1 ura
Stroški oklestili dobiček BMW
1 ura
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
2 uri
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
5 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
5 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
5 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
5 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
7 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
7 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
13 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
16 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
17 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
17 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
18 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
19 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
20 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
20 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
20 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.930
Zadnja sprememba: najobj 04.10.2014 12:42
[tmatej]
Vidim, da vas je vecina ze kdaj nabasala name, :)

Po AC v glavnem vozim konstantnih 140 in mi se na misel ne pride, da bi se umikal kamikazam, ki se mi zalepijo za rit. To pa cisto prekticnih razlogov. Umikanje takim tipom na desni pas za tovornjake z njihovimi 80 ali 100 je zame in za moje vozilo precej butasto, predvsem pa nevarno pocetje. Sploh ko ves, da ti ob naslednjem prehitevanju tovornjaka od zadaj vedno lahko uleti prepotentnez z 200km/h.

Zanimivo, da se v celi debati okoli tega ni oglasil nihce, ki bi se obregnil ob to to, da je levi pas na nasih cestah le "prehitevalni pas" navaden BS. V USA, kjer to pravilo ne velja, pac pa velja pravilo "follow the flow", sem uspel ze prevoziti skoraj ze celo pot od Vegasa do Los Angelesa ob boku istemu vozilu. Taksna voznja je neprimerno bolj sproscujoca, predvsam pa varna.
Z mentaliteto "prehitevalnega pasu" v kakem Los Angeleskem "bumper to bumper" prometu vsi slovenski frajerji pogorite na prvem kilometru. Garantiram.
... čuj, na naših avtocestah je 130 km/h najvišja dovoljena hitrost in ne tvojih 140 km/h ...

P.S.: v celi debati je govora o avtocestah v Sloveniji in ne o avtocestah v ZDA in očitno na avtocastah v Sloveniji zaradi pametnjakovičev tvoje sorte prehitevanje sploh ni možno, ker za pametnjakoviče tvoje sorte prehitevalni pas ne obstaja, po voznem pasu pa prehitevati ne smeš ... khmm, če zdaj odmislim smrtno nevarnost prehitevanja po desnem (= voznem) pasu, če si pametnjakovič tvoje sorte slučajno premisli in gre na vozni pas malo telefonirat varno skrit za kakšen tovornjak, ker je vožnja s telefonom v roki za pametnjakoviče tvoje sorte pri 140 km/h le malo prenevarna ... pizda, kje jaz živim ...