Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Oplov najmanjši karl tudi na elektriko?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
V bencinskih ni problema, saj se greješ z odpadno toploto motorja, ki jo je itak v izobilju. Motorji imajo izkoristek le 30%, 70% je odpadne toplote.
Pri električnih pa je škoda vsakega wata.
Se pravi, če vključiš gretje, se potem namesto 150 km prepelješ le še 80? Sicer pa isto velja za klimatizacijo poleti, le da tista ni tako zelo nujna.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2494636
Strani: 1
[#2494661] 27.01.15 13:39 · odgovor na: (# 2494636)
[kekez]Drži vse, razen tvojega pretiravanja z dometom.
Bi mi hotel kakšen znalec razložiti, kako je v električnih avtih poskrbljeno za gretje?
V bencinskih ni problema, saj se greješ z odpadno toploto motorja, ki jo je itak v izobilju. Motorji imajo izkoristek le 30%, 70% je odpadne toplote.
Pri električnih pa je škoda vsakega wata.
Se pravi, če vključiš gretje, se potem namesto 150 km prepelješ le še 80? Sicer pa isto velja za klimatizacijo poleti, le da tista ni tako zelo nujna.
Povprečna poraba enega manjšega električarja je okrog 14 kWh/100 km. Povprečno električno ogrevanje avtomobila pozimi je v rangu 2 kWh/h.
Skratka, domet se zniža, ne pa za nekajkrat.
Poleg tega ima večina elektrikov možnost predogrevanja, če imaš avto na polnilcu. Na tajmer lahko naštelaš, da naj ti bo avto zjutraj ob 08:00 segret in pripravljen na vožnjo. Pa ti pade potrošnja za ogrevanje iz same baterije.
Strani: 1