Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-8048 sporočil: 317
Nekaj je hudo, res hudo narobe. Dejstva: V Luki Koper bi naj stavkali žerjavisti, ker se enormno povečuje pretovor blaga, torej tudi priložnost za železnice za prevoz. Železnice opremo imajo: glej prevzem kreditov s strani države za nakup žel. prevoznih sredstev. Tovorni promet je edina dejavnost na železnici, ki je država ne sme financirati (hvala EU). Minister izjavlja, da so železnice iz dobička tovornega prometa fiancirale infrastrukturo, kar naj bi zneslo 134 mio EUR. Ja, če je bil to dobiček iz poslovanja, ta pripada državi in je torej povsem prav, če je namesto v proračun bil porabljen za investicije v infrastrukturo. Vendar, kako torej sedaj naenkrat izguba in preteči stečaj?? SKLEP: potniški promet in vzdrževanje infrastrukture torej dobita bogato plačilo s strani države, oziroma, železnice so prazna vreča brez dna. Le kdo bi znal in zmogel stvari postaviti na pravo mesto. Sicer pa bi sanacija uspela v tistem trenutku, ko bi država gospodarske javne službe prevzela v upravljanje preko ministrstva za promet: se ve, tudi plače in vse ostalo. Pa da vidimo, oz., vsaj poskusimo.