Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-153577 sporočil: 273
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta, zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje denarja skozi okno."

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2498268

Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 498
Drugi tir je industrijski tir Luke Koper. Pika. Tu ni nikakršnega dodatnega tranzitnega prometa, ki bi ga privabili z drugih koridorjev, kot je v avstrijskem primeru. Gre le za to, da se tovor iz Luke spravi do Divače. Kaj bo naprej, in zakaj je tako nedoumljivo, da svoj industrijski tir financira podjetje, ki ga rabi, pa v tem stampedu itak nobenega ne briga.
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
anon-112890 sporočil: 3.228
[Scipio]
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta, zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje denarja skozi okno."
Zato, ker IMAJO POSEL, ker vedo kaj naredit s premoženjem.
Jaz tudi ne kupim kamion, ker ga ima sosed in si je zgradil hiš. Če jaz kupim kamion, še ne bom imel hiše kakor sosed.

Strani: 1