Zasebnost
58 min
Najbolj brani članki danes
4 ure
Bo v UKCL kaj manj tveganj za korupcijo? Do 300 razpisov bodo prepustili zunanjim izvajalcem
4 ure
MZEZ po zahtevi tožilca ICC poziva k pregonu zločinov v Izraelu in Palestini
4 ure
Golob obljublja tretjo medicinsko fakulteto 2
6 ur
Čebelarji bi radi 10 evrov za vsak panj
6 ur
Lani rast števila kibernetskih napadov in prevar prek SMS
6 ur
Delnice mojega farmacevta ne premikajo rezultati, temveč konkurenca
7 ur
Golob: Pogajanja o plačni reformi v zaključni fazi, po načrtih bi se končala do poletja 4
7 ur
GEN energija bo šla v skrbni pregled družbe Gorenjske elektrarne
7 ur
INTERVJU »Uspešno digitalno preobražena podjetja imajo v povprečju za 69 odstotkov večjo rast EBITDA«
8 ur
Japonci pospešeno zaganjajo proizvodnjo vodika in amonijaka. Bo amonijak nadomestil premog v termoelektrarnah?
8 ur
Hrvati znižali trošarine, bencin in dizel bosta cenejša kot pri nas
8 ur
Tesla zaradi popustov v težavah pri flotnih kupcih
8 ur
Od polnoči nižje cene bencina, dizla in kurilnega olja
9 ur
Je Slovenija hrvaška kolonija? Močna EU in strah pred imperialno Postojno 9
9 ur
Uradno: Celjske mesnine prodane družbi Braća Pivac 5
9 ur
Aprila izdanih več gradbenih dovoljenj za gradnjo stanovanj kot marca
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Kako podjetje pripraviti na umetno inteligenco? O tem na dogodku v sredo
9 ur
(Partnerji sporočajo) Slovensko logistično združenje vabi k prijavam na razpis za logistični projekt leta 2023

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-182066 sporočil: 11.068
[Inside]
> [tmatej]
> > [pcs]
> > >Se pa gospodarstveniki strinjajo, da drugi tir nujno potrebujemo čim prej. Vlado in ministrstvo za infrastrukturo zato pozivajo, naj pristopita k izvedbi potrebnih postopkov za izgradnjo drugega tira, pri čemer način financiranja ne sme biti ovira, je povedal Igor Sep iz združenja za promet pri GZS
> >
> > Kako lepo prosim način financiranja ne sme biti ovira?! Če je pa tako, naj g Igor Sep sam plača teh 1.4 mrd iz lastnega žepa.
> >
> > Kateri točno gospodarstveniki se strinjajo? Če imajo res tako močan interes, naj skupaj vržejo denar na kup in si postavijo 2. tir, vsi jim bomo ploskali.
> >
> > Lp,
> > M
>
>
> Ce na hitro izracunam, bi samo stroski financiranja investicije znasali 200.000 eur/DAN za naslednjih 30 let (kar predstavlja 1/3 prihodkov Luke).
>
> Verjetno najdrazja "vinjeta" privatnega investitorja v vesolju, tistih 27km/kontejner pa nekajkrat drazjih, kot ladijski prevoz preko polovice sveta.
>
> edit
>
> PS
> Od Luke do Trzaskih tirov je razdalja 3-4km....

www.delo.si/gospodar...-tiru.html
Zacetna investicija je res manjsa 200mio vendar gre za pokop zeleznice kot branze pri nas.
Čuj, pri borcih za pravice tujega kapitala in prevzm Slovenije s strani istega in to takoj ter brezpogojno, usoda SŽ, 8500 zaposlenih na SŽ, gospodarski škodi, ki bi stem nastala, ker bi lahko pol špediterjev zaprlo vrata, to njih ne zanima. Glavno, da imajo prav in da zajebajo komuniste, ki se itak napajajo iz Luke in SŽ, to bi pa prekinilo njihove lovke in za to ideološko zmago je vredno zapraviti tudi pol Slovenije, če je potrebno. :-))