Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Jaka1955 sporočil: 660
Začeti moramo s tako imenovanimi enodnevnimi registracijami, avtomobili, ki le za nekaj dni, nekateri tudi za nekaj mesecev dobijo slovenske registrske tablice, a končne kupce najdejo v drugih državah EU. Trgovci tako ravnajo, da lažje izpolnijo načrte, h katerim jih zavezuje tovarna, obenem se s prodajo na druge trge rešijo zaloge in hkrati povečajo prodajo ter zaslužek.
To trgovcih, to je bla bla za novinarje in butasto državo. Resnica je, da je v Slo osnovna cena avta (brez DDV in DMV) nižja kot v Nemčiji. Avto se kupi pri Slo trgovcu, registrira in odpelje v drugo državo. Tam se avto proda končnemu kupcu, DDV se plača v tej državi, slovenski DDV in DMV se povrne. O podrobnostih ne bi, ampak ko potegneš črto pod vse, je pri avtu srednjega razreda prihranka več kot 10.000€.