Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-236083 sporočil: 17
[Glavni forum] Tema: V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno
[#1904040] 02.12.12 11:37 · odgovor na: anon-238577 (#1904012)
Odgovori   +    18
[fibonaci]
> [ivanhribar]
> Slabše kot v K.u.K. monarhiji.
> Ukinja se tudi Beograd - Zürich?
> in smo zaprti na brdoviti Balkan!
> Atene, Milano, Pariz, Orient exspres....bila je nekoč železniška postaja v Ljubljani.

Zdaj ko smo ostali praktično brez mednarodnih vlakov, bodo gradili super moderno železniško postajo, na kateri bo na maketi vozil mali modelček Orient expressa.
Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
V Ribnico, Kočevje vlak ne vozi.
V Tržič, na Vrhniko pomnijo samo še stari ljudje.
Iz Celja v Slovenj Gradec so vrli titovi velenjčani podrli progo.
V Borovško vas, v Rateče so se vozili preveč domoljubni Slovenci.
Proga iz Gorice čez Kras v Trst je bila prenevarna komunistom.
V Pulj, prodani in podarjeni Pulj, vlak ne vozi po slovenskih tirih nikogar več.

Iz Prevalj na Korrroško bo vozil vedno več samorastnikov, lačnih kruha in dela!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 1904040

Strani: 1

anon-238577 sporočil: 14.015
[Glavni forum] Tema: V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno
[#1904054] 02.12.12 11:45 · odgovor na: anon-236083 (#1904040)
Odgovori   +    9
[ivanhribar]

Mojster arhitekt Suhadolc je pred nekaj leti z enostavnimi izračuni dokazal, da je še sedanja železniška postaja prevelika za eksponenten upad potnikov.
Edina smiselna investicija v Ljubljani je železnico adaptirati in uporabiti za mestni/primestni promet, če je to mogoče.
anon-238577 sporočil: 14.015
[Glavni forum] Tema: V Beograd z vlakom le še enkrat dnevno
[#1904068] 02.12.12 11:58 · odgovor na: anon-236083 (#1904040)
Odgovori   +    15
[ivanhribar]

lahko se pelješ na Dunaj...traja dve uri dlje kot na začetku 20.stoletja.
tudi tu menda ni več nobenega mednarodnega vlaka, iz Ljubljane do Šentilja moraš zamenjati najmanj 2 ali celo 3 lokalne vlake...

dokler potem v Spilfeldu ne prideš na normalno moderno železnico.

btw, v Gradcu železniški promet še vedno čisto normalno funkcionira, pa imajo še vedno staro k.u.k. železniško postajo, seveda moderno obnovljeno, ampak niti ne kaj dosti razširjeno, investirali so edino v ureditev trga in podzemnega prehoda proti mestu... pa seveda v številne podvoze in protihrupne ograje, ki so postavljene praktično po vsem mestu, tako da tudi najbližji stanovalci vlake komaj slišijo, vidijo pa sploh ne.

Strani: 1