Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšno prometno infrastrukturo potrebujemo do leta 2030
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.741
[Glavni forum]
Tema: Takšno prometno infrastrukturo potrebujemo do leta 2030
[#2483673] 15.12.14 09:46
[#2483673] 15.12.14 09:46
Kaj več od pripravljalcev nismo mogli pričakovati. Nadaljuje se
impotenca na prometnem resorju. Aanalize so naredili zunanji
sodelavci, dobro plačani uradniki pa bi morali postaviti jasno
definirane opredelitve, kar pa seveda politični "naši" nestrokovni,
neizkušeni in nekompetentni kadri ne znajo!
Vidi se kako zavračanje in strah pred vsem kar je bilo v preteklosti, vrača Slovenijo za desetletja nazaj. Končno smo v 90 letih že imeli DARSov nacionalni program in imeli smo železniški nacionalni program. Ta dva dokumenta sta bila veliko bolj konkretna in vizionarska. Končno je bil DARSov program tudi - kljub njegovi politični in medijski stigmatizaciji - edini veliki uspešno realizirani projekt v Sloveniji. Je pa res, da so prav strukture, ki sedaj obvladujejo prometni resor najbolj pripomogle k stigmatizaciji tega programa in njegovih akterjev.
Strategija, ki je le skupek že dolgo znanih analitičnih ugotovitev ni sgtrategija. Bo pa uradništvo dobilo spet nekaj časa brezdelja ko se bo politika prepucavala in modrovala okoli strategije, ki je ni! Potrebna bi bila lustracija vseh, ki v zadnjih 10 letih obvladujejo prometni resor v Sloveniji. Pa ne samo na ministrstvu. Pravi akterji so skriti v dobro plačanih paradržavnih organizacijah (DARS, DRI, SŽ itd). Direktor DRIja je politično veliko močnejši in vplivnejši kot minister!
Vidi se kako zavračanje in strah pred vsem kar je bilo v preteklosti, vrača Slovenijo za desetletja nazaj. Končno smo v 90 letih že imeli DARSov nacionalni program in imeli smo železniški nacionalni program. Ta dva dokumenta sta bila veliko bolj konkretna in vizionarska. Končno je bil DARSov program tudi - kljub njegovi politični in medijski stigmatizaciji - edini veliki uspešno realizirani projekt v Sloveniji. Je pa res, da so prav strukture, ki sedaj obvladujejo prometni resor najbolj pripomogle k stigmatizaciji tega programa in njegovih akterjev.
Strategija, ki je le skupek že dolgo znanih analitičnih ugotovitev ni sgtrategija. Bo pa uradništvo dobilo spet nekaj časa brezdelja ko se bo politika prepucavala in modrovala okoli strategije, ki je ni! Potrebna bi bila lustracija vseh, ki v zadnjih 10 letih obvladujejo prometni resor v Sloveniji. Pa ne samo na ministrstvu. Pravi akterji so skriti v dobro plačanih paradržavnih organizacijah (DARS, DRI, SŽ itd). Direktor DRIja je politično veliko močnejši in vplivnejši kot minister!