Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Twingo in smart v Revoz prinašata novih 270 delovnih mest
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2325687] 05.02.14 11:52 · odgovor na: (# 2325604)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2325687
Strani: 1
[#2325703] 05.02.14 12:02 · odgovor na: (# 2325687)
[primor]Ne, zaradi tistih 22 mio ne bodo zaprli revoza. Če pa ne zanaš brati članka, beri Ognjišče ali Družino. Enako velja za tvojega zgornjega kolega, ki je nekje slišal za ROI, ampak ga uporablja koker se mu zdi. Pa nisem ne Križanič ne mencinger in ne bodite tako užaljeni, samo ne pisat kozlarij.
Mislim, da ti je nelevnedesn skušal reči, da je tistih 22,4 mio šlo za vseh 2000 zaposlenih v Revozu (ne uradno seveda). Uradno pa je šlo samo za tiste novo zaposlene. Država je pač prepričala Renault, da (še?) ne zapre Revoza.
[#2325879] 05.02.14 14:04 · odgovor na: (# 2325687)
[primor]Aha, OK to ima nek "smisel". Čeprav še to dvomim, da je "rentabilno".
Mislim, da ti je nelevnedesn skušal reči, da je tistih 22,4 mio šlo za vseh 2000 zaposlenih v Revozu (ne uradno seveda). Uradno pa je šlo samo za tiste novo zaposlene. Država je pač prepričala Renault, da (še?) ne zapre Revoza.
Težko verjamem, da država z vsemi davki od povprečnega Revozovca letno iztisne 11.000 €.
Ampak recimo, da zdaj par let ne bo nobene subvencije:-). Če zraven upoštevamo še Revozove dobavitelje (+ lokalne pridelovalce cvička, čeprav tisto je vse brez računov :-)) pa mogoče pridemo na nulo.
Itak je bistvo socialistične ekonomije, da se dela "z nulo", dobiček je grdi, grdi in nezaželjen - "D'nar l'udi pukvar'." :-)
Slab feeling, ko dojameš, da gre za navadni mafijski "reket". Revoz izsiljuje državo (davkoplačevalce) in verjetno imajo dobro izračunano koliko bo država maksimalno pripravljena odkartati.
Torej lahko teh 22 "maljončkov" za Revoz štejemo med stroške nekonkurenčnosti slovenskega poslovnega okolja.
Strani: 1