Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Ford mondeo: zamudnik z razlogom
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 06.11.14 08:06
vozim MB E klaso, pa sem zadnjič prisedel kolegu v Mondea
predzadnje genaracije. bil sem zelo presenečen nad udobjem, očitno
je bilo zelo dobro ker sem se res dobro počutil, zračna kabina,
odlično delovanje ventilacije, hrupnost nizka,ogromna prostornost,
kvalitetni materiali, zadaj se sedi celo bolje kot spredaj, skratka
avto me je prepričal.
novi Mondeo ima to smolo da jaz vozim žal samo stare avte, saj veste kakšen standard je pri nas. če bi si uspel kupiti novega bi cel Golovec vedel da imam nekaj pod palcem.pa drugič več sreče pri meni - Mondeo - lepo ime za mondenost.
novi Mondeo ima to smolo da jaz vozim žal samo stare avte, saj veste kakšen standard je pri nas. če bi si uspel kupiti novega bi cel Golovec vedel da imam nekaj pod palcem.pa drugič več sreče pri meni - Mondeo - lepo ime za mondenost.
sporočil: 967
Ime Mondeo ni bilo nikoli izbrano zato, ker naj bi pomenilo
mondenost.
Kot se spomnim, je bilo ime Mondeo ob zamenjavi z Sieero (enkrat 1993-tega leta) izbrano z popolnoma drugim namenom - poudarka, da je to svetovni avto (francosko Le Monde).
Prvo generacijo Mondea se je v skoraj identični obliki prodajalo ne le v Evropi, pač pa tudi na tako različnih koncih sveta, kot je ZDA ali Nova Zelandija. A mislim, da pod drugim komercialnim imenom.
Kot se spomnim, je bilo ime Mondeo ob zamenjavi z Sieero (enkrat 1993-tega leta) izbrano z popolnoma drugim namenom - poudarka, da je to svetovni avto (francosko Le Monde).
Prvo generacijo Mondea se je v skoraj identični obliki prodajalo ne le v Evropi, pač pa tudi na tako različnih koncih sveta, kot je ZDA ali Nova Zelandija. A mislim, da pod drugim komercialnim imenom.
sporočil: 2.568
Imel zdajšnji model in je bil res super avto, motor je bil pa od
PSA grupacije, vse delovalo brezhibno, no naveličal sem se ga
vseeno.
sporočil: 961
čas vnosa: 06.11.14 08:58
a ni mondenost pojem za nekaj lepega, Mondeo se je meni tak zdel...
sporočil: 967
Ford ni želel nikoli poudarjati mondenosti, pač pa varnost, udobje
in prostornost. In to so pri Fordu vedno radi glasno poudarili! Ob
majhnih vzdrževalnih stroških seveda, čemur sledi (kolikor se ob
vsej elektronski navlaki to še sploh da...)še dandanes.
Zato je tudi bil Mondeo že leta 1993 (ob predstavitvi, ko je postal tudi avto leta) eden redkih avtomobilov (če ne celo edini), ki je imel že v osnovni ceni vključeno zračno blazino - druge, danes wannabe premium znamke, so takrat to ponujale zgolj za doplačilo.
V kolikor potuješ veliko z letali, boš MOndee prve (!!) generacije še vedno videval na nemških in švicarskih letališčih, sedaj seveda le še kot letališka službena vozila vzdrževalcev za pojanje po stezi. Ampak, hej! To so avtomobili, ki so bili izdelani pred 20 leti, kar veliko pove, kako kakovostni so bili ti avti.
Upajmo, da bo novi model sledil dobri zapuščini predhodnikov. Kljub vsej nepotrebni elektronski navlaki, ki se ji v novih vozilih očitno odslej ne bo več dalo izogniti (zasloni na dotik, električna "ročna" zavora, set za "popravilo" pnevmatike namesto dobre stare rezervne gume, ipd...)
Zato je tudi bil Mondeo že leta 1993 (ob predstavitvi, ko je postal tudi avto leta) eden redkih avtomobilov (če ne celo edini), ki je imel že v osnovni ceni vključeno zračno blazino - druge, danes wannabe premium znamke, so takrat to ponujale zgolj za doplačilo.
V kolikor potuješ veliko z letali, boš MOndee prve (!!) generacije še vedno videval na nemških in švicarskih letališčih, sedaj seveda le še kot letališka službena vozila vzdrževalcev za pojanje po stezi. Ampak, hej! To so avtomobili, ki so bili izdelani pred 20 leti, kar veliko pove, kako kakovostni so bili ti avti.
Upajmo, da bo novi model sledil dobri zapuščini predhodnikov. Kljub vsej nepotrebni elektronski navlaki, ki se ji v novih vozilih očitno odslej ne bo več dalo izogniti (zasloni na dotik, električna "ročna" zavora, set za "popravilo" pnevmatike namesto dobre stare rezervne gume, ipd...)
sporočil: 5
Lep avto. Mogoče bi tisto dolgo havbo lahko še malo skrajšali za
več prostora v potniški kabini. Se bo pa Hyundai moral z novim i40
močno potruditi, če želi konkurirati Mondeu, kar je dobro!
sporočil: 11.068
Meni je tale Mondeo všeč. V razredu avtomobilov za poslovno rabo bo
dobro premešal karte.
sporočil: 4.340
[ThePianoGuy]Hyundai 130 ni v Fordovem razredu. Glede na moje izkušnje s Korejci bi moral biti i40 vsaj 20% cenejši od Forda, da bi ga sploh pogledal. Ko sem kupil sedanjega Korejca, je bil toliko cenejši, po pričakovanju z dobrim razlogom. Danes pa imajo Korejci cene skoraj enake kot renomirani evropski proizvajalci srednjega razreda. Hm, če že hočejo priti v srednji razred, bi morali (podobno kot Škoda) nekaj časa prodajati kvaliteto srednjega razreda za razred nižjo ceno. Bolj ali manj povsod je navada, da se blagovno znamko zgradi na tak način...
Lep avto. Mogoče bi tisto dolgo havbo lahko še malo skrajšali za več prostora v potniški kabini. Se bo pa Hyundai moral z novim i40 močno potruditi, če želi konkurirati Mondeu, kar je dobro!
sporočil: 295
korejsko sci-fi "dizajnirano" konzervo primerjaš z avtom z verjetno
najboljšo lego na cesti na trgu v svoji kategoriji?
sporočil: 2.300
čas vnosa: 06.11.14 19:31
es so zanimiva sprenevedanja Evropejcev in Slovencev-NI NIKAKRŠNEGA
Mondea ampak za WORLD car Fusion.Dieselski traktorčki so pač stvar
EU.Dejansko pa je takole gre za Ford Fusion ,ki je na trgu v ZDA že
skoraj eno leto,pa česi to priznate ali pa NE.Še vedno pa gre za
AMERIKI avto pa ,če tudi stojite NA GLAVI in tudi filozofija je
temu primerna.
sporočil: 1.046
Zgolj ugibam, a če imajo fordovci z njim velike načrte, se bodo
cene morale vrteti v teh okvirih
1.6 TDCi in 1.5 ecoboost trend - cca 21-22 tisoč evrov
2.0 TDCi titanium 150 - 24-25 tisoč
2.0 TDCi titanium 180 powershift - 28 tisoč
Karavan: + tisočaka
LpM
1.6 TDCi in 1.5 ecoboost trend - cca 21-22 tisoč evrov
2.0 TDCi titanium 150 - 24-25 tisoč
2.0 TDCi titanium 180 powershift - 28 tisoč
Karavan: + tisočaka
LpM
Strani: 1