Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kdo si upa: Dušan Merc
Strani: 1
sporočil: 6.948
To nekateri že dolgo vemo. Naše šolstvo smo uničili že davno nazaj
v obdobju SFRJ in v samostojni Sloveniji smo to z Gabrovimi
reformami še poslabšali. Šola nima več vzgojne komponente, kar pa
je še huje, je popolnoma neselektivna. Naše šolstvo je eden od
glavnih motorjev, ki zavirajo napredek, ki delajo to družbo
podpovprečno. Negativna kadrovska selekcija v šolstvu, kjer so
kimavci na vseh vodilnih mestih, "stroko" pa so prevzeli v svoje
roke Gabrovi kadri, daje katastrofalne rezultate. Akterji
usmerjenega izobraževanja, ki so prispevali največji del h
katastrofi, so še kar na odločilnih položajih.
Za rešitev našega šolstva bi bilo dovolj, da bi pogledali le k našim sosedom, predvsem severnim, ne pa, da se hvalimo, da imamo prav mi najboljši šolski sistem. Merc je eden redkih, ki pove tisto kar misli, ostali so "modro" tiho.
Za rešitev našega šolstva bi bilo dovolj, da bi pogledali le k našim sosedom, predvsem severnim, ne pa, da se hvalimo, da imamo prav mi najboljši šolski sistem. Merc je eden redkih, ki pove tisto kar misli, ostali so "modro" tiho.
sporočil: 886
Tretjina vseh osnovnosolskih otrok potrebuje ucno pomoc, vendar pa
se vseeno uspe kar vsem vpisati na fakulteto in tam vedriti skupaj
s profesorji vec kot pol desetletja, slednji pa seveda se veliko
dlje.
sporočil: 18.832
Problem je tudi v tem, da je pri nas vsak lahko učitelj, tudi če
nima pedagoškega daru in nekateri osebki celo sovražijo otroke. Tu
se spomnim Svetlane Makarović, ki je silila s svojimi knjigami v
otroški svet, iz vsebine knjig pa je sijalo in še sije njeno
sovraštvo do otrok.
Ljudje, ki ne znajo povedati na razumljiv način tistega kar učijo, ne bi smeli biti pedagogi. Tudi tisti, ki jih pedagogika ne veseli, ne bi smeli biti tam privezani samo zaradi jasli.
Nekritični kot so, pa točno to počnejo. Ukvarjajo se s pedagogiko v škodo otrok in redijo svoje nezadovoljstvo na račun otrok.
Nekateri celo berejo iz knjig in se sprenevedajo, da obvladajo materijo poučevanja. Vsebina naših učbenikov pa se prilagaja politiki in ne potrebam šolarjem.
Ljudje, ki ne znajo povedati na razumljiv način tistega kar učijo, ne bi smeli biti pedagogi. Tudi tisti, ki jih pedagogika ne veseli, ne bi smeli biti tam privezani samo zaradi jasli.
Nekritični kot so, pa točno to počnejo. Ukvarjajo se s pedagogiko v škodo otrok in redijo svoje nezadovoljstvo na račun otrok.
Nekateri celo berejo iz knjig in se sprenevedajo, da obvladajo materijo poučevanja. Vsebina naših učbenikov pa se prilagaja politiki in ne potrebam šolarjem.
sporočil: 800
Ne samo šolstvo, cel javni sektor je smrdljiva kloaka, zaradi
negativne selekcije, zaradi tega, ker nihče za nič ne odgovarja,
napake se skrivajo in pometajo pod preprogo in zato, ker so še
vedno v socializmu.
sporočil: 2.561
Zadnja sprememba: 7175S 26.01.2015 13:12
"Jasno je, da je nekaj narobe s šolo in sistemom, ne pa z otroki,
opozarja ravnatelj OŠ Prule Dušan Merc. Kritičen je do učiteljev in
ravnateljev, ki so kar tiho, zlasti pa do ministrstva, ki je po
njegovem negospodarno, nestrokovno in politikantsko."Da je nekompetentno in do skrajnosti nesamostojno sodstvo največji slovenski problem in mlinski kamen okoli vratu demokracije in prvavne države, ve že skoraj vsak drugi Slovenec. Da je slovensko šolstvo skoraj enak, če ne še večji problem mlade slovenske države, tega pa se zaveda komaj vsak 10 državljan. Slovenski profesorji niso le nekompetentni, so tudi v absolutni nadoblasti komunistične oligarhije in so poleg tega tudi največji lažnici ter z vsemi žavbami namazani prevaranti, ki na nepošten način izčrpavajo državni proračun. Še najboljši med slabimi so vzgojitelji v vrtcih in profesorji na osnovnih šolah, v srednjih šolah so že "srednje" pogoltni in jim resno delo prav nič ne diši, zahtevajo pa visoke plače in še en cel kup dodatnih izplačil, posebej za to, da sploh pridejo na delo, posebej za hojo po stopnicah, posebej za vsako besedo, itd., Največji problem pa so profesorji slovenskih samozapravljalnih fakultet, predvsem tisti od partijskih trobil opevani stari prdci, ki so prešli že vse mere razuma in dobrega okusa in se oklepajo svojih položajev samo zaradi tega, da na sto in en bolj ali manj prikrit način izčrpavajo proračunska sredstva izključno za svoje privatne potrebe in svoje uživaško življenje na visoki nogi, pri tem pa na debelo lažejo in nategujejo tako vlado kot vse državljane in nas imajo za norce, talce in sužnje svojega kraljestva, ki ga prevarantsko imenujejo demokratični socializem.
sporočil: 48.253
[kugy]Usmerjeno izobrazevanje je bil uspeh na celi crti v primerjavi s poznejso uvedbo gimnazij, kjer je zaradi uvedbe mature prakticno ukinjen cetrti letnik in se samo se "uci za maturo".
Akterji usmerjenega izobraževanja, ki so prispevali največji del h katastrofi, so še kar na odločilnih položajih.
V usmerjenem izobrazevanju so namesto mature bili sprejemni izpiti na fakultetah, kar je bilo veliko bolj resno preverjanje znanja kot sedanja matura.
Da o tem, da imamo sedaj ze "sportne gimnazije", "druzboslovne gimnazije", "elektro gimnazije" niti ne govorimo. Cakamo se na "frizersko gimnazijo".
Skratka, ne mi simfat usmerjenega izobrazevanja. Lahko bi ga kritizirali 20 let nazaj, ne pa sedaj, ko je se vse slabse.
sporočil: 1.306
Ne moreš mi preprečiti, da ne bi "šimfala" usmerjenega
izobraževanja. To je bil čas, ko so iz poklicnih šol vrgli
praktično usposabljanje in so se šivilje namesto svojega poklica
začele piflati "samoupravljanje s temelji marksizma". Pred tem so
že bile mature in zaključni izpiti (na poklicnih šolah), seveda pa
poleg njih še sprejemni izpiti. Vendar, z zaključeno srednjo šolo
(n. pr. elektro) NISI MOGEL priti na elektro fakulteto. Zdaj, s
tole "gimnazijo", je to formalno možno.
Moj prispevek ne želi zagovarjati sedanjega sistema, ki je slab. Vsi bi samo študirali, potem pa pričakujejo, da jim bo "država" zrihtala "delovna mesta" po meri njihovega neznanja.
S svojim prispevkom sem želela samo povedati, da je bilo "usmerjeno izobraževanje" začetek propada našega izobraževalnega sistema.
Moj prispevek ne želi zagovarjati sedanjega sistema, ki je slab. Vsi bi samo študirali, potem pa pričakujejo, da jim bo "država" zrihtala "delovna mesta" po meri njihovega neznanja.
S svojim prispevkom sem želela samo povedati, da je bilo "usmerjeno izobraževanje" začetek propada našega izobraževalnega sistema.
sporočil: 1.078
Zadnja sprememba: anon-169261 26.01.2015 14:52
V slogi je moč!Zato se g. Mercu pridružite vsi tisti učitelji, profesorji, psihologi,
pedagogi, ki menite, da je z našim šolskim sistemov nekaj precej narobe.
Zakaj prenašate "nebuloze" nestrokovnih politikantov?
sporočil: 3.248
[bc123a]Lažeš ali nimaš pojma, ko trdiš, da so bili "V usmerjenem izobrazevanju so namesto mature bili sprejemni izpiti na fakultetah"? Pick one. Ker druge možnosti ni. Sprejemci so bili samo na faksih, kjer je bilo vpisa več kot mest.
> [kugy]
> Akterji usmerjenega izobraževanja, ki so prispevali največji del h katastrofi, so še kar na odločilnih položajih.
Usmerjeno izobrazevanje je bil uspeh na celi crti v primerjavi s poznejso uvedbo gimnazij, kjer je zaradi uvedbe mature prakticno ukinjen cetrti letnik in se samo se "uci za maturo".
V usmerjenem izobrazevanju so namesto mature bili sprejemni izpiti na fakultetah, kar je bilo veliko bolj resno preverjanje znanja kot sedanja matura.
Da o tem, da imamo sedaj ze "sportne gimnazije", "druzboslovne gimnazije", "elektro gimnazije" niti ne govorimo. Cakamo se na "frizersko gimnazijo".
Skratka, ne mi simfat usmerjenega izobrazevanja. Lahko bi ga kritizirali 20 let nazaj, ne pa sedaj, ko je se vse slabse.
sporočil: 2.617
Začnejo pa že v vrtcu, ko ob božiču otroke futrajo z komunističnim
nadomestkom božička.
sporočil: 48.253
[prerok]In to so bili skoraj vsi faksi. Redkokateri ni imel sprejemcev, pa se to proti koncu obdobja, ko so en cas bili in zakljucni izpiti in sprejemni izpiti (kar pomeni da so vsaj naso generacijo konkretno jebali v glavo).
Lažeš ali nimaš pojma, ko trdiš, da so bili "V usmerjenem izobrazevanju so namesto mature bili sprejemni izpiti na fakultetah"? Pick one. Ker druge možnosti ni. Sprejemci so bili samo na faksih, kjer je bilo vpisa več kot mest.
Ko smo studirali mi, je vecina ljudi morala racunati na to, da bo sla na vsaj en sprejemni izpit, nekateri tudi na vec (na razlicne fakse).
Pozabljas da v tistem casu ni bilo faksov, visokih sol in zasebnih fakultet za vsakim vogalom.
sporočil: 6.948
No, bilo je kar precej več kot 20 let nazaj in takrat sem jasno in
glasno proti temu protestiral, celo več, proteste sem organiziral.
Žal zaman, ne pa zastonj, ker so mi za moje delovanje tovariši
izstavili tudi račun. In o tem govorim, da so prav ti tovariši v
šolstvu še zmeraj na položajih in odločajo. Sicer pa govoriš o
stvareh, ki jih očitno ne poznaš prav dobro, še manj pa posledic,
ki še danes uničujejo našo konkurenčnost.
sporočil: 27
Za vzgled vzemite ravnatelja ene od gorenjskih osnovnih šol, ki med
svojim ravnateljevanjem predava na višji šoli, vmes pa je naredil
tudi doktorat (naslov: Merjenje in vrednotenje trajnostnega razvoja
lokalnih skupnosti z metodo ekoloških sledi in okoljskega
prostora). Je vodenje osnovne šole res tako enostavno ali je človek
tako sposoben, da mu ostaja čas? Zelo rad obiskuje razrede, ki
gredo v šolo v naravi, dan po odhodu jih gre že obiskat, ko so v
šoli, je obisk razreda brez dnevnic.
Strani: 1