Zasebnost
19 min
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjena, dolgoročno pa podcenjena"
22 min
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
2 uri
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
3 ure
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
3 ure
Fantje igrajo monopoli 3
3 ure
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
3 ure
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
3 ure
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
3 ure
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 1
4 ure
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
4 ure
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 2
4 ure
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
5 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
6 ur
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
6 ur
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
6 ur
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU 1
7 ur
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči. Kakšna bo cena elektrike? 9
7 ur
NLB najavlja novo refinanciranje obveznic 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tilenrexi sporočil: 6.775
Aha, če pa ne bi bilo elektrike, bi pa ostali, ali jih bi bilo več?

Kakšen dokaz za to mogoče?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774936

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[tilenrexi]
Aha, če pa ne bi bilo elektrike, bi pa ostali, ali jih bi bilo več?

Kakšen dokaz za to mogoče?
Čista logika. Električni avto rabi baterijo, nekaj elektronike, nekaj žic in elektro motor.
Odpade cel kup krame, zapleten motor z notranjim izgorevanjem, zapleteni menjalniški sklopi, rezervoar za gorivo in cevi, filtri, izpušne cevi, izpušni lonci, katalizatorji, ...

In električni avto rabi samo dodatkanje tekočine za šipe pucat. Odpadejo menjave motornih olj, filtrov, sklopk, ...

Jasno je, da elektrifikacija pomeni masaker za trenutno avtomobilsko industrijo in cel eko sistem. Od dobaviteljev, ki jih bo po elektrifikaciji precej manj, do servisne mreže, ki jo bo lahko preživela le tretjina sedanje.

Strani: 1