Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Karavan za 11 tisočakov: skromen Romun ali Nemec iz druge roke?
Strani: 1
sporočil: 5.712
to je pravi avto leta za župane bankrotiranih slo občin ter za
poslance vseh barv v parlamentu !
sporočil: 862
kljub temu, da je Dacia bolj vzdrzljiva od Renaultov, ne more pa
skriti porekla. Vozniki se na cesti ne pozdravljajo, ker so se
zjutraj ze videli pri mehaniku.
sporočil: 2.300
Gospodjenov avto je nov avto pa četudi Dacia.
Motorji so resda starejše Renaultove dieselske generacije a zanesljivi.
Kajti z novejšimi motorji pa velja ,če bi rad jezo kupi dieselskega Renaulta.
Glede passatov pa tole večina jih ima vsaj 180.ooo ,manj kilometerski izginejo že preden pridejo ,do dvorišča hendlerja.Pri passatih crkuje namreč skoraj malo dane vse od turbin,injektorjev,zelo rad je zračen preden most,pri 2.otdi pri nekaterih zelo rado razbije motot,zelo rado pretegne verigo,pokajo dvomasni vztrajniki,nagaja menjalnik(robotski),če k temu še prištejemo še redno vzdrževanje,olje,jermeni,diski,ploščice,filtri, katalizatorji,fap filtri tj. velik servis ko smo avtomovbil kupili lahko hitro v letu ,da dveh na avto znosimo še 5-15000 eur ob morebitnih večjih napakah isto velja za Audi le da so deli še dražji.Skratka treba je vedeti ,da se nekje od 130.ooo začnejo prve napake,vzdržavalna dela pa nekje od 80.000 naprej z naraščanjem kilometrov je zadeva vse hujša.Seveda pa je treba vedeti ,da tudi starost ne glede na število km. prinese tudi prve defekte in da je za avto huje kot da ga vozimo le še to da veliko stoji saj to zahteva pogosto menjavanje izušnih loncev in ostale krame "odspodaj" kar zna biti znaten strošek.
Naj ljudi opozorim naj vas "premium" marke ne zavedejo saj so tudi cene,delov in servisov "premium" ofibajte se vozil z oznakami M,S,R,RS,AMG ali tunerjev,kajti stroški lahko pri servisu dobesedno poletijo v nebo.
In še dva nasveta tudi "nemci" niso tisto kar so bili in tovarna (sedsj) predvideva življensko dobo vozila 4-5 let po 3h pa stroški vzdrževanja narasejo tako ,da je bolje kupiti novega-biznis.
Motorji so resda starejše Renaultove dieselske generacije a zanesljivi.
Kajti z novejšimi motorji pa velja ,če bi rad jezo kupi dieselskega Renaulta.
Glede passatov pa tole večina jih ima vsaj 180.ooo ,manj kilometerski izginejo že preden pridejo ,do dvorišča hendlerja.Pri passatih crkuje namreč skoraj malo dane vse od turbin,injektorjev,zelo rad je zračen preden most,pri 2.otdi pri nekaterih zelo rado razbije motot,zelo rado pretegne verigo,pokajo dvomasni vztrajniki,nagaja menjalnik(robotski),če k temu še prištejemo še redno vzdrževanje,olje,jermeni,diski,ploščice,filtri, katalizatorji,fap filtri tj. velik servis ko smo avtomovbil kupili lahko hitro v letu ,da dveh na avto znosimo še 5-15000 eur ob morebitnih večjih napakah isto velja za Audi le da so deli še dražji.Skratka treba je vedeti ,da se nekje od 130.ooo začnejo prve napake,vzdržavalna dela pa nekje od 80.000 naprej z naraščanjem kilometrov je zadeva vse hujša.Seveda pa je treba vedeti ,da tudi starost ne glede na število km. prinese tudi prve defekte in da je za avto huje kot da ga vozimo le še to da veliko stoji saj to zahteva pogosto menjavanje izušnih loncev in ostale krame "odspodaj" kar zna biti znaten strošek.
Naj ljudi opozorim naj vas "premium" marke ne zavedejo saj so tudi cene,delov in servisov "premium" ofibajte se vozil z oznakami M,S,R,RS,AMG ali tunerjev,kajti stroški lahko pri servisu dobesedno poletijo v nebo.
In še dva nasveta tudi "nemci" niso tisto kar so bili in tovarna (sedsj) predvideva življensko dobo vozila 4-5 let po 3h pa stroški vzdrževanja narasejo tako ,da je bolje kupiti novega-biznis.
sporočil: 457
Zadnja sprememba: anon-293460 30.01.2014 10:44
[hansi]Imam 18 let starega megana z 270000 km (kupil sem ga za vozit prikolico, ko sem gradil), pa še dela ko šus. Nobenih stroškov, olja nisem zamenjal že csaj 5 let.
kljub temu, da je Dacia bolj vzdrzljiva od Renaultov, ne more pa skriti porekla. Vozniki se na cesti ne pozdravljajo, ker so se zjutraj ze videli pri mehaniku.
Kar pa ne morem reči za mojega Sharana... Stalno pri mehaniku, servis drag ko pes...Računalnik, turbina, sklopka.
sporočil: 768
Imam Laguni s 180. ooo km in do sedaj brez napak, razen rednega
vzdrževanja. Je diesel 2000 kubikov 150 KS, teče kot nova, porabi
7,7 l/100km!
Odličen avto! Že tretja, vse sem prodal brez napak in vozil z vsako čez 200.000 km, prodal pa ker sem si zaželel novo! Prej sem imel tudi Renaulte in brez popravil!
Odličen avto! Že tretja, vse sem prodal brez napak in vozil z vsako čez 200.000 km, prodal pa ker sem si zaželel novo! Prej sem imel tudi Renaulte in brez popravil!
sporočil: 862
[nelevnedesn]Vaš Megane je še iz generacije, ko so todi pri Renaultu delali dobre, vzdržljive avte. Avti, narejeni v Renaultu po letu 2001 so pa druga zgodba, verjetno s kakšno izjemo, kot je npr. Clio storia...
> [hansi]
> kljub temu, da je Dacia bolj vzdrzljiva od Renaultov, ne more pa skriti porekla. Vozniki se na cesti ne pozdravljajo, ker so se zjutraj ze videli pri mehaniku.
Imam 18 let starega megana z 270000 km (kupil sem ga za vozit prikolico, ko sem gradil), pa še dela ko šus. Nobenih stroškov, olja nisem zamenjal že csaj 5 let.
Kar pa ne morem reči za mojega Sharana... Stalno pri mehaniku, servis drag ko pes...Računalnik, turbina, sklopka.
sporočil: 967
čas vnosa: 30.01.14 10:05
He he, odlično napisano. Izkušnje z skoraj polnoletnim karavanskim
vozom višjega srednjega razreda so nadvse fantastične. Udoben,
mehek, prostoren. Letni stroški na uradnih servisih le cca 120 eur,
preostane le brezskrbno tankanje bencina v dodobra preverjen in
preizkušen bencinski Zetec (z povprečno porabo 7,5 litra, v mestu
9, na umirjenih relacijah pa celo tudi samo 6,5. He he, toliko o
"novih" tako opevanih varčnih motorjih...). Le kaj bi si človek od
voza še želel več? Z denarjem, ki ga ne porabiš za odplačevanje
kredita/leasinga za novi voz, pa veselo uživaš užitkov polno
življenje!
sporočil: 26
Se strinjam, da novi VW in Audi niso več, to kar so bili enkrat.
Izkušnje zadnjih 5 let: pri Audi-ju 2.0 TDI (novejši motor - common
rail) letnik 2010 mi je 75.000 km šel EGR ventil. Na srečo sem imel
4-letno garancijo in so mi priznali stroške popravil. Pri Polo-tu
1.6 TDI l.2010, mi je krmilnik motorja kar sam dodajal obrate in so
mi ga morali zamenjati. Pri novem Golfu VII 1,6 TDI mi ravno tako
krmilnik motorja kar sam dodaja obrate tudi, ko je motor segret,
kot bi delal na "čoku" oziroma hladen... skratka sami problemi.
sporočil: 862
[porkamizerija]Se strinjam, da je treba gledati konkreten model s konkretnim motorjem.
> [hansi]
> > [nelevnedesn]
> > > [hansi]
> > > kljub temu, da je Dacia bolj vzdrzljiva od Renaultov, ne more pa skriti porekla. Vozniki se na cesti ne pozdravljajo, ker so se zjutraj ze videli pri mehaniku.
> >
> > Imam 18 let starega megana z 270000 km (kupil sem ga za vozit prikolico, ko sem gradil), pa še dela ko šus. Nobenih stroškov, olja nisem zamenjal že csaj 5 let.
> > Kar pa ne morem reči za mojega Sharana... Stalno pri mehaniku, servis drag ko pes...Računalnik, turbina, sklopka.
>
> Vaš Megane je še iz generacije, ko so todi pri Renaultu delali dobre, vzdržljive avte. Avti, narejeni v Renaultu po letu 2001 so pa druga zgodba, verjetno s kakšno izjemo, kot je npr. Clio storia...
kako to misliš, ravno clio storia je največji jajc.
prijateljici je (med drugim) spuistil hladilnik (radiator) v kabini, tako da je fasala par litrov antifriza v kabino, še zdaj ni suho po skoraj letu dni...je gledal mehanik pisano, pa pri tri leta starem avtu, je rekel, to se sicer zgodi, ampak pri 12 let staremu in podobno.
imam pa z enim drugim modelom dobro izkušnjo, ampak se bom nehal hvalit, raje potrkam na les dokler je tako.
še vedno pravim, slaba firma, dobra firma...treba je gledat konkreten model s konkretnim motorjem, potem pa še malo sreče in je vsaka firma lahko dobra, ali pa zanič, če ni sreče.
Pri renaultih omenjenih letnikov sta clio in twingo še najmanj kvarljiva.
Primer za avte, vožene po slovenskih cestah:
Laguna 2002: menjava sklopke vsakih 100000 km, zavorne ploščice vsakih 20 - 30.000 km, ležaji zadnje preme vsakih 50.000 km, spone prednje preme vsakih 30.000 km, display v armaturi se pokvari v 30% vozil, kartica-ključ se pokvari najpozneje po 100.000 km, čitalec itak nagaja...turbina pri dizlu 150000km,... menjalnik 150000km
Megane 2004: podvozje zdrži cca 50% več kot pri laguni, je pa več napak na elektro instalacijah in armaturki.
Espace 2005: podvozje zdrži cca 20% več kot laguna, kvarijo se ležaji ojnične gredi pri dizlih....ostalo kot pri laguni...
So pač avti za penzioniste z boljšimi penzijami, ki itak nimajo kaj delat, pa hodijo po mehanikih....
sporočil: 1.678
V primeru, da ste mislili na motorno olje, potem svojemu agregatu
delate zelo slabo uslugo.
sporočil: 3.976
[marsicee]Najverjetneje se zažene regeneracija filtra trdnih delcev (DPF).
Pri novem Golfu VII 1,6 TDI mi ravno tako krmilnik motorja kar sam dodaja obrate tudi, ko je motor segret, kot bi delal na "čoku" oziroma hladen
sporočil: 786
pri karavanih je tako: imas "sminkerske" karavane, kot sta npr. 159
in mazda6 (+ se kup taksnih), na drugi strani pa "delovne"
karavane, kot sta npr. passat ali superb in podobni.
sporočil: 4.758
[ctx]Ja, če voziš na uradni servis, kot nekateri idioti. Če voziš h kakemu domačemu maherju, dele pa kupuješ v Taposu ali Eurotonu, pa te vzdrževanje približno tako drago kot pri starem Puntu nor...
Gospodjenov avto je nov avto pa četudi Dacia.
Motorji so resda starejše Renaultove dieselske generacije a zanesljivi.
Kajti z novejšimi motorji pa velja ,če bi rad jezo kupi dieselskega Renaulta.
Glede passatov pa tole večina jih ima vsaj 180.ooo ,manj kilometerski izginejo že preden pridejo ,do dvorišča hendlerja.Pri passatih crkuje namreč skoraj malo dane vse od turbin,injektorjev,zelo rad je zračen preden most,pri 2.otdi pri nekaterih zelo rado razbije motot,zelo rado pretegne verigo,pokajo dvomasni vztrajniki,nagaja menjalnik(robotski),če k temu še prištejemo še redno vzdrževanje,olje,jermeni,diski,ploščice,filtri, katalizatorji,fap filtri tj. velik servis ko smo avtomovbil kupili lahko hitro v letu ,da dveh na avto znosimo še 5-15000 eur ob morebitnih večjih napakah isto velja za Audi le da so deli še dražji.Skratka treba je vedeti ,da se nekje od 130.ooo začnejo prve napake,vzdržavalna dela pa nekje od 80.000 naprej z naraščanjem kilometrov je zadeva vse hujša.Seveda pa je treba vedeti ,da tudi starost ne glede na število km. prinese tudi prve defekte in da je za avto huje kot da ga vozimo le še to da veliko stoji saj to zahteva pogosto menjavanje izušnih loncev in ostale krame "odspodaj" kar zna biti znaten strošek.
Naj ljudi opozorim naj vas "premium" marke ne zavedejo saj so tudi cene,delov in servisov "premium" ofibajte se vozil z oznakami M,S,R,RS,AMG ali tunerjev,kajti stroški lahko pri servisu dobesedno poletijo v nebo.
In še dva nasveta tudi "nemci" niso tisto kar so bili in tovarna (sedsj) predvideva življensko dobo vozila 4-5 let po 3h pa stroški vzdrževanja narasejo tako ,da je bolje kupiti novega-biznis.
sporočil: 4.758
[hansi]Še dobro, da imam Laguno letnik 2003. Razen sklopke (zamenjana garancijsko)ni bilo še nič od tega...
Primer za avte, vožene po slovenskih cestah:
Laguna 2002: menjava sklopke vsakih 100000 km, zavorne ploščice vsakih 20 - 30.000 km, ležaji zadnje preme vsakih 50.000 km, spone prednje preme vsakih 30.000 km, display v armaturi se pokvari v 30% vozil, kartica-ključ se pokvari najpozneje po 100.000 km, čitalec itak nagaja...turbina pri dizlu 150000km,... menjalnik 150000km
Megane 2004: podvozje zdrži cca 50% več kot pri laguni, je pa več napak na elektro instalacijah in armaturki.
Espace 2005: podvozje zdrži cca 20% več kot laguna, kvarijo se ležaji ojnične gredi pri dizlih....ostalo kot pri laguni...
So pač avti za penzioniste z boljšimi penzijami, ki itak nimajo kaj delat, pa hodijo po mehanikih....
sporočil: 862
[jezst]Pač ne vozite po cestah na slovenski periferiji in imate srečo, da vam elektronika še ne nagaja. Koliko ste pa prevozili kilometrov?
> [hansi]
> Primer za avte, vožene po slovenskih cestah:
> Laguna 2002: menjava sklopke vsakih 100000 km, zavorne ploščice vsakih 20 - 30.000 km, ležaji zadnje preme vsakih 50.000 km, spone prednje preme vsakih 30.000 km, display v armaturi se pokvari v 30% vozil, kartica-ključ se pokvari najpozneje po 100.000 km, čitalec itak nagaja...turbina pri dizlu 150000km,... menjalnik 150000km
> Megane 2004: podvozje zdrži cca 50% več kot pri laguni, je pa več napak na elektro instalacijah in armaturki.
> Espace 2005: podvozje zdrži cca 20% več kot laguna, kvarijo se ležaji ojnične gredi pri dizlih....ostalo kot pri laguni...
>
> So pač avti za penzioniste z boljšimi penzijami, ki itak nimajo kaj delat, pa hodijo po mehanikih....
Še dobro, da imam Laguno letnik 2003. Razen sklopke (zamenjana garancijsko)ni bilo še nič od tega...
Ker imam podatke o več teh lagunah teh letnikov, se vse kvarijo, kot sem opisal. Nove so "baje" boljše, ampak naj jih preizkusi kdo drug, osel gre le enkrat na led, jaz sem pa raje osel, kot pa bi še enkrat kupil Renaulta.
sporočil: 6.899
[denac]Se strinjam, meni sploh ni blo jasno, ko sem bral prve komentarje in ocene.
Mater so na začetku neki čudni avto-tipi udarl z minusi.
Dobro je imeti kakšen predsodek. Ne pretirano veliko, ampak predsodek o romunskih avtih pa mora biti. Ne. Raje 10 let starega VW.
Dajte, lobisti za romunske avte! Dajte minuse, če vas tako veseli!
Najbolj vesel pa sem onega "nov avto je nov, avti so delani za 4-5 let, po 80.000 se začenjo pizdarije".
Takih rabimo čimveč, pa bo laufalo gospodarstvo, banke, jaz pa bom imel na voljo široko izbiro avtov iz druge, pa tudi tretje roke, ki mi bodo še dolgo odlično služili :-)
Vidno je tudi, kako razmišlja normalen (forumski) potrošnik: "jaz imam ta avto že 10 let, pa nič narobe, imel pa sem tudi onega, pa sama popravila" ali "moja kolegica je kupila to i to, pa sami problemi".
Dečki, obstajajo
TÜV reports: www.anusedcar.com/in...12-8-9/302
Reliability index britanskega zavarovalničarja rabljenih avtov:
www.reliabilityindex.com/
Spritmonitor za porabo: www.spritmonitor.de/
To je samo par strani, kjer se zbirajo res velike statistike z velikih evropskih trgov, v ZDA je pa tega itak še več, samo so drugačni avti razširjeni.
Potem je tukaj še kopica slovenskih (!) forumov, kjer dilerji in bolj specializirani mehaniki znajo ogromno povedat o težavah in radostih določenih modelov izbranih znamk.
Na zadeve je treba gledati statistično in izračunavati stroške, ne pa kaj vozi vaš sosed in koliko ima problemov s tem.
-------------
Pri vseh rabljenih avtih je bila v članku omenjena okvara DPF in EGR... torej tri leta staremu renoju se to kvari - a tej novi dacii, ki ima isti motor, pa bo ta filter deloval do večnosti, ali kako?
Seveda obstaja tudi varianta, da bomo dacio prodali, ko pride ven iz garancije, ampak potem smo pa sploh naredili ubitačen posel. Bi morale pri rabljenem avtu v treh letih crkniti turbina, vse šobe, pa še kak filter, da bi izgubili toliko vrednosti, kot je izgubimo v prvih treh letih novega vozila.
sporočil: 155
Dacia mora že po defaultu imeti inferioren dizajn v razmerju do
renaulta, ker je cenejša. Po drugi strani sta kia/hyundai takoj
prejela všečnejši dizajn, ko sta se cenovno premaknila navzgor...
sporočil: 1.518
Kdor kupi novo dacio kupi avto za uporabo,
tisti ki pa kupuje "priznane" blagovne znamke poleg prevoza zdravi tudi kratek k...
tisti ki pa kupuje "priznane" blagovne znamke poleg prevoza zdravi tudi kratek k...
sporočil: 1.856
"Za enako ceno dobite tudi renaulta megana grandtour 1.5 dci istega
letnika in poslovnega citroëna C5 1.6 HDI ter opla astro 1.7 CDTI
nove generacije."
Še čudno, da ni pisal z malo tudi c5 hdi pa cdti....
Še čudno, da ni pisal z malo tudi c5 hdi pa cdti....
sporočil: 2.054
Saj razumem da je potrebno prodajati, toda res ne vem zakaj bi
kupoval avto ki je grd inferioren... pisanje o avtih kako se
kvarijo je res dobro. Sam sem vozil C5, ki je preden sem ga dal v
pokoj naredil 450.000 km. Servisi ki so bili na njem so pač
normalni, tisto kar se troši, vendar je res da je to koliko in kaj
se kvari odvisno od dveh dejavnikov. Prvi je lastnik, ki lahko
zaradi slabega načina vožnje povzroči veliko težav, drugi pa
mehanik,ki avto vzdržuje. Če se odrečeš lepih in uradnih servisov,
ti je marsikaj prihranjeno. Moja osebna izkušnja z uradnimi servisi
je bila slaba, saj znanje mehanikov tam ni ravni bleščeče, običajno
ne obvladajo diagnostike in potem menjajo pač tisto kar prvo pride,
toliko časa da žačne delati, saj se mu pri plači nič ne pozna, če
lastnik plačuje dele, ki jih sploh ne bi bilo potrebno menjati.
Znanec je imel enak avto kot jaz, vendar so mu praktično vsako leto
zamenjali merilnik pretoka zraka, ker je pač tako pokazala osnovna
daignostika, ker je pri meni v nekem obdobju kazalo enako napako in
se je moj mehanik stvari lotil bolj natančno, je bila ugotovljena
napaka na enem od zrčnih ventilov, ki pa stane 5x manj od merilnika
pretoka zraka, ki pa v resnici ni bil nikoli zanič. Ker sem sam po
osnovni profesiji elektronik in razumem kako je merilnik narejen,
mi je bilo popolnoma jasno da ne more crknit, razen če se ga kdo
loti z macolo ali pa odtrga žice. Torej prenehajte samo gledati na
števce koliko ima avto prevoženih kilometrov, to je v resnici
marginalni podatek, ki ga je enostavno spremeniti, raje povprašajte
tiste ki znajo, katere mašine v posameznih avtomobilih so boljše
ali slabše. Znano je da je dizel mašina 1.6 pri Citroenu/Peguot
veliko slabša kot 2.0, verjetno enako velja tudi za druge znamke.
Ko pogledam Dacijo in njene cenene materilae, me ne prepriča. Vedno
se odločam po razmerju cena-kvaliteta, ker ne kupujem avto vsake 3
leta, vem da bo Dacija po 5 letih izgledala zastarela, je pa res da
to ne bo nič novega tako izgleda že sedaj.
sporočil: 2.054
[gt001]A tako se opraviči slabo dizajnersko delo in previsoka cena za to kar so.
pri karavanih je tako: imas "sminkerske" karavane, kot sta npr. 159 in mazda6 (+ se kup taksnih), na drugi strani pa "delovne" karavane, kot sta npr. passat ali superb in podobni.
sporočil: 2.054
[Inside]Se strinjam ta avto res dobro izgleda, je pa res, da ti avtomobili v izvedbi z JTD 1.9 ravno ne slovijo po zanesljivosti, ker smo to vedeli smo sinu kupili izvedbo 2.4, ki je prava žival, ni pa to avto za SP-je ali vožnjo hladilnikov. Jaz sem za tak avto malo prestar, ker pa imam rad stvari ki dobro izgledajo imam C5, seveda pa je okus osebna stvar. Zame oblikovanje Nemcev ni ravno estetski višek, moti me tudi pretirano modno in trendovsko oblikovanje.
> [denac]
> > [Inside]
> > Najgrsi avtomobili so karavani. bljak
>
> Okusi so različni. Zame so lepi in nadvse praktični. Nimam avta zaradi lepote, ampak zaradi praktičnosti.
> Srce me zaboli, ko vidim tipe (nezemljane), ki imajo popolnoma čist avto, četudi so vozili po zelo umazani, s soljo in peskom posuti napol sneženi cesti. Kako imajo lahko v takih razmerah brezhibno čist avto nekje, kjer sploh niso doma, mi nikoli ne bo jasno. Avto je za vozit, ne pa za pucat!
Ok malo pregrobo sem napisal. Tole je zame najlepsi avto narejen te vrste commons.wikimedia.or..._front.JPG
Strani: 1