Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: Nova bedarija iz EU (halo nimda)
Strani: 1
sporočil: 48.253
www.24ur.com/novice/...vanja.html
Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
sporočil: 28.060
[bc123a]ne se sekirat, bo ze trojka uredila.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
sporočil: 6.682
[bc123a]Kaj ti tu ni logično? Ker Slovenci nimamo take firme, pa verjetno je nima še kdo na jugu Evrope, bo prišel Nemec, dobil koncesijo in denar se bo direktno pretakal v privatni žep. Enako so storili s sladkorjem: najprej so ukazali, da moraš surovi sladkor za nadaljnjo obdelavo kupiti točno v določenih državah in ker je dražji se ti seveda to početje več ne splača, potem pa itak s kvotami vzpostavili monopol za države, ki so bile dovolj pametne da so ohranile tovarne sladkorja. Enako hočejo storiti z vodo vendar so to trenutno dali v drugi plan...Če se ne bomo uprli, pa bo prišel Nemec ali Anglež in ti prodajal pohorsko vodo...
www.24ur.com/novice/...vanja.html
Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
sporočil: 305
čas vnosa: 05.05.14 21:06
[bc123a]Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?
www.24ur.com/novice/...vanja.html
Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
sporočil: 48.253
[sajmonelavesela]Drzava. Ampak potem bo nosila se dvojni strosek amortizacije in vzdrzevanja helikopterjev, saj brez policijske in vojaske helikopterske enote ne moremo biti, tudi ce bodo helikopterji cepeli na tleh.
> [bc123a]
> www.24ur.com/novice/...vanja.html
>
> Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
>
> Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
>
> Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?
sporočil: 305
čas vnosa: 06.05.14 16:03
[bc123a]Čakaj malo, a bo ukrep razbremenil državo za stroške reševanja, ali ga ne bo? Ko sem šel nekoč na Triglav, je bilo rečeno, da imam v primeru poškodbe krit helikopterski prevoz samo, če sem član planinskega društva, nečlani pa plačajo samoplačniško. Zavarovanje?
> [sajmonelavesela]
> > [bc123a]
> > www.24ur.com/novice/...vanja.html
> >
> > Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
> >
> > Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
> >
> > Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
>
> Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?
Drzava. Ampak potem bo nosila se dvojni strosek amortizacije in vzdrzevanja helikopterjev, saj brez policijske in vojaske helikopterske enote ne moremo biti, tudi ce bodo helikopterji cepeli na tleh.
Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.
Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.
Lp
sporočil: 48.253
[sajmonelavesela]Butast argument. Seveda mora biti - policija in vojska rabita doloceno stevilo helikopterjev, ampak v policijske naloge so uporabljeni le obcasno. Bolje, kot da stojijo je, da se jih uporablja v namene resevanja. To je vse.
Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.
Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.
sporočil: 4.404
[bc123a]
www.24ur.com/novice/...vanja.html
Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
če to drži..še en idiotizem evropske centralistične smrduhije ki nima nobene zveze s politiko..evropsko politiko
sporočil: 305
čas vnosa: 07.05.14 17:50
[bc123a]Če je butast argument ne vem, možno. Ti si se pa kar zlagal. Kje pa piše, koliko helikopterjev MORA imeti policija? Policija izvaja svoje naloge v skladu z zakonom o policiji, in samostojno reševanje to ni. Gre za SODELOVANJE s sistemom za zaščito in reševanje, ker drugega ni!
> [sajmonelavesela]
> Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.
>
> Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.
Butast argument. Seveda mora biti - policija in vojska rabita doloceno stevilo helikopterjev, ampak v policijske naloge so uporabljeni le obcasno. Bolje, kot da stojijo je, da se jih uporablja v namene resevanja. To je vse.
Posledica so nenamenski helikopterji in različno število pilotov, od vojaških do policijskih, ki niso konstantno zdrilani skupaj z zdravnikom. To pa je res butasto, ko štejejo sekunde.
Ne trdim, da je predlagana rešitev za veke vekov najboljša, a je boljša od trenutnega stanja - če predpostavim, da bo privatnik ponudil namenski helikopter, ki ga sedaj pač ni. Razen če tebi bolj paše javno, ne privat - to pa je druga zgodba.
Pa lep dan.
Strani: 1