10 min
Kitajci kupujejo lastnika trgovin Media Markt in Saturn
35 min
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je dobra novica tudi za Roto in Talum 2
41 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
41 min
Od rešitelja debelosti do borznega luzerja. Ali je čas za nakup delnice Novo Nordiska?
42 min
Ljubljanska borza: Telekom Slovenije +1,59 odstotka
47 min
Tata Motors prevzema Iveco, nastaja globalni velikan med gospodarskimi vozili
56 min
Drugi največji nemški avtomobilski dobavitelj kljub prestrukturiranju izgublja dodatne milijarde prihodkov
1 ura
Zelena luč regulatorjev: DSV lahko prevzame DB Schenker in postane največji na svetu
2 uri
Višja predplačila subvencij za kmete v finančni stiski
2 uri
Covestro znižal napovedi, trg preplavljen s poceni kitajsko plastiko 1
2 uri
Carine: kdo ima dogovor z ZDA in kdo še ne 1
2 uri
Rast delnic na evropskih borzah; delnica Novo Nordiska pa tudi danes navzdol
2 uri
Avgusta zna število brezposelnih v Nemčiji preseči tri milijone, prvič od leta 2015
2 uri
Slovenska inflacija julija spet poskočila – na 2,9 odstotka
2 uri
Lufthansa v polletju z višjimi prihodki in dobičkom
3 ure
BMW v polletju: za 29 odstotkov nižji dobiček in osem odstotkov nižji prihodki 1
3 ure
Kako so navtični zanesenjaki v nekaj letih posedmerili prihodke
4 ure
Meti v drugem četrtletju prihodki zrasli več kot za petino
4 ure
Microsoftu prihodki zrasli za 18 odstotkov; delnica po koncu trgovanja +8,2 odstotka
5 ur
Posestvo Gjerkeš: Poleg vina ponujajo tudi vrhunsko kulinarično izkušnjo

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Nova bedarija iz EU (halo nimda)

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2384889] 05.05.14 19:59
Odgovori   +    4
www.24ur.com/novice/...vanja.html

Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.

Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.

Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
crt sporočil: 28.189
[#2384908] 05.05.14 20:34 · odgovor na: bc123a (#2384889)
Odgovori   +    3
[bc123a]
Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
ne se sekirat, bo ze trojka uredila.
rx170 sporočil: 6.740
[#2384931] 05.05.14 21:40 · odgovor na: bc123a (#2384889)
Odgovori   +    1
[bc123a]
www.24ur.com/novice/...vanja.html

Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.

Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.

Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
Kaj ti tu ni logično? Ker Slovenci nimamo take firme, pa verjetno je nima še kdo na jugu Evrope, bo prišel Nemec, dobil koncesijo in denar se bo direktno pretakal v privatni žep. Enako so storili s sladkorjem: najprej so ukazali, da moraš surovi sladkor za nadaljnjo obdelavo kupiti točno v določenih državah in ker je dražji se ti seveda to početje več ne splača, potem pa itak s kvotami vzpostavili monopol za države, ki so bile dovolj pametne da so ohranile tovarne sladkorja. Enako hočejo storiti z vodo vendar so to trenutno dali v drugi plan...Če se ne bomo uprli, pa bo prišel Nemec ali Anglež in ti prodajal pohorsko vodo...
anon-329690 sporočil: 305
[#2385021] 06.05.14 04:59 · odgovor na: bc123a (#2384889)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.05.14 21:06
[bc123a]
www.24ur.com/novice/...vanja.html

Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.

Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.

Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?
bc123a sporočil: 48.253
[#2385038] 06.05.14 06:07 · odgovor na: anon-329690 (#2385021)
Odgovori   +    1
[sajmonelavesela]
> [bc123a]
> www.24ur.com/novice/...vanja.html
>
> Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
>
> Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
>
> Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...

Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?
Drzava. Ampak potem bo nosila se dvojni strosek amortizacije in vzdrzevanja helikopterjev, saj brez policijske in vojaske helikopterske enote ne moremo biti, tudi ce bodo helikopterji cepeli na tleh.
anon-329690 sporočil: 305
[#2385565] 06.05.14 21:58 · odgovor na: bc123a (#2385038)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.05.14 16:03
[bc123a]
> [sajmonelavesela]
> > [bc123a]
> > www.24ur.com/novice/...vanja.html
> >
> > Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.
> >
> > Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.
> >
> > Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...
>
> Kdo nosi strošek prevoza sedaj, in kdo ga bo potem?

Drzava. Ampak potem bo nosila se dvojni strosek amortizacije in vzdrzevanja helikopterjev, saj brez policijske in vojaske helikopterske enote ne moremo biti, tudi ce bodo helikopterji cepeli na tleh.
Čakaj malo, a bo ukrep razbremenil državo za stroške reševanja, ali ga ne bo? Ko sem šel nekoč na Triglav, je bilo rečeno, da imam v primeru poškodbe krit helikopterski prevoz samo, če sem član planinskega društva, nečlani pa plačajo samoplačniško. Zavarovanje?

Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.

Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.

Lp
bc123a sporočil: 48.253
[#2385610] 07.05.14 00:00 · odgovor na: anon-329690 (#2385565)
Odgovori   +    1
[sajmonelavesela]
Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.

Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.
Butast argument. Seveda mora biti - policija in vojska rabita doloceno stevilo helikopterjev, ampak v policijske naloge so uporabljeni le obcasno. Bolje, kot da stojijo je, da se jih uporablja v namene resevanja. To je vse.
anon-202104 sporočil: 4.404
[#2385632] 07.05.14 02:49 · odgovor na: bc123a (#2384889)
Odgovori   +    1
[bc123a]
www.24ur.com/novice/...vanja.html

Iz Evrope prihaja navodilo, da vojaški in policijski helikopterji od oktobra ne bodo smeli več reševati v gorah ali na cestah. Življenja bodo po novem lahko reševali le zasebniki s helikopterji, ki pa jih nimamo in ki – tudi če bi jih imeli – seveda stanejo.

Na kratko: resevanje bo dovoljeno samo izkljucno resevalnim helikopterjem, medtem pa bodo nasi policijski in vojaski piloti sedeli na tleh, s helikopterji vred.

Kako lahko taksna norost pride iz Bruslja, mi ni cisto jasno, morda lako kdo pojasni? Ker za majhne drzave, kot je slovenija, se pac ne splaca imeti flote policijskih ali vojaskih helikopterjev samo za policijske ali vojaske naloge, ker je teh nalog pac premalo...

če to drži..še en idiotizem evropske centralistične smrduhije ki nima nobene zveze s politiko..evropsko politiko
anon-329690 sporočil: 305
[#2386219] 07.05.14 18:19 · odgovor na: bc123a (#2385610)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.05.14 17:50
[bc123a]
> [sajmonelavesela]
> Če je poglavitna aktivnost policijskih in vojaških helikopterjev reševanje, potem je potrebno pretehtati smotrnost teh helikopterjev, in za ceno storitve le to prepustiti trgu. Zna biti ceneje.
>
> Da nekaj pač mora biti v državi, ne more biti resen argument, je pa res, da iskreno ne poznam vseh potencialnih ozadij in tudi aplikacij EU direktive.

Butast argument. Seveda mora biti - policija in vojska rabita doloceno stevilo helikopterjev, ampak v policijske naloge so uporabljeni le obcasno. Bolje, kot da stojijo je, da se jih uporablja v namene resevanja. To je vse.
Če je butast argument ne vem, možno. Ti si se pa kar zlagal. Kje pa piše, koliko helikopterjev MORA imeti policija? Policija izvaja svoje naloge v skladu z zakonom o policiji, in samostojno reševanje to ni. Gre za SODELOVANJE s sistemom za zaščito in reševanje, ker drugega ni!

Posledica so nenamenski helikopterji in različno število pilotov, od vojaških do policijskih, ki niso konstantno zdrilani skupaj z zdravnikom. To pa je res butasto, ko štejejo sekunde.

Ne trdim, da je predlagana rešitev za veke vekov najboljša, a je boljša od trenutnega stanja - če predpostavim, da bo privatnik ponudil namenski helikopter, ki ga sedaj pač ni. Razen če tebi bolj paše javno, ne privat - to pa je druga zgodba.

Pa lep dan.

Strani: 1