Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

nikolajcek sporočil: 106
Enkrat sem bral, kako je mercedes testiral najnižjo porabo.
Ugotovitev je bila, dinamično pospeševanje (v območju največjega navora motorja) do želene hitrosti, potem pa konstatna vožnja v najvišji možni prestavi.
V praksi načeloma dobro uspevam s takim načinom vožnje.

Nekje drugje pa sem bral, da se izgube v menjalniku katastrofalno povečajo pri velikih hitrostih/ obratih oz. pri močnih motorjih. Cifra je bila impresivna, čeprav ne vidim ravno neke logike (močnejši motor - daljša prestavna razmerja - višja hitrost).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2473300

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2473304] 14.11.14 08:17 · odgovor na: nikolajcek (#2473300)
Odgovori   +    1
[nikolajcek]
Nekje drugje pa sem bral, da se izgube v menjalniku katastrofalno povečajo pri velikih hitrostih/ obratih oz. pri močnih motorjih. Cifra je bila impresivna, čeprav ne vidim ravno neke logike (močnejši motor - daljša prestavna razmerja - višja hitrost).
Večje izgube v menjalniku: trenje med zobniki (večji menjalnik, večji zobniki) ter predvsem mešanje olja (hitrejše vrtenje, več mešanja).

Strani: 1