Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2473520] 14.11.14 15:37 · odgovor na: (#2473519)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 14.11.2014 15:40
[aktion]
> [najobj]

>
> ... čuj, jaz sem na fiziko in na tote centripetalne in centrifugalne sile že malo pozabil, ampak če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami, potem se avto po cesti ne bi gibal niti premočrtno, ker se sploh ne bi mogel premaknit ... evo, po mojem brez trenja med cesto in podplati na čevljih niti do avta noben ne bi mogel priti, kaj šele da bi ga zakurblal in speljal ...
42
... čuj, kwa ? ...

P.S.: ker sem že pozabil, sem se mogoče res zajebal in ti lahko hodiš tudi brez trenja, ker ti nič ne drsi ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2473520

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2473612] 15.11.14 01:03 · odgovor na: najobj (#2473520)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [aktion]
> 42

... čuj, kwa ? ...
eee... odgovor na vprasanje o vesolju, zivljenju in sploh vsem.... ;) :)
[najobj]
P.S.: ker sem že pozabil, sem se mogoče res zajebal in ti lahko hodiš tudi brez trenja, ker ti nič ne drsi ...
kaj pa avion na v nasprotno smer&matching speed premicni vzletni stezi ste ze resli.... bo poletel al ne? :)))


in btw... sem v lajfu vozil tudi nesinhronizirane menjalnike, kjer je blo pri saltanju navzdol dajat medgas nujno potrebno... pa ne zarad porabe ampak zato, da nisi polomu zobnikov menjalnika... da bi pa z dajanjem medgasa pri danasnjih, sinhroniziranih menjalnikih nizal porabo, je pa blagoreceno nonsens ;).
porabo niza cimbolj enakomerna voznja v najbolj optimalnem podrocju posameznega vozila (vloz. energija goriva vs. vsemogoce izgube), z ohranjanjem momenta kadar to ni mogoce.... in cisto nic drugega!

Strani: 1