Zasebnost
12 min
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
22 min
SIJ uradno: ruski lastnik ne prodaja podjetja
41 min
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
1 ura
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
2 uri
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
3 ure
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
3 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
5 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
6 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 12
8 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
8 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
15 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
16 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
17 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
17 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
18 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
18 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
18 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...

Strani: 1 2

anon-130092 sporočil: 524
[#1101774] 17.02.11 00:28
Odgovori   +    10
No to pa je bedarija na kvadrat! Lahko bi rekli only in Slovenia... Če pogledaš samo 10 let vnaprej bo ob sednjem hitrem razvoju Koprskega pristanišča le to prej ali slej potrebovalo dvotirno hitro progo, te bedaki bodo šli delat pa enotirno... Disaster! To je tako kot če bi naredil avtocesto samo za v eno smer. Tam kjer je denar potreben ga ni, za bedarije kot so Patrie pa ni problema.
anon-130092 sporočil: 524
[#1101778] 17.02.11 00:36
Odgovori   +    10
Da ne omenjam zadeve, da ko bodo čez 20 let spoznali, da bi pa le bilo dobro imeti spodobno dvotirno progo do Kopra. Bo drugi tir sigurno koštal še 900 milijonov €, kot pa zdaj ko bi "samo" 500 milijonov €. Res mi ni jasno kaj se gre ta vlada.
Skippy sporočil: 3.152
[#1101805] 17.02.11 06:13
Odgovori   +    8
Upam staviti, da tuneli in viadukti ne bodo načrtovani tako, da bi v prihodnosti dodal še dodatni tir.
anon-192845 sporočil: 32
[#1101900] 17.02.11 08:01
Odgovori   +    6
Če bi se dalo, oz. če bi bila žena za to, bi se takoj izselil iz Slovenije.
anon-36008 sporočil: 3
[#1101957] 17.02.11 08:35
Odgovori   +    2
Luka Rijeka ima boljše pogoje od Kopra, posledično ima prednost tudi železnica.
anon-36008 sporočil: 3
[#1101960] 17.02.11 08:36
Odgovori   +    0
Luka Rijeka ima boljše pogoje od Kopra, posledično ima prednost tudi hr železnica.
anon-172589 sporočil: 207
[#1101962] 17.02.11 08:37
Odgovori   +    3
Nekaj ne razumem: saj en tir imamo že sedaj. Bodo za 1 mrd položili nove tirnice in pobarvali predore, al kaj?
mbvana sporočil: 104
[#1101985] 17.02.11 08:48
Odgovori   +    4
Bolno. Točno tega sem se bal, da naši vrli politiki ne bodo šli v konkretno širitev proge, temveč samo neko "štukanje".

Čas bo pokazal, da je odpoved enega tira bistveno hujša napaka od vseh avtocestnih kiksov skupaj (šentviški predor, pomurska "avtocesta", Rebernice...)
anon-211575 sporočil: 540
[#1102096] 17.02.11 09:37
Odgovori   +    1
nej se spokajo in grejo domov. najbolš bodo nardil.
anon-244068 sporočil: 95
[#1102126] 17.02.11 09:52
Odgovori   +    2
ja res je.. bo treba iz države....ali pobit to vodstvo....ljudem dajte dihat in ustvarjat---to pa je čista kraja vlade evropskega denarja....za vse je kriva vlada
anon-232734 sporočil: 4.441
[#1102142] 17.02.11 10:02
Odgovori   +    2
Ta članek je nejasen, ker ni pojasnjeno, ali gre za rekonstrukcijo obstoječega tira ali gradnjo drugega tira po drugi trasi, karje bistvena razlika.
anon-122356 sporočil: 226
[#1102153] 17.02.11 10:09
Odgovori   +    0
mislimda če delaš traso za en tir ne more prav strašno več koštati če narediš širše nasipe in mostove (tunele lahko vrtaš kasneje. Bistvo je da imaš zemljo in traso pa da je sprojektirana za 250km/h! da se ne boš v koper vleku ko megla kot sedaj! (problem je še od LJ do logatca). Kdaj bodo zrihtal progo da lahko ICS pelje od MB do CElja hitreje kot 45km/h v povprečju
anon-84062 sporočil: 1.393
[#1102166] 17.02.11 10:22
Odgovori   +    0
"Če tega ne bi storili, bi bilo črpanje sredstev EU resno ogroženo zaradi časa, ki bi bil potreben za samo umeščanje v prostor za dvotirno progo."

Človek bi pričakoval, da umeščanje dvotirne proge v prostor ni nič zahtevnejše kot umeščanje enotirne. V vsakem primeru pa je skrajno neodgovorno enotirno progo tako umestiti v prostor, da ne veš, če boš kasneje lahko položil 2. tir.
anon-201800 sporočil: 1.293
[#1102186] 17.02.11 10:32
Odgovori   +    0
popovič je v zvezi z gradnjo nove luke v trstu rekel, da drugega tira ne bo vsaj do leta 2020. zgleda, da tudi po tem datumu ne bo nič. tako bo luka koper krepko zaostala za trstom in reko, in če pomislimo ves nesposoben kader, ki so ga nastavili v luko, je vprašanje, če bo sploh obstala.
anon-82925 sporočil: 801
[#1102192] 17.02.11 10:34
Odgovori   +    4
Ob avtocesti bratstva in enotnosti so v stari Jugoslaviji predvideli razširitev ceste, ki sicer ni bila nikoli realizirana. Vendar so mislili naprej. Zdaj pa zgradimo avtocesto brez odstavnega pasu v Prekmurju in bomo gradili enotirno železnico, da bodo kasneje odkupovali zemljišča za drugi tir po mnogo višji ceni. Butale!
A smo res Butalci, da nam lahko take buče prodajajo, mi pa jih plačamo z zlatom?!
Bomo tudi sol sejali??
anon-231263 sporočil: 1.165
[#1102210] 17.02.11 10:45
Odgovori   +    0
delali tako ne bomo nič, samo zidarju je treba denar zrihtat, da splava.
anon-176723 sporočil: 218
[#1102211] 17.02.11 10:46 · odgovor na: anon-122356 (#1102153)
Odgovori   +    0
No, povprečna hitrost vlaka ICS od MB - LJ je okoli 80 km/h, in je kar dobro povprečje, če računaš, da so tu še postanki v PR, CE, ZM.
anon-3325 sporočil: 1.092
[#1102233] 17.02.11 11:03
Odgovori   +    0
no potem pa aneksi :)
anon-200953 sporočil: 516
[#1102241] 17.02.11 11:09
Odgovori   +    0
pa g. Zidar mora spremenit priimek v Herr Gleizer al pa kaj podobnga, he ,he ..
kimi12345 sporočil: 515
[#1102281] 17.02.11 11:40
Odgovori   +    2
to se pa zgodi če imaš četico nesposobnih na vladi in na ministrstvih. Najbolje da razpišemo referendum, ker zgleda se spet pripravlja teren za naše prihodnje lupljenje.
1357 sporočil: 7.095
[#1102354] 17.02.11 12:33
Odgovori   +    1
Če se naredi povezava čez Italijo ( Trst) in da se naredi mednarodni svetovni razpis, se da to progo zgraditi za polovico manj denarja od navedenega denarja.
1357 sporočil: 7.095
[#1102363] 17.02.11 12:39 · odgovor na: anon-36008 (#1101960)
Odgovori   +    0
V Luko Reka lahko vploveja samo malo večji čolni. Abramovič bi imel s svojo jahto že probleme. Njihov pomol je dolg vsega 200 metrov, za vstop čez kvarner s tovornimi ladjami je zaradi podvodnega reliefa priporočljivo uporabljati poleg normalnih pomorskih kart še podmorniške. Večja nevarnost za Koper je Split kot Reka.
anon-191835 sporočil: 324
[#1102369] 17.02.11 12:46
Odgovori   +    1
ne štekam, najbolj. Saj en tir Divača-Koper že obstaja. Kaj pomeni da bodo sedaj delali še enega. A bosta pol dva ali samo eden. V Slovenistanu je lahko seštevek 1+1 različen. Nič nenavadnega.
mato12 sporočil: 112
[#1102450] 17.02.11 13:37
Odgovori   +    1
superrr,potem pa zidar - porr podpise se 2 aneksa za 150mio pa smo ze skoraj na cilju:)
anon-110754 sporočil: 125
[#1102454] 17.02.11 13:43
Odgovori   +    0
Zgradili bodo še en tir, ki pa bo potekal drugje kot že obstoječi. Po obstoječem tiru bodo vlaki vozili proti Kopru, po novem pa od Kopra navzgor proti Divači. 1+1 = 2
Zdaj štekaš ernest666?
anon-225473 sporočil: 825
[#1102536] 17.02.11 14:49
Odgovori   +    0
Denarja ni, en tir je že narejen, sedaj rabimo še drugega. Če EU ne da za 2, mi pa nimamo, je logično, da ne bomo rinili v nekaj takega.
Če jaz to prav razumem, me racionalnost in odločitev vlade ne presenečata.
anon-109860 sporočil: 7
[#1102540] 17.02.11 14:51 · odgovor na: anon-110754 (#1102454)
Odgovori   +    1
Tako je! Sedaj obstaja samo še vprašanje kaj pomeni projekt enotirna proga v tem primeru.
a) sam en tir na dvotirni trasi?
b) en tir na enotirni trasi?

Če je odgovor b) bomo če 20-30 let zmetali še enih 900+ mil v izgradnjo
anon-14808 sporočil: 625
[#1102567] 17.02.11 15:04
Odgovori   +    0
Drugi tir je popolna neumnost in zapravljanje denarja. Potrebno je zgolj posodobiti že obstoječi tir. Preštejte število vlakov na dan in vsem bo popolnoma jasno, da gre za drugi T6 - OGROMNO ZGREŠENO NALOŽBO.
anon-19718 sporočil: 3.853
[#1102826] 17.02.11 18:07
Odgovori   +    1
Sem proti uporabi davkoplačevalskega denarja za ta za državljane nekoristen projekt. Ne morem verjeti, da se Slovenci ob tem sploh ne oglasijo. V vrsti čakajo več let za nove kolke, vlada pa stran meče denar za železnice.
Če se želi luka Koper in SŽ širiti naj vlagata svoj denar. Ker ga SŽ nima bi jih jaz prodal in naj novi kupec to zgradi, če v tem vidi posel.
Gre samo za to da SCT dobi delo in posledično preko tega, da padejo v žepe vladajočih strank v naprej dogovorjene provizije.
cincatincabinca sporočil: 78
[#1102833] 17.02.11 18:14
Odgovori   +    0
Že sredi oktobra lani je ...torej že pred štirimi meseci. In kaj so počeli te 4 mesece??? Papcali razliko vsote?? To pomeni, da če se šlevijo še kakšno leto bodo ugotovili, da jim zmanjkuje časa in denarja, pa bodo naredili le polovico tira. A ni še to ceneje? Najbrž jim še ni uspelo olastniniti zemljišča, ki bi ga nato odprodali ,,državi,,. Zato zavlačevanje. Kdo bo odgovarjal? Kdo plačal dvojne predračune in ,,provizije,,. Kaj če državljan dobi položnico za plačilo davka, a si tudi lahko čez pol leta premisli in obvesti DURS, da njegov finančni položaj ne dovoljuje izplačila, ker bo potem v prevelikem minusu in naj mu odpišejo dolg, še bolje, če oni njemu nakažejo.?... do kam in do kdaj nas bodo takole ...

Strani: 1 2