Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 295
[Avto]
Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2473369] 14.11.14 10:41 · odgovor na: (# 2473349)
[#2473369] 14.11.14 10:41 · odgovor na: (# 2473349)
ni res, pospešek sredi ovinka te na slabši podlagi odnese, pa
potnike premetava kot vreče. Pravila, ki sem jih videl in slišal na
dveh tečajih varne vožnje pri branetu so nekako tako:
- pospešuje in zavira se le na ravnih delih oz pred in po ovinku, ko so kolesa poravnana (če je to seveda mogoče - nakloni ipd).
- pri mejnih hitrostih, ko oprijem popušča te varno reši le sklopka sredi ovinka, zaviranje, pospeševanje in zaviranje z motorjem te vržejo ven. Neverjetno, kako se avto umiri s sklopko, poskusite. Seveda ovinek ne sme iti strmo navzdol. Večina "mojstrov" bi reševala ovinek z bremzami, pospeški ipd sranjem, kar se konča ponavadi v kakšnih drevesih. Ko jim omeniš sklopko se režijo, da v leru ne vozijo, pa je to dejansko glede kritinih situacij najvarnejši način reagiranja.
- pospešuje in zavira se le na ravnih delih oz pred in po ovinku, ko so kolesa poravnana (če je to seveda mogoče - nakloni ipd).
- pri mejnih hitrostih, ko oprijem popušča te varno reši le sklopka sredi ovinka, zaviranje, pospeševanje in zaviranje z motorjem te vržejo ven. Neverjetno, kako se avto umiri s sklopko, poskusite. Seveda ovinek ne sme iti strmo navzdol. Večina "mojstrov" bi reševala ovinek z bremzami, pospeški ipd sranjem, kar se konča ponavadi v kakšnih drevesih. Ko jim omeniš sklopko se režijo, da v leru ne vozijo, pa je to dejansko glede kritinih situacij najvarnejši način reagiranja.