Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

dz1975 sporočil: 2.264
Glede na razliko v ceni je dejansko vsaj kar se BMW-ja tiče doplačilo 0 EUR. Razlika namreč v celoti odpade na davek na motorna vozila s prostornino od 2.500 do 2.999 cm3 (8%).

Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.

BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2448485

Strani: 1

anon-326225 sporočil: 23
[Avto] Tema: Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5
[#2448537] 25.08.14 15:19 · odgovor na: dz1975 (#2448485)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 25.08.14 14:07
saj lahko prijaviš bivališče v Nemčiji, kupiš avto pri nas, izvoziš in registriraš v Nemčiji.
Za razliko kupiš še enega Cliota in gresta s tvojo na dober 1 mesečni dopust All-Inclusive :)
milos9 sporočil: 1.046
[Avto] Tema: Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5
[#2448616] 25.08.14 20:05 · odgovor na: dz1975 (#2448485)
Odgovori   +    1
Res je, X5 25d sDrive s pogonom le na zadnja kolesa ima še emisije pod 150g C02, zato je DMV vezan na izpuste CO2 še nižji (6 namesto 11 %,) prihranek pri ceni je nadaljnjih 3.500 EUR. Morda je ta motor najbolj smiselen v tej različici.

Miloš M.
anon-255405 sporočil: 148
[Avto] Tema: Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5
[#2448710] 26.08.14 00:58 · odgovor na: dz1975 (#2448485)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Glede na razliko v ceni je dejansko vsaj kar se BMW-ja tiče doplačilo 0 EUR. Razlika namreč v celoti odpade na davek na motorna vozila s prostornino od 2.500 do 2.999 cm3 (8%).

Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.

BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
Jup. V povprecju so avti v U.S. okoli 20-30% cenejsi. Ko pa prides v premijski razred pa so tudi do 50% cenejsi. In nic ne prekosi zvoka sest valjnika (ali 8 valjnika). Kar naenkrat se ti zdijo 4 valjni mlincki prav neokusni. Pa seveda bencinarji in ne dizelski traktorji. Ah koliko stane ta evropa.

Strani: 1