Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj Dars protihrupne ograje postavlja tam, kjer ni hiš?
Strani: 1 2
sporočil: 2.565
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo
narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo
gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je
Poljska:
i.imgur.com/kywBSYC.jpg
i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
i.imgur.com/kywBSYC.jpg
i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
sporočil: 48
čas vnosa: 10.11.14 22:56
Zakaj gradijo ograde tam, kjer ni hiš? A si ti šele včeraj z lune
padla, da ti ni jasno?
sporočil: 4.450
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje
tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča
(Brezovica) premikati...
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:19
Danes tam zaselkov še ni, bodo pa čez kakšnih 222 let.Pa naj kdo
reče, da DARS nima vizije...p.s.: Na odsekih, kjer je protihrupna ograja na obeh straneh AC, bodo čez naredili streho.Prvi projekti so že v pripravi, izvajalci so že znani...
sporočil: 807
Zadnja sprememba: anon-256028 11.11.2014 07:14
To sporočilo je izbrisal avtor (11.11.2014 07:16)
sporočil: 3.117
Potočnik bo "Resource manager":
unep.org/newscentre/...11059&l=en
The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf
Ograje so le del "Sustainable future"....
unep.org/newscentre/...11059&l=en
The Panel's goal is to steer us away from over-consumption, waste and ecological harm to a more prosperous and sustainable future. - See more at: unep.org/newscentre/...Eo6t2.dpuf
Ograje so le del "Sustainable future"....
sporočil: 2.561
Zadnja sprememba: 7175S 11.11.2014 08:10
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne
ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah
dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas
visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih
samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje
dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z
direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako
financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po
eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar,
zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu
z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne
lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje
"spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega
enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
sporočil: 4
čas vnosa: 11.11.14 08:11
Zanima me tudi zakaj so za omenjeni krak LJ-Vrhnika utrjevali
temelje za to ograjo kot da gradijo novo pristajalno stezo na
Brniku. Sprašujem se tudi zakaj so to ograjo postavili tako, da bo
čez 5 let, ko bo med LJ in Vrhinko potreben še en pas, samo
prestavitev ograje stala naslednjih 20 mio EUR...aja ker se je
najbrž na darsu spet nekdo pošteno omastil in se bo v prihodnosti
še enkrat... Zrelo za novo kazensko ovadbo če mene prašate!
sporočil: 34
Živim v Ljubljani, tik ob avtocesti. Postavljena pa le nizka
protihrupna ograja, tako da se vidi in sliši vsak malo višji kombi,
ki se pelje mimo. Ko vidim te 5-metrske protihrupne ograje na
štajerski avtocesti, ki pred hrupom ščitijo polja in travnike, mi
grejo vse kocine pokonci ...
sporočil: 826
[andro37]Nam, ki že od nekdaj živimo v Sloveniji se to zdi peklenska brzina.
Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.
sporočil: 3.223
[7175S]
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
Za fizikalne zakonitosti gre,pravijo na Darsu...
sporočil: 51
Karaya,
ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
sporočil: 27.666
[spyker101]kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
Karaya,
ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
sporočil: 48
čas vnosa: 11.11.14 08:40
[FIN-329573]na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.
"Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
sporočil: 370
zakaj toliko protihrupnih ograj ob AC? Tudi tam kjer ni hiš! Bolje
se je vprašati : Kateri loby je pridobil sredstva EU'? Kdo vodi
investcijo? Kdo bo imel koristi na stavbenih zemljiščih, ki so
zavarovana pred hrupom (npr. pas med cesto pri Brezovici in Logu)?
Kdo ima koristi od postavljanja mega oglaševalnih panojev ob SLO
avtocestah, da kazijo pogled na deželo? Kdo jih odobrava?
(Ministrstvo?Občine?)
sporočil: 273
Tu je le treba povedati, da je dnevna frekvenca vozil na cesti
Ljubljana Vrhnika 60.000 vozil, da je hrup res močan še več sto
metrov od ceste še posebej na dvignjenih lokacijah in da to močno
znižuje kvaliteto bivanja. Alternativa je seveda zmanjšanje
frekvence prometa (uvedba dnevnih cestnin ali bistvena podražitev
vinjet, prevoz blaga po tirih...) in znižanje hitrosti na 100 km/h,
s čemer bi se nivo hrupa bistveno znižal, sicer pa močno podpiram
izgradnjo učinkovitih protihrupnih zaščit, pa čeprav niso poceni.
sporočil: 2.568
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno
ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil
prihaja do hiš.
sporočil: 1.095
To je zato, da eden lahko krepko zasluži!!!
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
A ni bilo včasih nedovoljeno, da dela državno podjetje na projektu, ki je financiran iz države??
sporočil: 1.500
glavno da se troši denar, več kot ga bo uspel porabiti, več bo
kan'lo po stran',
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
naslednje leto bo DARS menda pričel graditi protihrupne ograje ''na zalogo ''
torej tudi tam kjer bo v prihodnosti potekala nekakšna tretja razvojna os...
čez 100 let za luno press...
sporočil: 13
[7175S]Žal ne gre za komunistično, ampak slovensko enoumje!
Ko se nam dobesedno pred očmi razpadajo regionalne in magistralne ceste, ko vsi mostovi in nasipi in oporni zidovi na teh cestah dobesedno prhnijo (gnijejo) zaradi starosti in nevzdržavanja, nas visoko izobraženi idioti, ki so se izšolali na slovenskih samozapravljalnih fakultetah prepričujejo, da je postavljanje dragih in za vožnjo motečih protihrupnih ograj v skladu z direktivami EU, in da bo te protihrupne ograje tako ali tako financirala EU. Lažejo nam kot pes teče, saj jim taki projekti po eni strani omogočajo, da še naprej kradejo investicijski denar, zraven pa bodo dosegli še en stranski efekt, ki je povsem v skladu z murgelsko paradigmo, tujcem bodo preprečili pogled na naravne lepote Slovenije, ker želijo, da se čim več tujcev čim hitreje "spelje" iz Slovenije, da ne bodo zaznali in opazili komunističnega enoumja, ki se kot kuga ponovno širi po naši lepi deželi.
sporočil: 4.450
[yeszt]Torej v primeru šestpasovnice protihrupna zaščita ne deluje?
> [FIN-329573]
> "Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.
sporočil: 65
[FIN-259198]Meni se zdi normalno, da tako dolgo traja. Ne vem le, če je nujna tako masivna konstrukcija. Laiku izgleda hudo prehuda, ta protizvočna ograja. Armatura ene 70-100cm premera dolga (globoka) vsaj 5-7m, ogromni geološki vrtalni stroji... Morda bi NATO lahko kaj prispeval... Ta ograja bi zadržala tudi T-84.
> [andro37]
> Me nihče ne prepriča, da je normalno, da se nekaj km ograj postavlja pol leta.
Nam, ki že od nekdaj živimo v Sloveniji se to zdi peklenska brzina.
sporočil: 48.253
[Karaya]Kako, pa saj vemo da se kaj taksnega lahko zgodi samo v sloveniji....
Tole je žal šele začetek, če se ne bo tečnarilo. Nekaj je šlo narobe pri normativih, če so ti previsoko postavljeni, potem se bo gradilo protihrupno zidovje povsod. Ekstremen primer tega je Poljska:
i.imgur.com/kywBSYC.jpg
i2.fmix.pl/fmi1470/c...635446af3d
sporočil: 48.253
[crt]Odvisno kako trdni so nosilci.
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
sporočil: 48.253
[klemenstp]ja hudica, ko je kupoval hiso ni vedel da gre avtocesta mimo?
Kolega je kupil hišo na Uncu in letos so tam postavili protihrupno ograjo. Pravi da cca 100m prekratko, saj še vedno hrup vozil prihaja do hiš.
sporočil: 27.666
[bc123a]ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.
> [crt]
> > [spyker101]
> > Karaya,
> > ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
>
> kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
> razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Odvisno kako trdni so nosilci.
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
sporočil: 48.253
[crt]Ce bodo se regionalne ceste obdali s temi tuneli, potem je z bicikliranjem po njih konec ker je to po moje smrtno nevarno za kolesarje.
ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.
Sicer pa je poljska res nor ekstrem:
www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ
Dars ima se veliko maneverskega prostora tule... idej za 10 let pumpanja denarja iz EU.
Strani: 1 2