kot prvo.....ve se, da je davek neustaven, saj bistveno omejuje
razpolaganje z zasebno lastnino, osnova za izračun davka je
izmišljena posplošena tržna vrednost (katero se je izračunalo iz
"statističnih podatkov o opravljenih poslih nekoč v preteklosti" ko
je bil nepremičninski trg na vrhuncu balona)....podjetja morajo
oslabiti vrednotenje osnovnih sredstev(nepremičnin...letos v letu
2014).....v revizijah bank s strani EU inštitucij prihaja do
razvrednotenja kreditnih linij(zavarovanj le-teh z nepremičninami)
tudi s količnikom 10 (na dol, ne na gor)....in oni so se sedaj
spomnili, da bi morda lahko bila davčna osnova številka, po kateri
je 90% nepremičnin v sloveniji neprodajljivih, na osnovi te davčne
obveznosti pa nastane za lastnika neobremenjene nepremičnine
problem, saj pri nezmožnosti plačila nepremičnino prevzame država
:) .... informativni izračuni pa so v primerjavi s kumulativnimi
stroški NSUZ, katastrski prispevek..(kar naj bi davek združeval) v
številki na "položnici" 3 - 10x višji :)