Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

zoran13 sporočil: 2.420
Kljub temu, da je sedanji prometni minister z Obale, se žal razmere na naših cestah niso prav nič izboljšale, kvečjemu, so se sedaj le še poslabšale. Kako sicer razumeti, da za pot Portorož - Koper v poletnem času porabite celih 45 minut, skoraj toliko, kot je potrebno za pot v 110 km oddaljeno Ljubljano. Ob tem je potrebno še upoštevati, da se na Obalni cesti, v tem času ne zgodi nobene prometne nesreče, kot je bila tista pred kratkim, ko so jo zaprli za 2 uri in pol. Ob tem, da je ob prometnih konicah situacija še hujša, priča dejstvo, da je zaradi dogradnje semedelskega nadvoza, popolno ali le delno zaprta obstoječa povezava preko Bolnišnice Izola čez Markovec. In ta prometni kaos je najhujši ravno ob jutranjih konicah, saj je ta cesta čez bolnišnico, vse do 10 ure zjutraj zaprta. Tako nastane že v zgodnjih jutranjih urah s prometnim infarktom okoli 8 ure, velikanski zastoj, ko avtomobili pod izolskim nadvozom stojijo tako v smeri iz Izole proti Kopru, kot tudi iz Pirana in Portoroža proti Kopru ter v smeri bolnišnica proti Kopru. Stoječa strnjena kolona z veliko izgubljenimi delovnih urami obogatene z veliko stresnimi momenti ter ogromna okoljska obremenitev in izguba goriva. Tukaj tudi vse slovenske televizije izgubljajo priložnost, da bi posnele ta prometni infartk v živo, kot dokaz nesposobnosti naših akterjev prometne politike v državi.Žal imajo nekateri akterji prometne politike ob ustvarjanju pravega prometnega infarkta, kar srečno roko. Zato bi morali sedaj odgovorni plačati vse brezvezne stroške, ki jih državljani na obalnem koncu vsakodnevno utrpijo. Tudi na Izolskem koncu tunela bodo nekatere družine izgubile svoje domove, ki se nahajajo na območju avtocestnega gradbišča, saj so nove nadomestne lokacije zanje dobili, po skorajda štirih letih zelo težkih pogajanj. Da medtem o povzročeni škodi na njihovem premoženju in zdravju ter finančnih tegobah niti ni vredno razpravljati. Tudi njih bi bilo potrebno povprašati, v kakšnih razmerah in kako živijo ter kaj si mislijo o takih projektih. Takratno civilno iniciativo, ki je predlagala tudi drugačen potek trase, pa tako ali tako ni nihče ne poslušal, še manj pa upošteval.
O krivcih takih projektov, je zaman razpravljati, le vse skupaj je že sovpadalo v prevečrazgreti predvolilni čas, ki se je raztegnil tudi globoko v povolilni čas, le kolone in nestrpnost čakajočih voznikov se je še povečala. Na Obali je žal, še vedno tako ali sedaj z ministrom Vlačičem ali tudi prej brez njega...