Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Janša od nalepke do nalepke

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-50337 sporočil: 212
[Glavni forum] Tema: Re: Janša od nalepke do nalepke
[#216270] 11.03.08 10:53 · odgovor na: anon-117726 (#214792)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-50337 11.03.2008 10:59
@EVBAH

jaz kot Ljubljančan in voznik avtomobila (ki obvoznico uporablja zelo redko) ti lahko povem tole:

1. LPP je za "reveže" poceni, ker ga sofinancira občina. To pomeni da ga skozi davke in prispevke sofinanciram tudi jaz, čeprav ga ne uporabljam. Država LPPja ne sofinancira, kar pomeni da ne gre iz tvojega žepa.
2. LJ obvoznico uporabljajo predvsem tisti, ki redno prihajajo v Ljubljano (dnevna migracija zaposlenih), ter tisti, ki se peljejo skozi. Tisti ki stanujemo v mestu jo ne uporabljamo prav dosti. Ljubljančani imamo predvsem korist od tega da promet ne gre direktno skozi mesto.
3. Uvedba cestnine na LJ obvoznici bi najbolj obremenila tiste, ki jo največ uporabljajo (trdim da to niso tisti, ki stanujejo v mestu). Ljubljančane bi prizadelo posredno, ker bi se dnevne migracije zaposlenih preselile na lokalne ceste.
4. LJ obvoznica je bila sofinancirana s strani občine Ljubljana. Pogoj je bil, da ne bo cestnine. Sofinancirana pomeni da je šlo to tudi iz naših žepov.
5. Ljubljančani imamo višje plače? Verjetno res, me pa prav zanima za koliko. Kajti, plačujemo precej stvari dražje. Trenutno si iščem novo stanovanje: cene so okoli 3000EUR na kvadrat. Hrana in pijača v gostilnah je 30-50% dražja kot na podeželju (sendvičev pa tudi ne moreš skozi jest če cel dan delaš). Parking v mestu je po 1-4 EUR na uro.

Vse to kar sem ti tu naštel velja (do neke mere) za vsa mesta po sloveniji, ki imajo obvoznico (MB, Kp, Kr..).

Koristi od vinjet bodo imeli predvsem tisti, ki se veliko vozijo. Večinoma so to tisti, ki se dnevno vozijo v službo v mesta (vsa mesta, ne samo Ljubljano), še bolj pa podjetja, ki opravljajo prevoze. Ker bomo vsi plačevali isto, bo torej nekdo plačeval več, nekdo pa bo imal korist od tega.

Zame bi bila najbolj pravična uvedba dodatnega "cestninskega tolarja" pri ceni bencina. Kdor se pelje več ali ima večji avto oz. tovornjak, bo pač plačal več.

Pa še to: že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 216270

Strani: 1

anon-102577 sporočil: 1.544
[Glavni forum] Tema: Re: Janša od nalepke do nalepke
[#216304] 11.03.08 11:43 · odgovor na: anon-50337 (#216270)
Odgovori   +    0

perokn je napisal(a):

......že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.

Za ljubljansko barje lahko rečemo, da je močvirnat svet. Če pa Štajerci označujejo Ljubljančane za močvirnike, s tem verjetno ne mislijo nič slabega.

Močvirniki so bili v časih mostiščarjev pametni in iznajdljivi ljudje. Za postavitev lesene naselbine, postavljeno na kole, zabite v dno močvirja, moraš nekaj vedeti. In da prideš do kolib na kolih, rabiš čoln. Za njegovo gradnjo pa tudi rabiš znanje in ročne spretnosti.

Močvirniki so znali tudi prevažati tovore na vozovih. Jugozahodno od Ljubljane so arheologi našli pred šestimi leti najstarejše leseno kolo na svetu.

Radiokarbonska analiza, opravljena na inštitutu VERA na Dunaju, je pokazala, da je kolo (iz jesenovega lesa premera 72 centimetrov) staro približno 5100 do 5350 let.

Naši predniki so bili torej dokaj razumni. Ker pa danes postavljamo na cestah grde betonske barikade za cestninjenje, se lahko le vprašamo, le kam je pamet, ki je nekoč v tem prostoru na področju sedanje Slovenije ni bilo malo ... le kam je ta pamet izpuhtela?

Strani: 1