Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.953
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2474438] 18.11.14 09:43 · odgovor na: moon (#2474283)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 18.11.2014 09:51
[moon]
>
> ... ja, je pa malo hecno, da v F1 za toti silni napredek še niso slišali in še vedno sami šaltajo, čeprav ne šaltajo s šaltheblom, ampak šaltajo s knofi ... čuj, si lahko misliš, kaj bi toti www.youtube.com/watc...OHZHxde8RE majster delal s svojim avtom, če bi bil bolj napreden in bi si nabavil avtomatika ...
Pri formuli je enako, kot pri ostalih superšportnikih, gre za avtomatiko, pri kateri (lahko) menjaš z ročkami ob volanu (ali pri nekaterih z prestavno ročico).

Za onega ki je vozil Ferrar 458 spider: prej preberi, kaj naj bi vozil, kajti po te, kako si to počel, lahko sklepam samo dvoje: ali nimaš nibenega pojma o sodobnih avtomobilih ali bolj verjetno, da si pač sanjal.

Še CP o 458 spider:
The only transmission available on the 458 is a dual-clutch 7-speed GETRAG gearbox, in a different state of tune shared with the Mercedes-Benz SLS AMG.[4] There is no traditional manual option, making this (458)the fourth road-car after the Enzo, Challenge Stradale and 430 Scuderia not to be offered with Ferrari's classic gated manual. It is the first mainstream model to not be offered with a manual transmission.

Pa lepo sanjaj še naprej!
... čuj, seveda imaš prav, da je pri formuli in pri ostalih superšportnikih povsem enako, in sicer da se o šaltanju na osnovi sprocesiranih podatkov iz pretekle(!) situacije NE odloča avtomatika, ampak se na osnovi svoje presoje bodoče(!) situacije odloči voznik, kdaj bo zaradi boljšega izkoristka motorja šaltal, pa naj bo to s šaltheblom ali pa s pritiskom na knof, ker se namreč izključno o tem in ne o kakršnemkoli menjalniku v Ferrariju pogovarjamo, če mogoče do zdaj še nisi opazil ... evo, zdaj pa ti vklopi procesor v svoji glavi in probaj presodit, kdo je pri šaltanju v prednosti in zakaj vozniki v F1 in rallyu šaltajo ročno in zakaj za šaltanje pri dirkanju nikoli(!) ne bodo uporabljali avtomatike ...


P.S.: ker si srečen, da avtomatika naredi vse namesto tebe, lahko ti zaradi mene še naprej z odprtimi očmi sanjaš za volanom, samo pazi, da ne boš zaspal, če bo tvoj avtomatik glih takrat vozil proti meni ... aja, in seveda si globoko sanjal, če ti je v mojem postu ratalo prebrat, da jaz pišem o kakršnemkoli Ferrariju, ker v svojem postu pišem o rallyu oziroma o svetovnem prvaku Sebastienu Ogieru, ki na prilimanem posnetku vozi in ročno(!) šalta Volkswagen Polo R WRC ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2474438

Strani: 1

moon sporočil: 1.623
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2474494] 18.11.14 11:46 · odgovor na: najobj (#2474438)
Odgovori   +    0
[najobj]

... čuj, seveda imaš prav, da je pri formuli in pri ostalih superšportnikih povsem enako, in sicer da se o šaltanju na osnovi sprocesiranih podatkov iz pretekle(!) situacije NE odloča avtomatika, ampak se na osnovi svoje presoje bodoče(!) situacije odloči voznik, kdaj bo zaradi boljšega izkoristka motorja šaltal, pa naj bo to s šaltheblom ali pa s pritiskom na knof, ker se namreč izključno o tem in ne o kakršnemkoli menjalniku v Ferrariju pogovarjamo, če mogoče do zdaj še nisi opazil ... evo, zdaj pa ti vklopi procesor v svoji glavi in probaj presodit, kdo je pri šaltanju v prednosti in zakaj vozniki v F1 in rallyu šaltajo ročno in zakaj za šaltanje pri dirkanju nikoli(!) ne bodo uporabljali avtomatike ...


Poizkusi si prebrati, kako deluje ročni menjalnik in kako razne izvedenke avtomatike. Če ti misliš, da je manualni mode ročna menjava, misli tako naprej.
Za rally se nikoli nisem zanimal, je pa najbrž tam nujna uporaba sklopke (zaradi načina vožnje), zato tam v večini uporabljajo sekvenčni ročni menjalnik.

Še tole, vsi moderni avtomatiki ponujajo manual, pri katerem se sam odločaš, kdaj boš menjal prestavo,!! vendar so po načinu delovanja še vedno avtomatski.

Tisto o Ferrariju 458 ni bilo namenjeno tebi, temveč onemu prej, kateri pri avtomatskem manjalniku v manualnem načinu uporablja medgas. Tudi take najdemo.

Strani: 1