Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek V kakšni formi sta Mercedes-Benzova novinca

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-214372 sporočil: 3.048
[Avto] Tema: V kakšni formi sta Mercedes-Benzova novinca
[#2348797] 13.03.14 09:34 · odgovor na: anon-293132 (#2348723)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-214372 13.03.2014 09:47
[Niki11]
Pri vsem skupaj je najbolj razmisleka vredno, da lahko za ceno mercedesa C kupiš kar dve enako dolgi in podobno zmogljivi Optimi, ki se hkrati postavljata z več kot dvakrat daljšo garancijo. Če ni to narobe svet! Dejansko je težko razumeti ali pa sploh ni mogoče razumeti, kako je lahko na enem koncu sveta cena "plastike, kovine, tehnike in dizajna" dvakrat višja, avta pa obakrat zelo lepa, dokazano udobna in všečna...
Socialni faktor je tisti, ki je v Sloveniji vedno znova podcenjevan, sploh v tehničnih logih. Zgodba, če želiš. Ta zgodba prepričuje, da je dejanskih 10% ali 20% (mogoče malenkost boljši material, en test več, ugled znamke, lep salon itd.) vredno 100% več (denarja). In tudi je, s socialnega stališča.

Tako nekako kot je s ponaredki blagovnih znamk in generičnimi izdelki. Lahko so enako dobri ampak ljudje, ki jih kupujejo, imajo v splošnem slabšo samopodobo. Tule je en tak eksperiment

researcher.nsc.gov.t...512071.pdf

In tega je še in še. Lahko sicer rečeš, da nismo dovolj zrela družba, da bi šli preko tega in da bi bile blagovne znamke nepomembne. Jaz pa pravim, da smo ljudje pač družabna bitja in se načeloma ocenjujemo v primerjavi z drugimi. Še več, ta primerjava je glavni motiv za napredek družbe kot celote.

Samoaktualizacija je kul, ampak če so vsi srečni z ogledovanjem svojega popka in grizljanjem koreninic, potem se pač ni nujno premakniti nikamor, kaj šele naprej. Torej nekako tako utopično kot komunizem, kjer denar ni več potreben.

P.S. Pa tudi teh 10-20% ni vedno takih, mislim na sam izdelek brez stroškov marketinga. Marsikateri top izdelek blagovne znamke, recimo Lexus LFA, je delan z izgubo, torej je stal več kot je zanj plačal kupec.