Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 21.08.2014 20:49
[najobj]
... čuj, pa saj ti bom pomagal, če sam ne boš mogel vsega spit ...

P.S.: totega bratstva i jedinstva v avtomobilski industriji ne poznam, ker teh zadev ne spremljam, poznam pa eno drugo bratstvo i jedinstvo, ki se je brez čudnih haub bolj žalostno končalo ... aja, pa si ti ziher, da je motor res tako varno spravljen, ker tam zadaj je lahko še kakšen umotvor superiorne nemške inženirske pameti, ki odpira in zapira Twingotov gepek ...
e, pol pa ze... nazdravljat se s kom je zmeraj bolj fajn kot pa se kvazi naslajat v samoti :)

motor pa ne samo da je varno spravljen, v bistvu je skorajda skrit... evo, poglej... gepek za "tablontne":

s1.cdn.autoevolution...otos_1.jpg

in gepek za "bolj posvecene":

pbs.twimg.com/media/....jpg:large

kot vidis je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih...

je pa res, da "znalac" za dostop do motorja ne rabi kej pretirane pameti ali sofisticiranega orodja, ker... vrata gepeka -kakor to veleva trenutna moda malih mestnih malckov, sparjena z manijo zmanjsevanja stroskov in skupne mase- sploh niso "vrata", ampak so "sajba s stratesko zatemnjenimi deli", ki izrisejo zadnje "okno"! torej bi malicioznemu posamezniku za "dostop do motorja" zadostoval ze en srednje velik kamen... sej na "pokrovu motorja", razen zvocno-toplotne izolacije, ni videt kaksnih vecjih "protivlomnih" ovir... :)):

s1.cdn.autoevolution...dium_4.jpg


a, ja... okrog "bratstva i jedinstva".... mislim, da tako kot za propad "tistega", tudi za eventuelno zalostno usodo tega, ne bo kriva "hauba"... :))

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2447482

Strani: 1

najobj sporočil: 31.926
[drugmirko]
> [najobj]
> ... čuj, pa saj ti bom pomagal, če sam ne boš mogel vsega spit ...
>
> P.S.: totega bratstva i jedinstva v avtomobilski industriji ne poznam, ker teh zadev ne spremljam, poznam pa eno drugo bratstvo i jedinstvo, ki se je brez čudnih haub bolj žalostno končalo ... aja, pa si ti ziher, da je motor res tako varno spravljen, ker tam zadaj je lahko še kakšen umotvor superiorne nemške inženirske pameti, ki odpira in zapira Twingotov gepek ...
e, pol pa ze... nazdravljat se s kom je zmeraj bolj fajn kot pa se kvazi naslajat v samoti :)

motor pa ne samo da je varno spravljen, v bistvu je skorajda skrit... evo, poglej... gepek za "tablontne":

s1.cdn.autoevolution...otos_1.jpg

in gepek za "bolj posvecene":

pbs.twimg.com/media/....jpg:large

kot vidis je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih...

je pa res, da "znalac" za dostop do motorja ne rabi kej pretirane pameti ali sofisticiranega orodja, ker... vrata gepeka -kakor to veleva trenutna moda malih mestnih malckov, sparjena z manijo zmanjsevanja stroskov in skupne mase- sploh niso "vrata", ampak so "sajba s stratesko zatemnjenimi deli", ki izrisejo zadnje "okno"! torej bi malicioznemu posamezniku za "dostop do motorja" zadostoval ze en srednje velik kamen... sej na "pokrovu motorja", razen zvocno-toplotne izolacije, ni videt kaksnih vecjih "protivlomnih" ovir... :)):

s1.cdn.autoevolution...dium_4.jpg


a, ja... okrog "bratstva i jedinstva".... mislim, da tako kot za propad "tistega", tudi za eventuelno zalostno usodo tega, ne bo kriva "hauba"... :))
... ja, res je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih, čeprav mi še vedno ni jasno, v čem je finta ...

P.S.: zanima me, če trenutna moda malih mestnih malčkov sparjena z manijo zmanjševanja stroškov in skupne mase upošteva tudi dodatne stroške zvočno-toplotne izolacije motorja in gepeka ... khmm, ali pa tistih stroškov nihče ne meri in jih zato ni ... ja, saj vem, da ti nimaš nič s tem, me pa vseeno firbec matra, ker sam pač spadam v kategorijo konzervativnih ziherašov, ki ne eksperimentiram brezveze, sploh pa na slabše ne spreminjam nekaj, kar dokazano deluje dobro ...

Strani: 1