1 ura
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
1 ura
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
3 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
3 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
3 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
3 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
9 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
10 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
17 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
17 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
18 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
18 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
19 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Strani: 1

mimoidoci sporočil: 6.002
[#2438412] 29.07.14 15:32 · odgovor na: (#2438341)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: mimoidoci 29.07.2014 15:32
[alek14]
Program sem prebral.
Je shizofren in si sam nasprotuje na toliko mestih, da ne morem vseh našteti. Izbral bi pa 2 cvetki:

1. V šolstvu naj bi uvedli e-šolstvo (I-pade) in hkrati dvignili kompetence na področju razmišljanja. To dvoje se povsem izključuje. Že uvedba delovnih zvezkov je znižala problemsko-reševalne sposobnosti učencev. Saj so problemi v delovnih zvezkih abstrahirani le na najvišjo raven problema. Izpuščene (oz. že rešene) pa so podrobnosti problemov, ki predstavljajo največjo težavo naših potomcev. Vsaka najmanjša podrobnost, ki "olajša" učenje avtomatsko poveča faktografsko znanje in zniža razmišljujoč potencial učenca.

2. Uvedli naj bi znižanje davkov, (delno) socialno kapico in preprečili beg možganov. Hkrati pa bi radi davčne obremenitve povečali, saj bi prostovoljno zavarovanje pretovorili v višje davke.

Skratka, butale as usual.

Ad. 1) Če hočemo rešiti našo nekompetentno mladino moramo:
a) Ukiniti vse pripomočke (tudi kalkulatorje do 5 razreda).
b) Uvesti številska ocenjevanja od. 1. razreda naprej. Uvesti ocenjevanje vedenja.
c) Uvesti sprejemne izpite (prekiniti točkovanja, ki vodijo v korupcijo v šolah - saj starši pritiskajo na šole za več točk in ne za več znanja)
d) Imuniteta šol/učiteljev pred tožbami staršev
e) Plačljivo visoko šolstvo ali alternativno ukinitev "Svobode" univerz in postaviti kriterije za profesorje glede na kompetence in ne tako, da si kriterije postavijo sami, da jih nihče ne more zamenjati. Tudi sicer več prepiha na Univerzah.

Ad. 2) Nižje davke za manj korupcije. Več BDP kot ga vrti država - več bo odtekalo.

Uvesti obvezni referendum za vsak davek. In omejiti čas trajanja davka na 5 let. Potem obvezen referendum za podaljšanje ali spremembo katerekoli obdavčitve.

Meni kot inženirju je bolj pri srcu digitalizacija. Npr.:

- digitalna platforma za skupnostne oblike pomoči
- digitalna mladinsko/ študentska delovna knjižica
- študentska digitalna izkaznica
- digitalizacija kulture (varovanje kulturnih vsebin, kulturne dediščine, medijske pismenosti...)
- delujoča in odzivna (hehe) digitalna platforma/ portal za sodelovanje s civilno družbo
- digitalna platforma za kakovostno sodelovanje z zainteresiranimi javnostmi....

živela tehnologija
živela optična vlakna
živela FDV koalicijska pogodba
živela poslanska skupina SMC brez inženirja

Strani: 1