Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Citroënov vpadljivi 'kaktus' pri nas za 13.900 evrov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Citroënov vpadljivi 'kaktus' pri nas za 13.900 evrov
[#2422608] 04.07.14 20:19 · odgovor na: chef (#2422411)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: drugmirko 04.07.2014 20:20
[chef]
Sporoci kaj te moti oz. te je zmotilo. Je pa namensko bolj low cost zadeva. Hvala
sej bi... oziroma sem, detaljno, opisno in na dolgo izčrpno, vse... od statičnega ogleda in "odkrivanja" avtomobila, do opisa tetne vožnje... pa mi je page za desetinko sekunde mrknil, refrešnil in -zbrisal natipkano :x!
evo ti verzija 2, v alinejah :)...


avto, "dobro":

- svež, zanimiv, vesel in zabaven dizajn celote... zunaj in znotraj
- zaradi "ledrasto-jermnasti kufer" detajlov in "klopce" v prvi vrsti simpatično "retro" ugodje kabine
- zaradi premišljeno postavljenih in lepo oblikovanih detajlov in delov iz "klaviršajn" črne plastike in zanimive teksture zgornjega dela armature, prav nič "low-cost" ambient
- enostaven vmesnik "iPada" centralne konzole in čitljiva grafika (tudi na zaslonu instrumentov). vendar se mi je tokrat vmesnik, za razliko tistega v Pugih in Picassu, zdel malo "len"...
- velik prtljažnik
- airbumpi... tako v funkcijo kot tudi izgled
- za crossoverja izjemno podvozje in presenetljivo natančen in direkten volan, kar rezultira v (za avto tega tipa) nepričakovano dobrih voznih lastnostih!

med dobre bi lahko šteli tudi nekatere posledice "generalno slabih" stvari... na primer: nižja masa (zaradi neobstoječih mehanizmov za odpiranje oken zadnjih vrat, zaradi zadnje klopi v enem kosu, zaradi občutno lažjega (tako po kilah, kot po vzdrževanju) ETG "nadomestka" za avtomatik) in (zaradi "metuljčkastih" oken) gromozanski predali v zadnjih vratih...


avto "slabo":

- po globini nenastavljiv volan
- zaradi airbaga v strehi odebeljen strop že tako nizke strehe. "trpi" tako občutek prostornosti, do neke mere pa tudi pogled naprej
- absolutno premehki sedeži, z absolutno nikakvo bočno oporo
- zadnja klop na nivoju "klopce v parku" oziroma... bi to bila, če ne bi bila premehka!
- na zadnji klopi zaradi nizke strehe, posledično ozkih in še zatemnjenih šip, utesnjujoče in "temeno"
- naslonjalo zadnje klopi v enem kosu, z debilnim sistemom podiranja in predvsem tem, da podrto NE tvori ravnega dna prtljažnika ampak grdo, v nebo štlečo štengo!!!
- povsod in preveč poceni plastike (posledica: crappy akustično ugodje v kabini)
- premalo odlagalnih prostorv (šofer morda lahko odloži čike in mobitel, zanj potem "zmanjka")
- "tenka" zvočna izolacija in nekateri "na oko" šparovni detajli (tesnilo zadnjih bočnih šip, "gol pleh" v prtljažniku...)
- ni obratomera... niti med plačljivimi opcijami
- ni "pulznih" oz. avtomatskih sprednjih šip... niti za voznika in niti med plačljivimi opcijami
- ETG menjalnik (čeprav me je v bistvu zelo pozitivno presenetil!!!)
- odsotnost 6. stopenjkega manualca v katerikoli konfiguraciji in/ali motorju
- odsotnost konkretnejših motorjev


sekcija "žejni čez vodo", "muda za bubrege" in "fals pretentions":

- narediti avto na isti platformi kot C3, velikosti C3 Picassa, z motorji in menjalniki od C3 (ali, če sem še bolj nevljuden in namesto C3 rečem C-Elysseja) ter ga imenovati "C4" je za povprečno razgledanega in pismenega človeka en čist navaden "cheap marketing stunt", katerega EDINI namen je doseganje višje cene... to je zame bedno licemerje.
še sploh, če prej celo leto razglašaš, da bo avto bolj "esencialen", sicer ne "low-cost" ampak kupcem kao bolj "dosegljiv"! ker... avto s C4, razen "C4" oznake v imenu nima NIČ! je čisti in polnokrvni crossoverček B segmenta! in ima čisto "polnokrvne" cene crossoverčkov B segmenta.... vendar, če ga imenuješ z imenom modela C segmenta, lahko rečeš, da je njegova cena bolj "affordable", kenede...
- "stalambat" ne vem kolko miljonov evrov v razvoj in testiranje airbaga, ki ga lahko montoraš v strop, samo zato, da narediš "fensi" a le marginalno večji predal pred sovoznikom, nato pa "škrtatiš" pri takih... par evrov "dragih" trivijanostih, kot je obratomer ali pokrov pod "tapecirungo", za prepotreben predal med prednjima sedežema (katera sta itak že ločena s fizično zaprto škatlo)... to je zame nerazumljivo!
- sicer nimam nič proti, če avtu v imenu "esencialnosti" "sklestijo" za današnji dan praktično vsakdanje stvari, kot so po globini nastavljiv volan, avtom. el. šipe, zadnja klop v enem kosu, okna na "metuljček", odsotnost obratomera in podobno, če temu "klestenju" sledi tudi njegova cena! je pa hudo narobe, če kupcu te opreme ne ponudiš kot opcijo! ker... to, kaj jaz rabim ali ne rabim v svojem avtomobilu mora bit moja odločitev, ne njihova! in če bi bli kej pametni, bi mi to odločitev zaračunali!
- ne samo narobe, temveč naravnost neumno pa je, da v Cactusa ne dajejo stvari, ki jih za to platformo že itak majo (čitaj, razvoj jih ne bi koštal nič), pa jih iz bog ve katerega razloga ni... niti v obliki plačljive opcije! poleg že zgoraj omenjenih stvari (obratomer, deljiva zadnja klop, avtom. okna) bi izpostavil dve stvari... prva je šest stopenjski ročni menjalnik... naj "ilustriram"... Cactus je v bistvu dvojček Pugovega 2008! takorekoč "je" 2008 z "drugače zvitim plehom"! celo delajo jih, mislim da ne samo v isti fabriki, temveč tudi na isti liniji. vendar, 2008 THP110 lahko dobiš s 6 stopenskim manualcem, Cactusa pa ne... čeprav ga rabi, kot Sahara vodo!

torej... tisto, kar je s Cactusom res narobe, ni opisano v sekciji -avto "slabo", temveč predvsem v prvi in zadnji alineji tretje sekcije... določene stvari tam so do mene, kot kupca -ne samo podcenjujoče- ampak mestoma že kar žaljive!


evo ti ga na... to bi blo to! in tudi verzija br2. je izpadla dokaj "obširna" :))...
če si uspel celotno kolobocijo tudi prebrat, Cactusa pa z vsemi njegovimi "esencialnostmi" cenovno primerjat s cenami povsem "normalnih" konkurentov, 2008 in Capturjem, ti je najbrž jasno zakaj se mi zdi, da je Cactus za vsaj ene 15% predrag in v bistvu ena "stoenka z iPadom" :))
mu pa čisto malo manjka do tega, da bi bil naravnost CARSKI avto... poleg malo nižje cene in česa od "probelmatičnih" stvari med opcijami, bi za to bili več kot dovolj že boljši ( vsaj bolj trdi) zici in 6 stopenjski manualec! če bi mu ob tem "prvoščli" še 130 konjski THP, bi bla pa "pika na i"... ali, če se izrazim bolj "sočno", to bi mu pasalo bolj "kot budali šamar" :) ;)

pa opravičilo, če sem dolgovezil...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2422608

Strani: 1

chef sporočil: 2.986
Sem vse prebral in ni nic dolgovezenja. :) Cactus mi je zanimiv od prve omembe dalje pa me je zanimalo tvoje mnenje, ker delujes, da ti je citroen se posebej blizu. Na nekaj felerjev so opozorili kolegi po voznji (recimo se odpiranje zadnje sipe "na ven"), za druge pa hvala se enkrat. Sklep je tak, da bo najbrz treba ponudit nek pameten popust, ker kupci niso neumni ;)
anon-258854 sporočil: 470
Mislim, da toliko filozofirati o neki STVARI, ki ni kaj drugega kot orodje, res nima nobenega smisla. Če ti je glavni smisel življenja avto, imaš res bogo življenje.

Strani: 1