Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Izvirni in odštekani mini Japonci
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Po vojni je vlada pač zastavila omejitev 360 ccm, ta je počasi rasla do 660 v letu 1990. Iz te prostornine so proizvajalci s pomočjo turbo polnilnikov doseggali že moči prek 60 KM, zato je vlada uvedla še eno omejitev na moči - 64 KM. Sočasno se je dvigovala tudi omejitev dolžine - leta 1998 so jo zaradi varnostnih izboljšav dvignili za 10 cm na 3,4 metre in tako bo najbrž ostalo za vselej, saj tudi proizvajalci nimajo želje premikati omejitev navzgor. S tem bi se zajedali v ponudbo razred ali dva večjih avtov: aygo, yaris, swift,...
So pa kei cars na Japonskem izjemno priljubljeni - lani je bilo tu prodanih 5,2 milo avtov, od tega natanko dva milijona kei avtov. Pred krizo je bil njihov delež precej manjši, kar ima tudi svoje sporočilo.
Kei kot lahek: kei cars = lahki avti
Lp, Miloš M.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2276118
Strani: 1
[milos9]Miloš, hvala. Vaši odgovori so zmeraj korektni.
Evo, tukaj pojasnilo od člana uprave Toyote
Po vojni je vlada pač zastavila omejitev 360 ccm, ta je počasi rasla do 660 v letu 1990. Iz te prostornine so proizvajalci s pomočjo turbo polnilnikov doseggali že moči prek 60 KM, zato je vlada uvedla še eno omejitev na moči - 64 KM. Sočasno se je dvigovala tudi omejitev dolžine - leta 1998 so jo zaradi varnostnih izboljšav dvignili za 10 cm na 3,4 metre in tako bo najbrž ostalo za vselej, saj tudi proizvajalci nimajo želje premikati omejitev navzgor. S tem bi se zajedali v ponudbo razred ali dva večjih avtov: aygo, yaris, swift,...
So pa kei cars na Japonskem izjemno priljubljeni - lani je bilo tu prodanih 5,2 milo avtov, od tega natanko dva milijona kei avtov. Pred krizo je bil njihov delež precej manjši, kar ima tudi svoje sporočilo.
Kei kot lahek: kei cars = lahki avti
Lp, Miloš M.
lp!
Strani: 1