Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-304487 sporočil: 967
"Skrivnost v rekordno majhni številki pa je v 31-kilometrskem dosegu elektromotorja..."

Super!

No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.

Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2493601

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
Zadnja sprememba: anon-116402 23.01.2015 08:41
[psm]
"Skrivnost v rekordno majhni številki pa je v 31-kilometrskem dosegu elektromotorja..."

Super!

No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.

Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?
Kolikor jaz razumem članek, je poraba v hibridnem načinu (torej rekuperacija energije pri zaviranju da, zunanje polnjenje baterije pa ne) 5.3 l/100km. Verjetno je ta ocena toliko realna, kot ocene pri navadnih avtih - če lepo voziš, morda prideš blizu, sicer pa ne.

PS: Bi pa res avtor lahko omenil, da je tistih 2.1 l/100km neka fantazijska številka, ki je pomembna zgolj zaradi davkov in fiktivnega zadovoljevanja nekih nerealističnih okoljskih ciljev.

Strani: 1