Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2473339] 14.11.14 09:42 · odgovor na: (# 2473333)
PS:
Za dizel velja, da je potrebno že pri pedesetih km na uro, prestaviti v 4 brzino, kar pri bencincih ne drži.
Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2473339
Strani: 1
[#2473359] 14.11.14 10:18 · odgovor na: (# 2473339)
[123nic]Zakaj ne kupiš avtomatika, bo rešil tvoje probleme.. ;)
Imej eno uro prižgan motor v leru, pa boš videl, kolikšna je poraba.
PS:
Za dizel velja, da je potrebno že pri pedesetih km na uro, prestaviti v 4 brzino, kar pri bencincih ne drži.
Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
Sam sem bil proti avtomatiki, vendar, ko ga enkrat imaš, ne greš več nazaj.
[#2473476] 14.11.14 14:26 · odgovor na: (# 2473339)
[123nic]Joj, fantje...
Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
"Medgas" je bil včasih potreben zato, ker menjalniki niso imeli sinhronov in še sedaj menjalniku paše, ker je delo sinhronov potem lažje. Vse to seveda pri prestavljanju navzdol.
Da bi pa to kako gorivo prihranilo, pa ne bo držalo. Kvečjemu ga malce več porabi, ker je tisti pritisk pedala vmes čisto v prazno.
Strani: 1