Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Oplov najmanjši karl tudi na elektriko?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-69588 sporočil: 26
[Avto] Tema: Oplov najmanjši karl tudi na elektriko?
[#2494854] 28.01.15 09:48 · odgovor na: anon-154083 (#2494841)
Odgovori   +    1
v sloveniji je 450.000 individualnih hiš, kar je glede mna število prebivalcev veliko, ljudi ki živijo v desetem nadstropju je procentualno gledano sorazmerno malo pa še veliko teh pa ima lastniški parkirni prostor v garaži

slovenija je idealna lokacija za električno mobilnost tudi po razdaljah, ki jih dnevno naredimo, o tem govorim,...

ostaja pa temeljno vprašanje kako na problem gledaš: lahko se sprašuješ zakaj je neka stvar dobra, ali pa iščeš tisoč vzrokov zakaj se nekaj ne da,...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2494854

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
[Avto] Tema: Oplov najmanjši karl tudi na elektriko?
[#2494868] 28.01.15 10:17 · odgovor na: anon-69588 (#2494854)
Odgovori   +    0
Bi bilo pa zanimivo videti, kako bi to izgledalo, da bi recimo polovica teh z bajtami naenkrat začelo vozit na elektriko. Kolaps elektroenergtskega sistema?
anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Oplov najmanjši karl tudi na elektriko?
[#2494904] 28.01.15 11:54 · odgovor na: anon-69588 (#2494854)
Odgovori   +    0
[eplan]
v sloveniji je 450.000 individualnih hiš, kar je glede mna število prebivalcev veliko, ljudi ki živijo v desetem nadstropju je procentualno gledano sorazmerno malo pa še veliko teh pa ima lastniški parkirni prostor v garaži
Ni tako enostavno. Tudi v blokovskih garažah (če so postavljeneločeno od bloka) marsikje notri ni elektrike.
Poleg tega je v splošnem urbana populacija verjetno bolj nagnjena k nakupu eletričarjev - zaradi svoje lokacije, pa tudi zaradi življenjskega sloga in nazora je za njih prej verjetno, da bodo posegli po novi tehnologiji. Ampak mnogi mestni prebivalci v praksi nimajo čez noč kje filat baterije - ker puščajo avte na ulici; če imajo garažo, pa tudi ni nujno da je zraven kak uporaben štrom..

slovenija je idealna lokacija za električno mobilnost tudi po razdaljah, ki jih dnevno naredimo, o tem govorim,...

ostaja pa temeljno vprašanje kako na problem gledaš: lahko se sprašuješ zakaj je neka stvar dobra, ali pa iščeš tisoč vzrokov zakaj se nekaj ne da,...
Mislim da ni treba iskati tisoč vzrokov, glavna sta dva, kot že v tej temi (že n-tič) omenjeno: draga nakupna cena in problem kratkega dosega/polnjenja baterije.

Eni navdušenci bi radi očitno prevzgojili ljudi, da bi posegali po električnih avtih. Ampak očitno ljudje električnih avtov pač ne sprejemajo, vsaj zaenkrat (pri trenutnem stanju tehnike in nabavne cene), dajte se sprijaznit.

Navdušenec, ki se zanima za avte, vožnjo itd., se itak lahko samo zmrdne nad najcenejšimi električnimi avtomobili (AEV, Aixam), ki so komaj kaj več kot pokrit moped na 4 kolesih. Stanejo sicer pod 10 jurjev, ampak za tako ceno dobiš tudi nov klasični avto (precej večji in uporabnejši). Bolj resna e-vozila (Nissan Leaf, BMW i3, Golf Elektro) so pa 30, 40, 50 jurjev. Za take denarje se dobi res konkretne hude makine (že če kupuješ novo, da ne omenjam če se usmeriš v dobro ohranjene rabljene višjih razredov, dobiš že skoraj vesoljsko ladjo), pa ti še ostane za gorivo za naslednjih nekaj let.

Kdor pa kupuje avto zgolj kot prevozno sredstvo ('gospodinjski aparat') pač tudi ne bo kupoval Aixama (4-kolesnega mopeda) za 10 jurjev, pa tudi ne e-avta velikosti golfa za 30-40+ jurjev - ampak bo kupil klasični avto velikosti clio ali pa megane/golf za tam okoli 10-15 jurjev.

Strani: 1