Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Gradnja slovenskih avtocest kot v risanki o kojotu in ptiču
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 2.420
Kljub temu, da je sedanji prometni minister z Obale, se žal razmere
na naših cestah niso prav nič izboljšale, kvečjemu, so se sedaj le
še poslabšale. Kako sicer razumeti, da za pot Portorož - Koper v
poletnem času porabite celih 45 minut, skoraj toliko, kot je
potrebno za pot v 110 km oddaljeno Ljubljano. Ob tem je potrebno še
upoštevati, da se na Obalni cesti, v tem času ne zgodi nobene
prometne nesreče, kot je bila tista pred kratkim, ko so jo zaprli
za 2 uri in pol. Ob tem, da je ob prometnih konicah situacija še
hujša, priča dejstvo, da je zaradi dogradnje semedelskega nadvoza,
popolno ali le delno zaprta obstoječa povezava preko Bolnišnice
Izola čez Markovec. In ta prometni kaos je najhujši ravno ob
jutranjih konicah, saj je ta cesta čez bolnišnico, vse do 10 ure
zjutraj zaprta. Tako nastane že v zgodnjih jutranjih urah s
prometnim infarktom okoli 8 ure, velikanski zastoj, ko avtomobili
pod izolskim nadvozom stojijo tako v smeri iz Izole proti Kopru,
kot tudi iz Pirana in Portoroža proti Kopru ter v smeri bolnišnica
proti Kopru. Stoječa strnjena kolona z veliko izgubljenimi delovnih
urami obogatene z veliko stresnimi momenti ter ogromna okoljska
obremenitev in izguba goriva. Tukaj tudi vse slovenske televizije
izgubljajo priložnost, da bi posnele ta prometni infartk v živo,
kot dokaz nesposobnosti naših akterjev prometne politike v
državi.Žal imajo nekateri akterji prometne politike ob ustvarjanju
pravega prometnega infarkta, kar srečno roko. Zato bi morali sedaj
odgovorni plačati vse brezvezne stroške, ki jih državljani na
obalnem koncu vsakodnevno utrpijo. Tudi na Izolskem koncu tunela
bodo nekatere družine izgubile svoje domove, ki se nahajajo na
območju avtocestnega gradbišča, saj so nove nadomestne lokacije
zanje dobili, po skorajda štirih letih zelo težkih pogajanj. Da
medtem o povzročeni škodi na njihovem premoženju in zdravju ter
finančnih tegobah niti ni vredno razpravljati. Tudi njih bi bilo
potrebno povprašati, v kakšnih razmerah in kako živijo ter kaj si
mislijo o takih projektih. Takratno civilno iniciativo, ki je
predlagala tudi drugačen potek trase, pa tako ali tako ni nihče ne
poslušal, še manj pa upošteval.
O krivcih takih projektov, je zaman razpravljati, le vse skupaj je že sovpadalo v prevečrazgreti predvolilni čas, ki se je raztegnil tudi globoko v povolilni čas, le kolone in nestrpnost čakajočih voznikov se je še povečala. Na Obali je žal, še vedno tako ali sedaj z ministrom Vlačičem ali tudi prej brez njega...
O krivcih takih projektov, je zaman razpravljati, le vse skupaj je že sovpadalo v prevečrazgreti predvolilni čas, ki se je raztegnil tudi globoko v povolilni čas, le kolone in nestrpnost čakajočih voznikov se je še povečala. Na Obali je žal, še vedno tako ali sedaj z ministrom Vlačičem ali tudi prej brez njega...