Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Samozavesten nastop gosposkega leva

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[Avto] Tema: Samozavesten nastop gosposkega leva
[#2492748] 20.01.15 09:30 · odgovor na: klemenstp (#2492521)
Odgovori   +    3
[klemenstp]
> [chef]
> Zakaj bi se opravičili, njihovi uradno izmerjeni podatki držijo, kot je res, da jih je v praksi praktično nemogoče doseči. Kot tudi pri vseh ostalih, sploh pri zmogljivih turbo bencinarjih. ;) Več magistralnih cest in zelo zmerna vožnja bi po izkušnjah prinesla za liter nižjo porabo. Testna poraba je takšna tudi zaradi precej mestne vožnje in avtocestnih kilometrov, seveda pa se normalno kdaj tudi pritisne. Še vedno se mi zdi 7,2 litra za 180 konjev in klasično šeststopenjsko avtomatiko pri testnih kilometrih dobro - oziroma več kot spodoben dosežek.

Moj 508 SW 1,6 e-hdi 2014 ob umirjeni vožnji (avtocesta/mesto-startstop) pije 3,7l/100km, ob pretiravanju po nemških avtocestah pa 4,9l/100km.
Ne vem sicer kaj zate pomeni pretiravanje na nemških avtocestah. Vseeno pa tvoje številke izgledajo smešne. Za primer: Tesla S (ki ima zelo dobro aerodinamiko) pri 100 km/h porabi 8 kWh/100km samo za premagovanje zračnega upora. Pri 150 km/h (česar jaz še ne kategoriziram kot "pretiravanje na nemških avtocestah") to znese 18 kWh/100km. Najboljši dizli v optimalnem režimu delovanja porabijo okrog 200 g/kWh, kar pri za 18 kWh znese 3.6 kg oz. 4.3 litra. Nadalje, Tesla S porabi okrog 7 kWh/100km za ostale izgube (gume, trenje v reduktorju, ...), kar znese 1.7 litra. Skupaj torej 6 litrov dizla. Mogoče tvoj računalnik res pokaže 4.9 litra/100km. Bolj verjetno pa nakladaš, ali pa imaš precej nizke kriterije kaj naj bi bilo "pretiravanje na nemških avtocestah".

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2492748

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
[Avto] Tema: Samozavesten nastop gosposkega leva
[#2492758] 20.01.15 10:14 · odgovor na: anon-116402 (#2492748)
Odgovori   +    2
Kot predlaga forumaš gt001 najdeš uporaben pregled porabe za posamezne avtomobilske proizvajalce in njihove modele na naslovu: www.spritmonitor.de/
Lep prerez za vse oblike uporabnikov, od nežnih, do dinamičnih ter njihovo povprečje ....
Podatki proizvajalca, doseženi v laboratorijskih pogojih, so namenjeni v prvi vrsti Fursu in njim podobnim državnim organom, da obračuna stopnjo DMV za posamezno vozilo spuščeno v javni promet.

Strani: 1