24 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
34 min
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
34 min
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
34 min
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
34 min
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
6 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
11 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
13 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
14 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
14 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
15 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
16 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
16 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
16 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
17 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni volkswagen ID.3, ki bo prizemljil Teslo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[jani1974]
> [usimoncic]
> Če bi bili pametni, bi lahko imeli tudi mi kaj od tega. Nekaj z dobavitelji delov, predvsem pa kot dobavitelj elektrike. Glede na to, da očitno z električnimi vozili mislijo resno, bi bilo smiselno, da naša vlada čimprej najde ekipo za pogajanja o nakupu enega ali dveh APR-1400.

Kaj pa če v Nemčiji kupimo njihove rabljene centrale?
Mora biti grozno poceni, pa dobro vzdrževano.
Še plačali bi, če jih kdo odpelje. Samo ne vem kako bi jih odpeljal in kako tu sestavil. Še avstrijski Zwentendorf večinoma stoji tam, kjer je bil postavljen. Kar se je dalo so odpeljali in prodali, večina pa je ostala tam. Pa je tam problem neprimerno lažji, ker še ni bilo notri goriva, tako da ni nič kontaminirano in aktivirano.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2773469

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[usimoncic]
Še plačali bi, če jih kdo odpelje. Samo ne vem kako bi jih odpeljal in kako tu sestavil. Še avstrijski Zwentendorf večinoma stoji tam, kjer je bil postavljen. Kar se je dalo so odpeljali in prodali, večina pa je ostala tam. Pa je tam problem neprimerno lažji, ker še ni bilo notri goriva, tako da ni nič kontaminirano in aktivirano.
Ja ne vem, če pa je toliko startupov v Sloveniji, naj mladina pride na plano z idejami.

Na primer, pokriti z betonom, zagnati na ful, da se vse pod elektrarno stali in stopi zemljo do Avstralije.
V Avstraliji malo popravit kot, pa ponovit postopek, da pride spet na plano v Krškem.
Asfaltirat dovoz in parkirišče ter samo še priklopit kable.

Alternativna varianta: kupiti od Nemcev parcele, na katerih so elektrarne, in odpreti tam slovenska veleposlaništva in konzulate. To potem ni več nemško ozemlje in je problem rešen. Merklova nima elektrarn, mi prišparamo na prevozu, pa še ceneje lahko ponudimo potem Nemcem štrom, ker ga bomo proizvajali bližje porabnikom.

Strani: 1