Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Janša od nalepke do nalepke

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-50337 sporočil: 212
[Glavni forum] Tema: Re: Janša od nalepke do nalepke
[#216270] 11.03.08 10:53 · odgovor na: anon-117726 (#214792)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-50337 11.03.2008 10:59
@EVBAH

jaz kot Ljubljančan in voznik avtomobila (ki obvoznico uporablja zelo redko) ti lahko povem tole:

1. LPP je za "reveže" poceni, ker ga sofinancira občina. To pomeni da ga skozi davke in prispevke sofinanciram tudi jaz, čeprav ga ne uporabljam. Država LPPja ne sofinancira, kar pomeni da ne gre iz tvojega žepa.
2. LJ obvoznico uporabljajo predvsem tisti, ki redno prihajajo v Ljubljano (dnevna migracija zaposlenih), ter tisti, ki se peljejo skozi. Tisti ki stanujemo v mestu jo ne uporabljamo prav dosti. Ljubljančani imamo predvsem korist od tega da promet ne gre direktno skozi mesto.
3. Uvedba cestnine na LJ obvoznici bi najbolj obremenila tiste, ki jo največ uporabljajo (trdim da to niso tisti, ki stanujejo v mestu). Ljubljančane bi prizadelo posredno, ker bi se dnevne migracije zaposlenih preselile na lokalne ceste.
4. LJ obvoznica je bila sofinancirana s strani občine Ljubljana. Pogoj je bil, da ne bo cestnine. Sofinancirana pomeni da je šlo to tudi iz naših žepov.
5. Ljubljančani imamo višje plače? Verjetno res, me pa prav zanima za koliko. Kajti, plačujemo precej stvari dražje. Trenutno si iščem novo stanovanje: cene so okoli 3000EUR na kvadrat. Hrana in pijača v gostilnah je 30-50% dražja kot na podeželju (sendvičev pa tudi ne moreš skozi jest če cel dan delaš). Parking v mestu je po 1-4 EUR na uro.

Vse to kar sem ti tu naštel velja (do neke mere) za vsa mesta po sloveniji, ki imajo obvoznico (MB, Kp, Kr..).

Koristi od vinjet bodo imeli predvsem tisti, ki se veliko vozijo. Večinoma so to tisti, ki se dnevno vozijo v službo v mesta (vsa mesta, ne samo Ljubljano), še bolj pa podjetja, ki opravljajo prevoze. Ker bomo vsi plačevali isto, bo torej nekdo plačeval več, nekdo pa bo imal korist od tega.

Zame bi bila najbolj pravična uvedba dodatnega "cestninskega tolarja" pri ceni bencina. Kdor se pelje več ali ima večji avto oz. tovornjak, bo pač plačal več.

Pa še to: že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.