sploh, če vejo, da bo šel čez mejo. Zelo hitro so se navadili balkanskega ali pa če hočete, polskega načina razmišljanja. Zato previdno.

Je pa vrtenje kilometrov v Nemčiji kaznivo dejanje. Najhitrejši in najbolj zanesljiv način je preveriti na TÜV.

Tudi sam že najmanj pol leta kupujem avto v Nemčiji za cca 25k€ (nov cca 54k€) cca 3 -4 leta star (pri nas cca 35k€), ampak za nekaj dobrega je potrebno imeti potrpljenje, tako, da se je potrebno držati starega pravila: hitro se lovijo samo bolhe...