18 min
Bančni dobički še naprej letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
33 min
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
1 ura
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
2 uri
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
2 uri
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
2 uri
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
3 ure
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
4 ure
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
5 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
5 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
7 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
7 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
13 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
17 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
18 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero 1
19 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
19 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
20 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Konasnica sporočil: 1.741
Kaj več od pripravljalcev nismo mogli pričakovati. Nadaljuje se impotenca na prometnem resorju. Aanalize so naredili zunanji sodelavci, dobro plačani uradniki pa bi morali postaviti jasno definirane opredelitve, kar pa seveda politični "naši" nestrokovni, neizkušeni in nekompetentni kadri ne znajo!

Vidi se kako zavračanje in strah pred vsem kar je bilo v preteklosti, vrača Slovenijo za desetletja nazaj. Končno smo v 90 letih že imeli DARSov nacionalni program in imeli smo železniški nacionalni program. Ta dva dokumenta sta bila veliko bolj konkretna in vizionarska. Končno je bil DARSov program tudi - kljub njegovi politični in medijski stigmatizaciji - edini veliki uspešno realizirani projekt v Sloveniji. Je pa res, da so prav strukture, ki sedaj obvladujejo prometni resor najbolj pripomogle k stigmatizaciji tega programa in njegovih akterjev.

Strategija, ki je le skupek že dolgo znanih analitičnih ugotovitev ni sgtrategija. Bo pa uradništvo dobilo spet nekaj časa brezdelja ko se bo politika prepucavala in modrovala okoli strategije, ki je ni! Potrebna bi bila lustracija vseh, ki v zadnjih 10 letih obvladujejo prometni resor v Sloveniji. Pa ne samo na ministrstvu. Pravi akterji so skriti v dobro plačanih paradržavnih organizacijah (DARS, DRI, SŽ itd). Direktor DRIja je politično veliko močnejši in vplivnejši kot minister!