Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

zoran13 sporočil: 2.420
KRUTA REALNOST

Nedvomno pa ostaja sedaj tudi aktualno že omenjeno vprašanje organiziranosti in tudi stanovske pripadnosti vseh oblik posredništva ali zastopstva, ki kar kliče po neodvisnem združenju premoženjskih svetovalcev,ki bo združilo vse in to neglede za katero zavarovalniško ali bančno institucijo, kdo kaj dela, za zaščito cene njihovega dela, statusa, integritete, spoštovanja in tudi spoznanja, da si poklic premoženjskega svetovalca, še vedno ni zaslužil mesta v standardni klasifikaciji poklicev v Sloveniji...že nekajkrat se je tudi poskušalo z njihovo ustanovitvijo, saj še sedaj hranim pisma g.Mitje Glavnika ob njihovemu ustanavljanju, a do realizacije ni nikoli prišlo. Ob tem pa se spomnem tudi pisanja v Kapitalu, kjer je bila na drugi način predstavljena problematična zavarovalniška produkcija takratnih življenjskih zavarovanj in so avtorje raznih sestavkov, zavarovalnice dobesedno raztrgale. In to zato, ker so se upali pisati na drugi način tisto, kar je pri nas še vedno tabu tema, že vse od začetka devetdesetih let. Zavarovalniške in bančne ponudbe so v večini primerov zelo podobne in tudi pri naložbenih zavarovanjih se situacija ni kaj prida izboljšala, saj se podatki in njihovi stroški, čeravno bi morali biti javno objavljeni, še vedno skrivajo ali prikrivajo. Povsem zavajajoči so tudi informativni izračuni, ki so dostopni tudi zavarovancem, saj se je njihovo verodostojnost in dejansko stanje, videlo in tudi občutilo predvsem v žepih zavarovancev. Da ob tem ne govorimo o brezglavem prekinjanju večletnih polic, brez upoštevanja vseh izstopnih provizij ter davčnih obremenitev.
Zato bi bilo tudi dobro pogledati v takratno revijo Kapital začenši s številko 33. izdano Avgusta 1992,pod naslovom:˝Kdo služi z življenjskimi zavarovanji˝ter kasnejših izdajah:˝Alternative življenjskemu zavarovanju˝,˝Življenjsko zavarovanje - slaba naložba˝,˝Življenjsko zavarovanje ali obveznice˝,˝Pasti življenjskih zavarovanj˝ ter kasnejši odgovor iz zavarovalnice Triglav:˝Pasti pri analizi življenjskih zavarovanj˝. Zato so, in ne samo v takratnem času hoteli obračunavati s samimi pisci bolj problematičnih člankov na tematiko življenjskih zavarovanj. To se je tudi kazalo skozi leta razvoja teh zavarovanj in tako sama zavarovalniška zaverovanost v samo svoj prav, ni sprejemala in tudi še sedaj ne sprejemajo nobene kritične misli o ponudbi njihovih produktov in to jemale kot nekaj samoumevnega in dobrega za osveščenost potrošnikov. Saj je namreč čas od prve ponudbe fond police v Sloveniji, ki sega v leto 2001, še vedno prekratek, da bi lahko danes sodili o njihovi kvaliteti naložbenih polic, saj ni minilo še niti eno desetletno obdobje (ne)obdavčenja od njihove prve sklenitve. V tem obdobju bi lahko tudi vpričo kriznih razmer, že enkrat objavili številke, ne samo rekordno sklenjenih polic temveč tudi rekordnih padcev in tudi rekordnih izstopov iz njih.
Dejstvo tudi ostaja, da v Sloveniji (še) nimamo šole, ki bi zadovoljivo usposabljala vse znanja željne, bodoče zavarovalniške ali bančnozavarovalniške kadre in se vse znanje tega področja črpa iz natisnjenih brošur, ki so jih spisali razni člani vodstev slovenskih zavarovalnic. Morda se temu cilju sedaj približuje tudi GeaCollege, ki ponuja usposabljanje za premoženjskega svetovalca in obsega šolanje tako zavarovalniških, bančnih, brokerskih in tudi podjetniških veščin, saj naj bi v letu 2010 zaživel tudi ta študij na omenjeni šoli. Veliko je bilo tudi govora o neodvisnosti od finančnih institucij, a je pred kratkim eden vidnih premoženjskih svetovalcev, ki ima za seboj tudi nekaj uspešnih knjig, omenil, ˝da se lahko hitro znajdemo v konfliktu s poslovnimi partnerji, ponudniki finančnih produktov, ki bi zelo hitro prekinili pogodbo in s tem provizije, za vsakršno bolj glasno kritiziranje produktov ali poslovne politike˝. Nedvomno ne bo dovolj še tako dobra klasifikacija in primerjava vseh mogočih produktov, ki bi naj temeljila na nezavajujočih podatkih in dejanski uporabnosti ter potrebah potencialnih potrošnikov, temveč tudi spoznanje, da mora potencialne posrednike konec koncev plačati stranka sama, ne pa tako kot do sedaj, ko jih plačajo finančne institucije ob hkratnih njihovih trditvah, da so vedno neodvisni in da delajo izključno in samo v dobro stranke. Za to je potrebna tudi normalizacija finančnega trga v Sloveniji, saj še vedno obstaja, tako kot se je slikovito izrazil predsednik Uprave Slovenice d.d., Zvone Ivanušič, ˝veliko kanibalizma med zavarovalnicami˝. Da vsi skupaj nismo kaj prida storili zase in s tem tudi za druge, pa nam vsakodnevno govorijo neprimerni in luknjasti portfelji, neprimerno nizke osebne zavarovalne vsote, neprimerna zavarovanja hiš in stanovanj, kar je bilo vidno v lanskoletnih in letošnjih ujmah, neprimerni odzivi tako upravljalcev in bančnikov, neprimerno veliko izvržb in dražb osebnega premoženja, neprimerno število osebnih stečajev,...

INFORMACIJSKA POOBLAŠČENKA

Podobne zgodbe so se začele odvijati tudi v zavarovalništvu, saj so po pripovedovanju na zavarovalnici(cah)v tem obdobju tudi aktivno zbirali podatke v priročni in po njihovem mnenju prostovoljni anketi(ah) s katero(imi) bi naj zaposleni posodobili kadrovsko evidenco v skupini(nah) katere lastniki so v KD Group d.d. in sicer za namene vodenja in potrebe usmerjanja procesov področja človeški viri,kot so zaposlovanje, izobraževanje, razvoj kadrov ter kadrovska statistika. Vse z namenom nadaljnega razvoja, optimizacije poslovanja ter doseganja strategije skupine KD Group d.d. Glede podatkov, ki bodo tako zbrani preko ankete, bodo po zagotovilih strokovnih služb skupine, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov, zagotovljeni organizacijski, tehnični, logistično-tehnični postopki in ukrepi s katerimi bodo varovani osebni podatki... poleg imena,priimka,naslova,datuma rojstva,končane šole in poklica, se tako zbirajo tudi delovne izkušnje,formalna izobraževalna pot, vsa neformalna dodatna izobraževanja, znanje tujih jezikov; zbranih računalniških programov; druga pomembna znanja in licence ter certifikate; seznam vaše bibliografije - razprave,ekspetize, elaborati,knjige; navedite v katerih organizacvijah ste oz.ste bili člani;navedite katera pomembnejša priznanja in štipendije ste prejeli;navedite katere hobije imate;navedite katere so vaše glavne značilnosti;navedite kateri so vaši glavni osebni cilji; navedite druge podatke, ki se vam zdijo pomembni in jih običajno bključite v življenjepis; naziv delovnega mesta in zahtevnost; delovnemu mestu nadrejena enota,poslovna funkcija; direktno nadrejeni; službeni naslov; GSM; službeni stacionarni telefon; e-mail naslov; datum sklenitve delovnega razmerja v Skupini; vrsta delovnega razmerja; procent zaposlitve v družbi za katero izpolnjujete ta obrazec; število otrok starih manj kot 18 let; skupna delovna doba na dan 31.12.2008; navedite izobraževanja, ki ste se jih udeležili; invalidnost; delo ored 18 letom; izveden odkup delovne dobe; beneficirana delovna doba; dopust; storitve Skupine, ki jih koristite; opis glavnih opravil v Skupini KD; navedite opravila, ki jih boste opravljali v letu 2009; katera izobraževanja se boste predvidoma udeležili v letu 2009; slika; pogodba o zaposlitvi; opis del in nalog.Ob tem je potrebo tudi vedeti, da tako sestavljena anketa vsebuje tudi 17 obveznih vprašanj, saj brez njihove izpolnitve sistem ankete ne deluje več in se jo ne da poslati po e-mailu v Skupino. Spodaj je priložena tudi predtiskana Izjava, s katero spodaj podpisani dovoljuje delodajalcu in družbi tako zbiranje in obdelavo osebnih podatkov ter da so podatko dostopni vsem sodelavcam v Skupini in izboljšanje komuniciranja v Skupini.S podpisom se obvezujem tudi, da so navedeni podatki, ki sem jih posredoval v tem obrazcu pravilni in da so izpolnjena vsa polja. Obvezujem se tudi, da bom vsako spremembo gornjih podatkov v roku 8 dno sporočil na e-mail Skupine.V primeru mojega odhoda iz Skupine, mora KD Group izbrisati oz.uničiti vse moje osebne podatke, ki se nahajajo v bazi podatkov zaposlenih v Skupini KD. Ker odgovora informacijske pooblaščenke še vedno ni, zato samo največji optimisti razmišljajo, da je to zbiranje dejansko samo posledica dejstva, da od 01.01.2009 ni več v uporabi delovnih knjižic in zato se vrši v ravno v sedanjem trenutku takšno kočljivo zbiranje podatkov o zaposlenih, ki so tako kot vidite tudi zelo intimne narave...
www.finance.si/..._korektno

PRIPLUSAJ SE

S članstvom v Klubu KD Plus lahko pridobite še številne dodatne ugodnosti na različnih področjih. Preverite aktualno ponudbo na www.kdplus.si ali se prijavite na obveščanje na info@kdplus.si. Vabimo vas tudi da se nam pridružite na www.facebook.com/klubkdplus.
Za dodatne informacije pokličite na 01 5826 825!

BON 10€
Lahko koristite pri sklenitvi premoženjskih, avtomobilskih, stanovanjskihm, Coris, dodatnih zdravstvenih ali življenjskih zavarovanjih Vita AS Royal.

BON KD Banka
Ta bon vam prinaša:
0,5% točke višjo obrestnop mero od trenutno veljavne redne ponudbe depozitov KD Banke z ročnostjo do vklučno 2 let ali
0,5% nižjo obrestno mero od trenutno veljavne redne ponudbe potrošniških kreditov KD Banke.

BON 10€
lahko koristite ob sklenitve kateregakoli na novo sklenjenega življenjskega zavarovanje družbe KD Življenje

BON10€
Sklenile novo pristopno izjavo in nanjo vplačale sredstva v višini 200€ in jih do 31.12.2012 ne bodo unovčile, podarila enkratno vplačilo 10€ na pristopno izjavo tega sklada najkasneje do 30.01.2013.
Sklenile varčevalni načrt VIP 100 Premium in nanj vplačale polog, podarila enkratno vplačilo v znesku 10€ na izbrani sklad najkasneje do 31.01.2012.

KLUB KD PLUS - PRISTOPNA IZJAVA

Prosimo, da rubrike izpolnite z velikimi tiskanimi črkami in jih po potrebi označite s križcem.
KD Mark,d.o.o.,Celovška cesta 206,fax.01 58 26 652; elektronski naslov: info@kdplus.si

S podpisom te Pristopne izjave:
1. Pristopam k pravilom Kluba KD Plus in soglašam, da bom ugodnosti, ki mi jih omogoča brezplačno članstvo v Klubu KD Plus, koristil v skladu z vsakokrat veljavnimi pravili kluba KD Plus, objavljenimi na spletni strani www.kdplus.si
2. Dovoljujem in pooblaščam družbe AdriaticSlovenica d.d., KD Banka d.d., KD Finančna točka, KD Group d.d.,KD Skladi d.o.o.,in KD Življenje d.d. (v nadaljevanju ustanoviteljice), ter družbe KD Mark, d.o.o., da vzpostavijo, zbirajo, vodijo, uporabljajo, obdelujejo in shranjujejo v svojih zbirkah podatkov osebne in druge podatke o meni kot članu Kluba KD Plus za namene določene v tej izjavi ter Pravilih Kluba KD Plus;

3.Dovoljujem in pooblaščam, da si lahko ustanoviteljice kot tudi družba KD Mark,d.o.o.,izmenjujejo in obdelujejo moje osnovne osebne podatke (ime in priimek,naslov stalnega ali začasnega bivališča, telefonsko številko, naslov elektronske pošte, davčno številko) in podatke o tem, katere njihove storitve in produkte uporabljam in od kdaj, vključno s podatki o tokovih mojih finančnih sredstev na računih pri njih oziroma oziroma po pogodbah z njimi kot imetniku investicijskih kuponov, zavarovancu ali imetniku drugega računa oziroma uporabniku drugih storitev, za katere so izvedele pri opravljanju svojih storitev. Dovoljujem tudi izmenjavo in obdelavo navedenih podatkov za naslednje namene: neposredno trženje (obveščanje o promocijskih aktivnosti družb), spremljanje lojalnosti stranke, spremljanje mojega nakupovalnega obnašanja kot stranke (tudi za pretekla obdobja), izvedbo segmentacije strank, statistično obdelavo, izdelavo raziskav, pošiljanje ponudb, promocijskih gradiv, voščilnic, revij in časopisov, nagradnih natečajev, nagradnih razpisov v reklamne namene in vabil na dogodke ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje in trženje za potrebe Kluba KD in ustanoviteljic;

4. Dovoljujem, da me družba KD Group d.d., oziroma družba KD Mark, d.o.o., obvešča o promocijskih aktivnostih drugih družb.

5.Izjavljam, da sem seznanjem s pravili Kluba KD Plus ter s pravico, da lahko kadarkoli z osebno izpolnitvijo izstopne izjave zahtevam, da družbe ustanoviteljice prenehajo uporabljati moje osebne podatke za namene določene v tej izjavi ter da s tem izstopim iz Kluba KD Plus.

Ta izjava je sestavljena v treh(3) izvodih, od katere prejme en izvod član Kluba KD Plus, en izvod KD Group d.d. oziroma KD Mark,d.o.o. za potrebe Kluba KD Plus in en izvod KD Skladi, d.o.o.

OPOZORILNE BESEDE

Potreba po raziskovanju ne preneha z najetjem svetovalca. Melanie Sent Lubin, nadzornica v Agenciji za vrednostne papirje v državi Maryland, priporoča previdnost ob določenih besedah ali frazah. Če jih svetovalec stalno uporablja - ali vas sili k ravnanju, ki vam je neugodno - obvestite oblasti. Tu je slovar besed, ki kličejo k previdnosti:
* Offshore.
* Življenjska priložnost.
* Prvorazredna banka.
* Ta delnica se bo premaknila.
* Zajamčeno.
* Pohiteti morate.
* Stvar je sigurna.
* Naš zaščiten računalniški program...
* Ta papir kupujejo pametni.
* Opcijske strategije.
* Ne morete si privoščiti, da tega ne bi imeli.
* Lahko smo boljši od povprečja.
* Žal vam bo, če...
* Ekskluzivno.
* Gledati morate donose ne stroškov.
* Nočete bogateti?
* Ne morete izgubiti.
* Obstaja visok potencial.
* Ni tveganja.
* Svoji materi sem to predlagal.
* Zaupajte mi.
* Blagovna borza.
* Mesečni donosi.
* Aktivna strategija alokacije sredstev.
* Nihče drug tega ne zna.

VIR:MODRI INVESTITOR
Benjamin Graham z dodatnimi komentarji Jasona Zweiga
* Daleč najboljša knjiga o investitranju, ki je bila kdajkoli napisana.
Warren E.Buffett

ZA NEKATERE NI OVIR

Kolikor bi bila Agencija za zavarovalniški nadzor(AZN)samostojna in neodvisna institucija bi ob pregledu poslov in povezanih oseb na slovenskih zavarovalnicah, odkrila podobno poslovanje in tudi sorodstveno servilnost...

Povezane osebe in posredne naložbe
10. člen

(1) Povezane osebe po tem zakonu so pravno samostojne osebe, ki so med seboj bodisi upravljalsko, kapitalsko ali kako drugače povezane tako, da zaradi navedenih povezav skupno oblikujejo poslovno politiko in delujejo usklajeno z namenom doseganja skupnih poslovnih ciljev, oziroma tako, da ima ena oseba možnost usmerjati drugo ali bistveno vplivati nanjo pri odločanju o financiranju in poslovanju, oziroma tako, da poslovanje ene osebe oziroma njeni rezultati poslovanja lahko pomembno vplivajo na poslovanje oziroma rezultate poslovanja druge osebe.

(2) Za povezane osebe po tem zakonu se štejejo zlasti osebe, ki so med seboj povezane:

1. kot ožji družinski člani;
2. tako, da je ena oseba oziroma osebe, ki se štejejo za povezane po drugih točkah tega člena, skupaj, posredno ali neposredno udeležena v drugi osebi;
3. tako, da je v obeh osebah udeležena ista oseba oziroma osebe, ki se štejejo za povezane po drugih točkah tega člena;
4. tako, da tvorijo koncern po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 30/93, 29/94, 82/94 in 20/98 - v nadaljnjem besedilu: ZGD);
5. kot člani uprave ali nadzornega sveta oziroma zaposleni na podlagi pogodbe o zaposlitvi, za katero ne velja tarifni del kolektivne pogodbe, z družbo, v kateri opravljajo to funkcijo oziroma v kateri so zaposleni, in ožji družinski člani te osebe.

(3) Za ožje družinske člane posamezne osebe po tem zakonu se štejejo

1. zakonec te osebe oziroma oseba, s katero živi v dalj časa trajajoči življenjski skupnosti, ki ima po zakonu, ki ureja zakonsko zvezo in družinska razmerja, enake pravne posledice kot zakonska zveza;
2. otroci oziroma posvojenci te osebe, ki nimajo polne poslovne sposobnosti;
3. druge osebe, ki nimajo polne poslovne sposobnosti in so osebi dodeljene v skrbništvo.

(4) Odvisna oziroma obvladujoča družba po tem zakonu je odvisna oziroma obvladujoča družba v smislu 462. člena ZGD.

(5) Obvladovanje po tem zakonu je razmerje med odvisno in obvladujočo družbo oziroma temu razmerju podobno razmerje med katerokoli fizično in pravno osebo.

(6) Kadar je v tem zakonu določeno, da zavarovalnica ne sme imeti naložb v določeni pravni osebi, se prepoved nanaša tako na neposredne kot tudi posredne naložbe.

(7) Posredne naložbe so naložbe v osebe, ki so povezane z določeno pravno osebo iz šestega odstavka tega člena.
www2.gov.si/zak/Zak_...enDocument
24ur.com / bin/video.p...id=3522189

PRAKSA VARUHA

Stranki ne navajata podrobnosti v zvezi s sklepanjem zavarovanja. Pritožnik le trdi, da je bil zaveden. Varuh ne more obravnavati pritožbe v tem delu, ker se nanaša na ravnanje zavarovalnice ob sklepanju zavarovanja v letu 2008. Akt o ustanovitvi v 10. členu določa, da varuh ne obravnava pritožb, ki se nanašajo na dejstva, ravnanja ali opustitve, od katerih je do vložitve pritožbe poteklo več kot šest mesecev. Zato varuh o morebitnih tedanjih kršitvah dobrih poslovnih običajev ne more odločati. Vendar pa v zvezi s tem navaja svoje načelno stališče, in sicer, da ne zadostuje zgolj izročitev zavarovalnih pogojev, temveč da so zavarovalnice dolžne izrecno seznaniti stranke z bistvenimi značilnostmi zavarovanja, ki se sklepa. Pri življenjskih zavarovanjih so dolžne jasno razložiti razliko med varčevanjem in zavarovanjem in pojasniti posledice predčasne prekinitve zavarovanja. Gola izročitev zavarovalnih pogojev ne zadostuje zato, ker je malo katera stranka sposobna sama ugotoviti vse značilnosti zavarovanja in predvideti posledice predčasne prekinitve zavarovanja le na podlagi pregleda zavarovalnih pogojev. Razumljiv je občutek prevaranosti in oškodovanosti v primerih, kot je obravnavani. Zavarovalni kodeks nalaga zavarovalnicam, da mora poslovanje s strankami temeljiti na načelu zaupanja in načelu zaščite pravic in koristi stranke (2.2 člen kodeksa). Po drugi strani je korist za zavarovalnico od slabo sklenjenega zavarovanja varljiva. S spori, kakršen je obravnavani, zavarovalnica izgublja zaupanje in ugled. Do takih sporov pa pride, če stranka naknadno spozna, da je njena predstava o vsebini zavarovanja drugačna od stvarnosti. To se ne bi zgodilo, če bi stranka zavarovanje sklenila na podlagi popolne informacije. To varuh poudarja ob vsaki priložnosti, ker so pritožbe strank, ki se nanašajo na slabo informiranje ob sklepanjuzavarovanja, številne, in ker stranke to občutijo kot zavajanje in prevaro. V posamičnih primerih glede na potek časa in pomanjkanje dokazov morda ni mogoče ugotoviti dejanskega poteka dogodkov, toda številne pritožbe terjajo pozornost zavarovalnic in ukrepanje, da bi se v čim večji meri preprečili taki pojavi.
INFORMATOR - GLASILO SLOVENSKEGA ZAVAROVALNEGA ZDRUŽENJA Št. 173, 5. oktober 2011
www.zav-zdruzenje.si.../varuh.pdf