Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202494 sporočil: 2.309
[blink]
A je tako težko zahtevati ponudbe od nekaj globalnih gradbeno-inženirskih firm, ki so že zgradile tovrstne projekte? Pa naj povejo za koliko bi oni naredili. Ne razumem, zakaj se čara povprek in pametuje v tri krasne.

Smo pa že zdavnaj ugotovili da ta tir potrebuje zgolj Luka Koper in nihče drug, zato naj ga ona financira, še prej pa naj se firmo proda zasebnemu lastniku.

Novi lastnik se bo verjetno kot prvo želel povezati s tirom do Trsta (če ima pet čistih v glavi) ker ga prav malo briga za Slovenske Železnice in nesmiselno naložbo. Pa tudi drugače tir do Trsta ne bi bil slaba ideja, saj bi se obalni predel povezal z Italijo in ne bi bil več zgolj slepo črevo.
Imas popolnoma prav, tudi sam sem vceraj napisal tole:

Jaz razumem infrastrukturne projekte, kot projekte, ki naj sluzijo za splosno dobro vseh drzavljanov in jih financira drzava oz. vsi drzavljani. Ti projekti se skoraj nikoli ne izplacajo v dolocenem roku (omenjeno tudi v clanku). Ne verjamam, da so taktat (za casa Franca Jozefa), ko so gradili slovenske zeleznice, razmisljali o ekonomicnosti taga projekta.

Drugi tir pa ni projekt za splosno dobro, ampak izkljucno projekt za eno drzavno firmo. Ce je ta drugi tir res potreben in bo rentabilen, potem naj Luka Koper najame kredit in sama zgradi ta drugi tir, ki bo sluzil izkljucno njej.

Ni pa nobenega opravicila za to, da bi ta drugi tir zgradili vsi davkoplacevalci za Luko Koper!

Dodal bi se:

Ce je res veliko firm zainteresiranih za drugi tir (kot pise Delo)potem naj vse te firme prispevajo tudi denar za ta nesrecni drugi tir. ja pa vprasanje,ce bi za tak projekt, ki bi ga financirale privatne in drzavne firme dobili evropska sredstva.

Kolikor vem, se evropska sredstva odobravajo v glavnem za infrastrukturne projekte in verjetno zato vlada poizkusa ta drugi tir vriniti pod infrastrukturne projekte. Mislim, pa da v Bruslju niso tako neumni, da te finte ne bi spregledali.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2499204

Strani: 1

anon-333107 sporočil: 8.271
[Breiva]
Imas popolnoma prav, tudi sam sem vceraj napisal tole:

Jaz razumem infrastrukturne projekte, kot projekte, ki naj sluzijo za splosno dobro vseh drzavljanov in jih financira drzava oz. vsi drzavljani. Ti projekti se skoraj nikoli ne izplacajo v dolocenem roku (omenjeno tudi v clanku). Ne verjamam, da so taktat (za casa Franca Jozefa), ko so gradili slovenske zeleznice, razmisljali o ekonomicnosti taga projekta.

Drugi tir pa ni projekt za splosno dobro, ampak izkljucno projekt za eno drzavno firmo. Ce je ta drugi tir res potreben in bo rentabilen, potem naj Luka Koper najame kredit in sama zgradi ta drugi tir, ki bo sluzil izkljucno njej.

Ni pa nobenega opravicila za to, da bi ta drugi tir zgradili vsi davkoplacevalci za Luko Koper!

Dodal bi se:

Ce je res veliko firm zainteresiranih za drugi tir (kot pise Delo)potem naj vse te firme prispevajo tudi denar za ta nesrecni drugi tir. ja pa vprasanje,ce bi za tak projekt, ki bi ga financirale privatne in drzavne firme dobili evropska sredstva.

Kolikor vem, se evropska sredstva odobravajo v glavnem za infrastrukturne projekte in verjetno zato vlada poizkusa ta drugi tir vriniti pod infrastrukturne projekte. Mislim, pa da v Bruslju niso tako neumni, da te finte ne bi spregledali.
??

Da nisi malo paradoksalno zabluzil? Da to ni infrastukturni projekt?

Kdaj si se nazadnje peljal z vlakom??

Ali pa vsaj z avtobusom?

Strani: 1