Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207494 sporočil: 693
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2473306] 14.11.14 08:22 · odgovor na: (#2473271)
Odgovori   +    6
Bedasto je, da se mora za ekonomično vožnjo držati omejitev hitrosti, ker vemo, kako je s temi omejitvami. So tudi povsod tam, kjer niso potrebne.

Držati se omejitev ne pomeni varčne vožnje, temveč varne. Bistvena razlika.
Manj plina, manjša žeja avta? Za ugodno porabo sta potrebni hitro pospeševanje in menjavanje prestav. Res pa je, da hitro ne pomeni agresivno.
Ne hitro pospeševanje temveč pravočasno. Ves čas je potrebno poslušati motor in voziti na optimalnem številu obratov za prestavo v kateri si. To pomeni za večino prestav okoli 3000 obratov. Če se v klanec zakadimo s 5ooo obrati, bomo porabili vsaj 3x več, kot pri nižjih obratih, kar pa še ne pomeni, da vozimo varno. Kadar vsi okoli mene drvijo s 130 km na uro, 80 km ne pomeni varne vožnje, kvečjemu velike nevarnosti, da ostali vozniki postanejo še bolj agresivni in stem se poveča možnost nesreče.

Nima pa to način pospeševanja hitrosti in menjavanja prestav (ali to narediš hitro ali počasi) ničesar skupnega z varčno vožnjo. Pravzaprav je način vožnje, ko se hitro pospešuje in potem tudi nujno takoj zavira, eden izmed glavnih vzrokov nevarne in nevarčne vožnje.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2473306

Strani: 1

anon-319005 sporočil: 295
Brane Kuzmič uči, da se pri vožnji v ovinke pokaže pravi način vožnje, po ravnih cestah pač ni veliko izbire. V ovinke pa tako, da pred ovinkom pravočasno nehaš pospeševati, s tem prihraniš zaviranje. V ovinku ohranjaš hitrost, v najslabšem primeru stabilnost ohraniš s sklopko, nikakor zavirat ali pospeševat. Iz ovinka pa pospešiš takrat, ko je avto poravnan. S tem odpraviš vpliv centrifugalnega pospeška na potnike, ni premetavanja. Nisem verjel na besedo, vendar takšna vožnja skozi ovinke je neverjetno hitra in učinkovita, pa še prijetna, ker ne premetava. Pritiskanje na gas in potem divje zaviranje pred ovinkom časovno ne prinese ničesar. Še slabše pa je, če zaviraš sredi ovinka. 90% ljudi v Sloveniji ne zna vozit v ovinke, zato pa so zastoji na regionalkah.

Strani: 1