Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207862 sporočil: 1.476
Zadnja sprememba: anon-207862 23.02.2015 14:53
Evergreen Balkan stories že od osamosvojitve dalje. V Nemčiji se družina z vsaj eno solidno službo vsakih nekaj let odpelje v salon po nov avto, starega pa pozabi pri prvem sosedu turku, poljskemu ali hrvaškem dilerju. Osebno mi je takega stanja žal saj smo tudi pri nas podobna familija, da se mora človek poleg 1001 sranja pogojenega z miljejem v katerem bivaš (krvavo zarađeni euri) nabijat še s kravjimi posli da bognedaj registriraš 2 avta kar je pri malo bolj natempiranih familijah obvezno.
evo če že kdo gleda - tale HR tip jih nalaga na kamione in serijsko vozi v slo:
home.mobile.de/TRADE...RSGMBH#ses
Še to no, pri nas pa pameten avto za pametno ceno izgine s portala v nekaj minutah ali največ nekaj urah saj je dilerjev s stalno vklopljenim avto.net ziljončič.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2502155

Strani: 1

anon-319005 sporočil: 295
čas vnosa: 23.02.15 21:57
U nulo. Pa še to, tile avti s 150k km+ so vsi pod 10.000€, potem jih uvozijo sem, prevrtijo km nazaj, včasih so jih na smešnih 30k km, zdaj na malo več, da ustvarijo dodano vrednost in hop v prodajo za 12 do 15 jurjev... Slovenski kupec pa presliši vprašanje zakaj se dilerjem to sploh splača početi, ko pa so dobri rabljeni avti z znosnimi km enako dragi tu kot gor... diler si z vrtenjem km ustvari maržo. videl sem original račun za tak avto, ki se je potem tu prodal za 2x ceno.

Strani: 1