Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V primerjavi s SŽ je celo žalost veselje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

jezst sporočil: 4.758
Zadnja sprememba: jezst 16.06.2011 00:39
[MrkiP]
Rezultat je posledica dela naših voditeljev. Kar sta začela Drnovšek in Kučan, je pridno nadaljeval Janša, piko na i pa postavil Pahor. Vsi so pridno jemali in nihče ni nič dal. Temu so rekli nacionalni interes, sedaj pa imamo nacionalno lukno in nenacionalne bogataše.
Tole je kar eno pavšalno pljuvanje spet. Pri železnicah je več problemov:
- upravljanje kot v času samoupravnega socializma - ta problem je najhujši. Sindikati vodijo igro in izsiljujejo za plače, bonitete in vse ostalo, nenehna je grožnja s stavko. Ob močni politični podpori, ki jo imajo sindikati, niti najbolj neodvisen direktor ne bi mogel storiti prav ničesar.
- Popolna zastarelost infrastrukture - v večino prog se že desetletja ne vlaga, že samo vzdrževanje je pod pragom predpisanega. Stanje iz slabega v slabše, enotirne proge, prešibka jakost elektrifikacije, neobstoj hitre železnice itd.
- Državna politika, ki preferira promet tovornega prometa po avtocestah in posledično onesnaževanje in preobremenjenost avtocest.
- Slabo stanje voznega parka - potniški vlaki in vagoni neverjetno hitro "deteorirajo", se pravi izgubljajo na kvaliteti. Ogromno vlakov je prastarih ("gomulke", vse dizelske kompozicije). Vlaki smrdijo, v večini so neklimatizirani in ob konicah nemogoče prenatrpani. Da ne govorim, da ima skoraj vsaka bajta svoje postajališče in vožnja traja v neskončnost. Aja, pa še neskončni postanki na postajah zaradi enotirne proge...
- Slab marketing - ni komunikacije, ki bi spodbujala uporabo storitev. No, če je ponudba slaba, potem bi bil to v bistvu stran vržen denar...
- Izčrpavanje skozi četo svetovalcev in zunanjih pogodbenih "pijavk"
- Popolna nemotiviranost podjetja kot celote za kakršne koli spremembe.

Mislim, da bi lahko še kaj navrgel, pa se mi več ne ljubi. Morda velike provizije pri nakupih za SŽ, ki vse skupaj še poslabšujejo, a tega se politika iz znanih razlogov ne loteva.

V glavnem, toliko dreka na kupu, da ga je nemogoče odkidat. Razen z likvidacijo podjetja in ustanovitvijo popolnoma nove firme, ki zaposli samo najboljše delavce. Ostali škart ostane - zanimivo - na cesti. To je edina možna sanacija, ostalo je le pleskanje in pometanje pod preprogo.