41 min
Stroški oklestili dobiček BMW
56 min
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
2 uri
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
5 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
5 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
5 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
5 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
7 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
7 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
13 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
16 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
16 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
17 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
18 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
19 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
19 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
20 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
20 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni volkswagen ID.3, ki bo prizemljil Teslo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[jani1974]
> [usimoncic]
> Če bi bili pametni, bi lahko imeli tudi mi kaj od tega. Nekaj z dobavitelji delov, predvsem pa kot dobavitelj elektrike. Glede na to, da očitno z električnimi vozili mislijo resno, bi bilo smiselno, da naša vlada čimprej najde ekipo za pogajanja o nakupu enega ali dveh APR-1400.

Kaj pa če v Nemčiji kupimo njihove rabljene centrale?
Mora biti grozno poceni, pa dobro vzdrževano.
Še plačali bi, če jih kdo odpelje. Samo ne vem kako bi jih odpeljal in kako tu sestavil. Še avstrijski Zwentendorf večinoma stoji tam, kjer je bil postavljen. Kar se je dalo so odpeljali in prodali, večina pa je ostala tam. Pa je tam problem neprimerno lažji, ker še ni bilo notri goriva, tako da ni nič kontaminirano in aktivirano.