Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (foto) Skavt v času nastopaških planincev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.922
[Avto] Tema: (foto) Tabornik v času nastopaških planincev
[#2459769] 29.09.14 15:50 · odgovor na: anon-204390 (#2459768)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 29.09.2014 15:53
[vickibedi]
> [najobj]
> ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
>
> ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
>
> P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...

P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2459769

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[Avto] Tema: (foto) Tabornik v času nastopaških planincev
[#2459774] 29.09.14 16:13 · odgovor na: najobj (#2459769)
Odgovori   +    2
[najobj]
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> >
> > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> >
> > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...

> Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...

... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...

P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.

Strani: 1