Zasebnost

Strani: 1

anon-50958 sporočil: 1.963
[#214830] 07.03.08 14:06
Odgovori   +    0
Banda!
lencep sporočil: 611
[#214833] 07.03.08 14:10
Odgovori   +    0
KAMIJONARJE S CEST NA ŽELEZNICO pa bo vse OK! Kdo jim je kriv, če so v trenutni euforičnosti videli nekatere, ki jim je takrat šlo dobro, pa so se še sami zaleteli v ta posel. Se je pač konkurenca zaradi tega povečala.
anon-23357 sporočil: 1.499
[#214851] 07.03.08 14:30
Odgovori   +    0
Za tranzitne prevoze bi predlagal oboje. Zelo drage dnevne vinjete, potem pa še dodatne drage cestnine.
Na drugi strani pa je tem prevoznikom potrebno ponudit, oz. omogočit relativno poceni železniški prevoz njihovih kamionov na relaciji Hodoš-Ormož-Celje-Ljubljana-Koper.
anon-33729 sporočil: 1.524
[#214886] 07.03.08 15:22
Odgovori   +    0
Ves tovorni promet v Sloveniji se odvija po cestah, kamioni pa so glavni uničevalci cest (da o gneči in nesrečah zaradi kamionov ter hrupu in onesnaževanju okolja sploh ne govorim).
Cestnina za kamione bi morale biti najmanj dvajsetkrat dražja kot za osebna vozila. Potem bi mogoče začeli uporabljat tudi železnice.
0513Goris sporočil: 603
[#214892] 07.03.08 15:38
Odgovori   +    0
Dokler ne bo razlika v cestnini med os. avtom in tovornjakom NAJMANJ 1 : 100, sploh ne bo nič narejenega!! Predvsem pa tovorni promet na železnico - s tovornjaki vred ali brez! Toda kaj, ko so pa prav SŽ ena beda, kjer predvsem skrbijo za svoje plače... Morda enkrat utopično v prihodnosti: Na cestah med kraji, ki jih povezuje tudi železnica, NE BO VEČ TOVORNJAKOV! Bo lepo, kaj?
0513ANITO sporočil: 10.836
[#214924] 07.03.08 16:28 · odgovor na: 0513Goris (#214892)
Odgovori   +    0
Bom še jest nekaj napisal, kar večina ne ve.

V Španiji je na nekaterih avtocestah cestnina za tovornjake 3x nižja kot za osebna vozila.

PS Ne me napast, sem zgolj napisal kaj tudi obstaja na tem svetu.
anon-92151 sporočil: 925
[#215096] 08.03.08 12:18
Odgovori   +    0
Nasilneži! Samo grozijo! In oni so tisti, ki uničujejo cestee. Avto jih sploh ne more! Naj plačajo, kar morajo. Sem za 100x ceno za tovornjake! Potem bi šli na železnico.
Poleg tega bi stalno pregledoval njihovo težo. Dejstvo je, da so preveč naloženi (do 50% več).
V tem primeru uresničitve grožnje, naj policija končno opravi svoje delo. Včasih je pač potreben tudi pendrek, oz. huda kazen!

Strani: 1