Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

primor sporočil: 201
Mislim, da ti je nelevnedesn skušal reči, da je tistih 22,4 mio šlo za vseh 2000 zaposlenih v Revozu (ne uradno seveda). Uradno pa je šlo samo za tiste novo zaposlene. Država je pač prepričala Renault, da (še?) ne zapre Revoza.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2325687

Strani: 1

anon-293460 sporočil: 457
[primor]
Mislim, da ti je nelevnedesn skušal reči, da je tistih 22,4 mio šlo za vseh 2000 zaposlenih v Revozu (ne uradno seveda). Uradno pa je šlo samo za tiste novo zaposlene. Država je pač prepričala Renault, da (še?) ne zapre Revoza.
Ne, zaradi tistih 22 mio ne bodo zaprli revoza. Če pa ne zanaš brati članka, beri Ognjišče ali Družino. Enako velja za tvojega zgornjega kolega, ki je nekje slišal za ROI, ampak ga uporablja koker se mu zdi. Pa nisem ne Križanič ne mencinger in ne bodite tako užaljeni, samo ne pisat kozlarij.
spiderman sporočil: 1.741
[primor]
Mislim, da ti je nelevnedesn skušal reči, da je tistih 22,4 mio šlo za vseh 2000 zaposlenih v Revozu (ne uradno seveda). Uradno pa je šlo samo za tiste novo zaposlene. Država je pač prepričala Renault, da (še?) ne zapre Revoza.
Aha, OK to ima nek "smisel". Čeprav še to dvomim, da je "rentabilno".
Težko verjamem, da država z vsemi davki od povprečnega Revozovca letno iztisne 11.000 €.
Ampak recimo, da zdaj par let ne bo nobene subvencije:-). Če zraven upoštevamo še Revozove dobavitelje (+ lokalne pridelovalce cvička, čeprav tisto je vse brez računov :-)) pa mogoče pridemo na nulo.
Itak je bistvo socialistične ekonomije, da se dela "z nulo", dobiček je grdi, grdi in nezaželjen - "D'nar l'udi pukvar'." :-)

Slab feeling, ko dojameš, da gre za navadni mafijski "reket". Revoz izsiljuje državo (davkoplačevalce) in verjetno imajo dobro izračunano koliko bo država maksimalno pripravljena odkartati.
Torej lahko teh 22 "maljončkov" za Revoz štejemo med stroške nekonkurenčnosti slovenskega poslovnega okolja.

Strani: 1