Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra
[#2020601] 22.02.13 18:49 · odgovor na: anon-130092 (#2020445)
Odgovori   +    8
[0817Suhad]
Uau......... Kje si pa to zvedel, da gre Tesli tako slabo? Glede na število naročil in na skorajšnji vstop na Evropski trg, kjer se obeta še ena taka uspešnica, kot na Ameriškem skoraj nebi mogel verjet... Pa tudi glede nadobudnega razvijanja novega električnega SUVa, ki naj bi serijsko proizvodnjo zagledal leta 2014 bi težko rekel, da jim gre slabo.

Ampak možno, nič ne rečem... Sicer pa, ali ve kdo kako gre Renaultu z elektro vozili? Decembra so izdali Renault Zoe (električni Clio). Ta naj bi bil po njihovih besedah avto, ki naj bi obrnil avtomobilski trg na glavo (za razliko od prejšnjih 3 modelov). Bojda, ker naj bi bil tako zelo hud, naj bi celo prestavili njegovo uradno prodajo za nekaj mesecev, da nebi potopili prodajo novih Cliotov z motorji na fosilna goriva.
No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2020601

Strani: 1

anon-53475 sporočil: 1.009
[Glavni forum] Tema: Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra
[#2020635] 22.02.13 19:14 · odgovor na: bc123a (#2020601)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [0817Suhad]
No, no. Pozabljas nekaj. 200 prodanih avtov je za teslo uspeh, za obstojece avto firme pa drobiz. Tesla ni tako strasno uspesen, ker pac ne tekmuje v rangu Renaultov, Tesla dela drage igracke za hude sminkerje. Z razvojem so se zaklali vsi, ce ne bodo znali zadeve pravilno predstaviti trgu: elektricni avto ni nadomestilo bencinarja, ceprav izgleda kot avto. Tesla je dozivel fiasko s tistim reviewom njihovih polnilnic in modela S v NYT, ker se je izkazalo, da ce elektricni avto das navadnemu butastemu Joeju v roke, bo zajebal vse, kar se da, in se malo zraven (in bo avto koncal na avtovleki). Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
Ne najdem. A tole?

www.nytimes.com/2012....html?_r=0

Nice negativnega v tem reviewu.
anon-207617 sporočil: 6.899
[Glavni forum] Tema: Z litrom nafte od Ljubljane do Kopra
[#2020984] 23.02.13 09:01 · odgovor na: bc123a (#2020601)
Odgovori   +    6
[bc123a]
Dokler bo avtomobilska industrija poskusala narediti nadomestek bencinarja, bo obsojena na visokoprofilne zajebe, kot je ta v NYT. Po drugi strani, ce publika ne bo razumela logike, "za 3000 milj je avion, za 1000 milj je bencinar, za 100 milj pa elektricni avto" so elektricni avti itak obsojeni na propad. Zal.
Meni je pa kul, da se grejo razne eksperimente. Velike firme imajo dovojl denarja za njih, in včasih se rodi kaj zanimivega. Seveda pa je finančni smisel takega eksperimenta bolj marketinška vrednost, kot pa realno pričakovanje koristi za uporabnike.

Primer je Kia Rio 3,2L/100 km. Celo vesolje ve, da je to poraba za prazen avto, skoraj prazen tank, Robi Kranjec za volanom, ki se pelje 90 na uro po avtocesti v rahel klanec, in veter v hrbet mora imet. Pa gume za skuter gor, seveda.

Ko avto normalno obuješ, obtežiš, in uporabiš, ima zanič lego na cesti, nikamor ne potegne, majhen je, in poraba je okrog pet litrov, morda štiri, če si previden in voziš relacije.

Ampak... who cares? V evropi je Kia mislim da edina med poceni znamkami, ki veča svojo prodajo.

Januar 2013 ima v evropi kar 8% slabšo prodajo kot januar 2012! Prodaja Forda je padla za 26%, Toyota in Peugeot sledita s padcem za 16%. Dobro se držijo luksuzne znamke Mercedes in BMW, ampak to so veliko manjše količine.

Prodaja Kie se je v istem času dvignila za 7,7 odstotka!!! Koga briga, da je RIO 3,2 marketinški nateg, če publiciteta daje prodajne rezultate.

In za isto stvar gre pri VW. Tega avta se ne bo prodalo skoraj nič, se bo pa veliko govorilo, in bo veliko pozornosti na raznih salonih itd.

Strani: 1