Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Fordov S-max bo všečen in udoben
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 967
So se torej pri Fordu dokončno odrekli atmosferskim bencincem, ki
so bili v njegovi zgodovini pojem vzdržljivosti in
neproblematičnosti, v kolikor si ga redno vzdrževal (kot npr.
legendarni motorji Zetec iz devetdesetih let)?
Škoda, v kolikor bo temu tako. Kljub številnim hvalespevom Ecoboost motorjem sem še vedno skeptičen. Celo zelo skeptičen. Z turbinami je namreč potrebno ravnati skrajno pravilno, v kolikor jih želiš imeti neproblematične dolgo časa. Enako pri bencincih kot pri dizlih. Pa dvomasni vztrajniki tudi niso nekaj, kar lastnike veseli, ko je potrebna njihova zamenjava. Da o PDF filtrih pri dizlih ne govorimo. Oziroma o novih zahtevah, ki jih postavlja standard EURO6...
So se torej tudi pri Fordu uklonili politiki izdelave avtomobilov za 100.000 km, potem pa, ko pridejo stroški v zvezi z vztrajniki in turbinami - hajd po novega?
Škoda, v kolikor bo temu tako. Kljub številnim hvalespevom Ecoboost motorjem sem še vedno skeptičen. Celo zelo skeptičen. Z turbinami je namreč potrebno ravnati skrajno pravilno, v kolikor jih želiš imeti neproblematične dolgo časa. Enako pri bencincih kot pri dizlih. Pa dvomasni vztrajniki tudi niso nekaj, kar lastnike veseli, ko je potrebna njihova zamenjava. Da o PDF filtrih pri dizlih ne govorimo. Oziroma o novih zahtevah, ki jih postavlja standard EURO6...
So se torej tudi pri Fordu uklonili politiki izdelave avtomobilov za 100.000 km, potem pa, ko pridejo stroški v zvezi z vztrajniki in turbinami - hajd po novega?